Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos laitat itsestäsi kuvan someen, tykkäävätkö siitä pääosin miehet vai naiset?

Vierailija
05.05.2019 |

Omalla kohdalla naisilta tulee huomattavasti enemmän tykkäyksiä, jos joku kuva saa vaikka 30 peukkua niin 20 tulee naisilta ja 10 miehiltä. Naiset ovat muutenkin minun somefeedeissäni aktiivisempia ja kommentoivat useammin. (Ja olen siis nainen itsekin.) Ketkä tykkäilevät sinun somekuvistasi enemmän, miehet vai naiset?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet. Enkä siis julkaise mitään paljastelukuvia. 

Kavereissa on miehiä ja naisia about puolet ja puolet.

Vierailija
2/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole asiaan kiinnittänyt huomiota, mutta nyt kun tsekkasin parin viime kuvan tykkäykset (molemmat matkakuvia, n. 100 tykkäystä) niin naisia oli enemmän. Sitten tsekkasin omat seuraajani, ja naisia oli sieläkin enemmän. Veikkaisin, että jos suhteutettaisiin seuraajiin, niin varmaan aika 50/50. Vain kaverit ja tutut olen hyväksynyt seuraajiksi. Olen nainen. Sen olen huomannut, että selfiet saa eniten tykkäyksiä, koirakuvat vähiten :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet enemmän. En ole varma miksi näin. Ehkä kun laitan niin tavallisia kuvia. Naiset tykkää enemmän sellaisista tosi muokatuista ja poseeraus kuvista.

Vierailija
4/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan yleensä.

Vierailija
5/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, en oo kokeillut. Enkä halua.

Vierailija
6/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään naiset.

En tiedä pelkääkö miehet et lähtee jotain juttua liikkeelle jos tykkäilee mun kuvista mut ikinä ei ole ykskään mies tykänny mun kuvista tai päivityksistä!

Vierailija
7/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo mielestäni ihmisestä aika paljon tykkääkö enempi naiset vai miehet. Jos on paljon naisystäviä ja on semmonen girls girl niin naistykkäyksiä on paljon enemmän kuin miehiä. Jos taas viihtyy enempi miesporukassa tai sekä että niin sitten saattaa olla että miehiltä tulee enemmän. Oma lukunsa on sitte nämä paljastelijamuijat joilla tuhansia miesseuraajia ja sitä mukaa miestykkäyksiä.

Vierailija
8/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun te olette herttaisia. Miehet tykkää kuvista vain silloin, jos haluavat naiselta seksiä. Naiset tykkäilevät toisten naisten kuvista vain siinä toivossa, että saavat vastapalveluksena tykkäyksiä ja kehuja. Aika säälittävää ja lapsellista tämä naisten keskinäisen kehumisen kerho.

Vierailija
9/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika 50/50 näyttäisi joissakin kuvissa olevan. Ihan normaaleista kasvokuvista kyse. Enemmän on kyllä naisia kaverina ja joissakin kuvissa myöskin enemmän naisia tykänneiden joukossa. 

Vierailija
10/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi kun te olette herttaisia. Miehet tykkää kuvista vain silloin, jos haluavat naiselta seksiä. Naiset tykkäilevät toisten naisten kuvista vain siinä toivossa, että saavat vastapalveluksena tykkäyksiä ja kehuja. Aika säälittävää ja lapsellista tämä naisten keskinäisen kehumisen kerho.

Aika tylsä ja mustavalkoinen tapa ajatella. 

Vierailija
11/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime profiilikuva (kävin katsomassa juuri) oli saanut 63 tykkäystä. Miespuolisia 13 joista yksi on enoni, kaksi kummilastani ja ex-appiukko ja aviomieheni eli näitä ei voi laskea varsinaisiksi miestykkääjiksi 😂 8 muuta oli itse asiassa kaikki sellaisia jotka olivat olleet kiinnostunut minusta joskus muinoin.

Kommentteja 5 joista yksi entiseltä mieheltä jonka kommentti oli 🔥🔥🔥.

En ole vuosiin päivittänyt profiilikuvaa enkä ladannut muitakaan kuvia.

Ärsyttää ne "olet kaunis" "wow mikä kaunotar" "ihana❤" kommentit ja tulee fiilis että kalastelen vain kehuja ja tykkäyksiä. Sitten nolottaa juuri se jos joku entinen fb tms jonka kanssa siis muutenkin aikoinaan ollut enemmän tekemisissä, tulee kommentoimaan jotain "sexy" tms. En halua että miestäni ärsyttää vaikken edes tiedä ärsyttäisikö se 🙈

Pitäisikö ihan piruuttaankin vaihtaa profiilikuva uuteen 😉

Vierailija
12/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mul on naisii paljon enemmän kavereina ja tuttuina.. miehii jotka tunenn/tiedän, on koko elämässä joku tyyliin 2 kpl... :DDD yleensä kaikki ne tykkäilee. ja naisista tykkää myös jotkut muut ku kaverit / tutut.. mut naisia enemmän kavereina facessa -> naiset tykkäilee enemmän.

Vierailija
13/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä olin somessa niin miehiltä taisi tulla enemmän positiivista huomiota.

Mielenkiintoista, koska olen pitkässä parisuhteessa, enkä ole koskaan laittanut paljastavia kuvia, tai pelkästään poseerauksia.

Vierailija
14/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 50/50, riippuu vähän kuvista.

Somekavereista näytäisi olevan n. 3/5 miehiä ja 2/5 naisia, eli naiset taitavat olla vähän aktiivisempia.

Ulkonäöstä ei varmasti ole kiinni vaan siitä että kuvien tyyli ja konteksti miellyttää. En postaile tyypillisiä äijäjuttuja. Ehkä siksi olenkin ikisinkku :/

Vierailija
15/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita kuviani someen, enkä esittele julkisesti itseäni. En ole mikään huomiohu*ra.

Vierailija
16/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiinnittääkö joku oikeasti huomiota tällaisiin asioihin?? Eläköön some ja itsetunnon pönkitys.

Kaikkea sitä saa lukea. Oletteko kovin nuoria?

Vierailija
17/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää kuvistani. Ai niin, kerran tykkäsi yksi 68 v. pappakin.😂😂

Vierailija
18/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että jakautuu keskimäärin näin: 50% tykkäyksistä tuntemiltani naisilta, 40% tuntemiltani miehiltä ja 10% tuntemattomilta miehiltä. Eli fifty-fifty :D

N28

Vierailija
19/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laita kuviani someen, enkä esittele julkisesti itseäni. En ole mikään huomiohu*ra.

Mä tykkään katsella muiden kuvia ja uudet profiilikuvat on aina kans ihan kiva juttu. Enemmänkin mua ärsyttää ihmiset jotka vaihtaa kuvaa esim. 2 vuoden välein. Boring.

Vierailija
20/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää ja jokunen mies. Yksi mies, jonka toivoisin tykkäävän, ei tykkää IKINÄ.