Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen painoosi?

Vierailija
05.05.2019 |

Miksi / miksi et ?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ylimääräistä. Mutta ei tämä ole elämää suurempi asia kuitenkaan.

Vierailija
2/14 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, rv38 ja painoa tullut 19kg. Noo esikoisenkin kohdalla sain kaikki kilot pois mutta onhan tämä paskaa kun ei meinaa itse saada kengännauhoja solmittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on jotai 10kg ylipainoo, ja oon tyytyväinen itteeni mikä on tärkeintä. Toki sen sais pudottaa, mut munnmielest se on jakautunut tosi hyvin eripaikkoihin eikä, ns. "Lysähtänyt" samaan paikkaan.

Älkää loukkaantuko, en tarkoita pahalla siis.

Vierailija
4/14 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon koska oon normaalipainossa. Silti pudotan vielä sen pari kg koska olen normipainon ylärajalla. Näillä main on ihan hyvä. Ylipainon puolelta tapaan pudotella. Joudun tekemään sitä joka vuosi koska en osaa syödä järkevästi koskaan.

Vierailija
5/14 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tyytyväinen, paino kolmisen kiloa yli alipainon rajan. Ainahan ne pari kiloa voisi saada pois kun on maharöllykkää mutta eiköhän se liikunnallakin lähde.

Vierailija
6/14 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sitä voisi olla enemmän itseni ja muiden mielestä.

Koko elämän joutunut kuuntelemaan "ku oot pieni", "oot niin laiha" yms. Ei ihmiset varmaan pahalla sano, mutta on se ärsyttävää aina noita kuunnella. Mitä kokoni muille oikeastaan kuuluu, kaikki ei liho niin helposti ja ihmisiä on eri kokoisia.

Vierailija
7/14 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän saada 3 kg pois, sitten olisin 60 kg.

Vierailija
8/14 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, psyykkeenlääkkeet ovat turvottaneet minua parisenkymmentä kiloa yli normaalipainon. Olen lääkkeitten aikana kuitenkin onnistunut pudottamaan n. 10 kg. Toivottavasti pystyn siihen uudestaan tai lääkkeet lopetettaisiin tai vaihdettaisiin.

Vierailija
9/14 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm / 50 kg

En ole tyytyväinen

Vierailija
10/14 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa... Tuntuu että olen tyytyväinen - mutta olen edelleen laihiksella, jotta tulisi parempaa kesää varten. Olen 170 cm ja painan 60 kg, liikakiloja on 2. 

Vierailija
11/14 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, sitä voisi olla enemmän itseni ja muiden mielestä.

Koko elämän joutunut kuuntelemaan "ku oot pieni", "oot niin laiha" yms. Ei ihmiset varmaan pahalla sano, mutta on se ärsyttävää aina noita kuunnella. Mitä kokoni muille oikeastaan kuuluu, kaikki ei liho niin helposti ja ihmisiä on eri kokoisia.

Tuo on jännä juttu, että monet hoikat saavat kuulla huomauttelua enemmän kuin ylipainoiset. Se katsotaan ehkä kohteliaisuudeksi, vaikka ulkonäöstä huomauttelu on aina moukkamaista.

Itse ylipainoisena olen kuullut monenlaista, eikä tulisi mieleenkään sanoa kenellekään kysymättä mitään arvostelua painosta, hiuksista, vaatteista tai yhtään mistään.

Vierailija
12/14 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yön pano nukkuu vielä. Olen kahden vaiheilla jäänkö vai häivynkö vähin äänin.

Vierailija
13/14 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen (168/50). Näissä mitoissa saan pidettyä itseni helposti, tekemättä kohtuuttoman suurta työtä.

Vierailija
14/14 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on törkeää kommentoida ulkonäköä pitkä lyhyt laiha punainen iho jne.

Vain lihavuudesta huomauttaminen katsotaan epäkorrektiksi. Muuten ihmisistä tuntuu saavan sanoa mitä vaan! Itse en ikinä semmosta tee. Ja kyllä pitkä ja laiha ystäväni on monesti sanonut että on aivan kypsä kommentteihin. Jopa tuntemattomilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi