Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulla on tarjottavana suhteessa?

Otetaan selvää
05.05.2019 |

Usein saa lukea naisten valitusta, että miehet haluavat vain seksiä, eikä kukaan nainen halua olla pelkkä reikä. Eipä tietenkään.

Siksipä kysyn, mitä juuri sinulla on tarjota miehelle suhteessa? Keskusteletko mielelläsi vaikkapa politiikasta tai urheilusta? Saatko miehen nauramaan? Lähdetkö miehen mukaan vaikkapa jääkiekko-otteluun?

Vai oletatko miehen olevan onnellinen, kun saa totetuttaa sinun haaveitasi?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on annettavana itseni. Siihen kuuluu hyvin pitkä lista asioita. Sinun mainitsemistasi esimerkeistä onnistuu kaikki muu paitsi politiikasta puhuminen. Se ei ole oikein minun juttuni. 

Vierailija
2/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muodosta suhteita kauppaa käymällä, joten en myöskään tarjoa mitään. Minä olen omaitseni ja, jollekin sovin, toiselle en. Joku sopii minulle, usea ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää ainakin ulkoilla, kävellä, juosta, harrastaa monia eri asioita, halia, pussailla, rakastella, nauraa, saunoa, keskustella eri asioista ja jakaa arkipäivän kuulumiset ja touhut kanssani. Varmasti hän pitää myös siitä, kun tuntee olevansa rakastettu ja saa kehuja välillä.

Vierailija
4/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen miehen kokonaisuutena, en pelkkänä tarpeideni tyydyttäjänä. Samaa odotan mieheltä. Ei mielestäni kovin suuri vaatimus. Eikä mielestäni kerro siitä, että miehen pitäisi toteuttaa vain naisen unelmia. Enhän minäkään toteuta vain miehen unelmia. 

Vierailija
5/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen ihan mistä tahansa. Juuri mieheni kanssa olen käynyt elämäni parhaat keskustelut kaikesta maan ja taivaan välillä. Saan miehen nauramaan ja hän minut. Jääkiekosta mies ei tykkää, sen sijaan hyvästä ruoasta ja leffoista innostumme molemmat.

Tietenkin myös hyvä seksi kuuluu pakettiin, niin että siitä todella molemmat saavat jotain. Pikkunippelijuttuja ovat sitten esim. se, että tykkään hemmotella miestäni vaikkapa hänen lemppariruoallaan, jätän pieniä viestilappusia ja vaikka suklaata miehen löydettäväksi kun hän aamulla herää ennen minua, pakkaan hänen treenikassinsa valmiiksi... Minihuomaavaisuuksia, jollaisia saan myös mieheltä.

Tietenkin olen myös hyvä äiti lapsillemme.

Omia haaveitani toteutan aivan itse, en oikein tiedä mitä tällä tarkoitat..?

Vierailija
6/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet toteuttanut kaikki haaveeni. En tarvitse miestä siihen. En tiedä kaikkia niitä asioita, miksi mies viihtyy kanssani ja rakastaa minua. Hän on täysin vapaa lähtemään, jos seurani ei kiinnosta, mutta kovasti näyttää edelleen kiinnostavan.

Vierailija
7/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä tarjoaisit naiselle suhteessa?

Vierailija
8/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Keskustelen mielelläni monistakin aiheista (myös politiikastaja urheilusta), saan seurassani olevat miehet hyvinkin usein nauramaan, jos sille päälle satun ja olen käynyt lätkämatseissa, rallikilpailuissa ja jopa ampumassakin. Mutta suhteessa mulla ei olisi miehelle mitään annettavaa, joten siksi pidän miehiä vain kavereinani. 

Vierailija
9/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinusta se, että nainen toivoo miehen näkevän hänet muunakin kuin reikänä on sama asia kuin se, että nainen olettaa miehen olevan onnellinen vain toteuttaessaan naisen unelmia. Kummallinen käsitys parisuhteesta sinulla. 

Vierailija
10/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut olettamaan, että politiikka ja jääkiekko olisivat vain miesten juttuja? 

Vierailija
11/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen kyllä jääkiekosta, mutta en mieheni kanssa. Häntä ei kiekko kiinnosta. Siksi käyn matseissa naisporukalla. 

Vierailija
12/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen parisuhteen asioiden ja hetkien jakamisena toisen ihmisen kanssa. Ihan sitä, että voi jakaa ilot ja surut ja elämän kumppanin kanssa. Yksinkin on ihan kiva tehdä ja kokea asioita, mutta toisen kanssa fiilistely on myös mukavaa. Kuitenkin se kumppanuus on sisäänkirjoitettu ja ihminen kaipaa kumppania tiedostamattaan (paitsi yksinäiset sudet).

Vastaukseni siis on, että hyvän mielen kumppanuutta.

Vierailija
13/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kuin täällä moni vastaajakin on kertonut tarjoavansa. Seuraa, tukea ja turvaa.

Kysymys tuli mieleeni ketjuista, joissa kysellään, mistä löytyisi hyvä mies. Sitten on pitkä lista, mitä tämä hyvyys pitää sisällään. Harvoin kukaan kertoo, mitä hänellä itsellään olisi tarjota hyvälle miehelle.

Vierailija
14/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinusta se, että nainen toivoo miehen näkevän hänet muunakin kuin reikänä on sama asia kuin se, että nainen olettaa miehen olevan onnellinen vain toteuttaessaan naisen unelmia. Kummallinen käsitys parisuhteesta sinulla. 

Voihan aloituksen noinkin väärin tulkita.

Vierailija
15/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan selvää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa kuin täällä moni vastaajakin on kertonut tarjoavansa. Seuraa, tukea ja turvaa.

Kysymys tuli mieleeni ketjuista, joissa kysellään, mistä löytyisi hyvä mies. Sitten on pitkä lista, mitä tämä hyvyys pitää sisällään. Harvoin kukaan kertoo, mitä hänellä itsellään olisi tarjota hyvälle miehelle.

Eh. Nämä asiat ovat sinulle siis itsestäänselvyyksiä suhteessa. Näitä sinäkin tarjoat, et eritellysti naurua, teatteri-iltoja ja hyviä keskusteluja?

Vierailija
16/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ketjun aiheena on hyvän miehen ominaisuudet, minusta sinne kuuluu nimenomaan listata niitä miehen ominaisuuksia, ei omia ominaisuuksiaan. 

Vierailija
17/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eh. Nämä asiat ovat sinulle siis itsestäänselvyyksiä suhteessa. Näitä sinäkin tarjoat, et eritellysti naurua, teatteri-iltoja ja hyviä keskusteluja?

Eritteiset naurut, teatteri-illat ja hyvät keskustelut kuulostaa kivalta! Missä nähdään?

M

Vierailija
18/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on se reikä siellä jalkojen välissä.

Vierailija
19/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita myöskin.

Vierailija
20/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei enää juuri mitään. Mieheni on kyllä eri mieltä :D

Ennen, ja vielä silloin kun aloimme miehenki kanssa olemaan yhdessä tarjottavaa oli paljonkin, mutta ne on huuhtoutuneet maailman meriin... Toisaalta käsitykseni ihmisen annettavasta on selkeytynyt, ja enää uskon annettavaa kullakin olevan tasan sen verran kuin itselläni, eli oma itsemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä