Menevätkö palstan jutut teillä tunteisiin?
Kommentit (17)
Minusta tuo "menee tunteisiin" kuulostaa todella typerältä, enkä oikein tiedä että mitä sillä tarkoitetaan.
Onko tuo taas joku teinien keksimä mukailmaisu, jota aikuiset matkivat?
Mitä tuo "menee tunteisiin" siis tarkoittaa? Suomeksi sanottuna?
Ärsytystä? Hassuttelua? Leikinlaskua? Tosikkoilua? Vai mitä?
Ei. Siksipä ihmettelen miksi esimerkiksi poliittiset keskustelut poistetaan järjestään... jollakin ilmeisesti menee vai?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo "menee tunteisiin" kuulostaa todella typerältä, enkä oikein tiedä että mitä sillä tarkoitetaan.
Onko tuo taas joku teinien keksimä mukailmaisu, jota aikuiset matkivat?
Mitä tuo "menee tunteisiin" siis tarkoittaa? Suomeksi sanottuna?
Ärsytystä? Hassuttelua? Leikinlaskua? Tosikkoilua? Vai mitä?
Mä ajattelen sen tarkoittavan, että liikuttuu jostain kirjoituksesta, ärsyyntyy jostain kirjoituksesta tai että kirjoitus herättää mitä tahansa tunteita.
Olen täällä aika paljon (liikaa), joten tietysti koen täällä monenlaisia tunteita, jos sitä tarkoitetaan.
Jos palsta ei herättäisi tunteita, miksi mua kiinnostaisi olla täällä niin paljon?
Kaikki tunteet, joita palsta herättää, ei kylläkään ole mitään positiivisia, joten ihmettelen miksei palstan avaaminen herätä sellaista ahdistusta, että haluaisin vain häipyä täältä. Oikeassa elämässä välttelen lähes kaikkia ahdistavaa ja epämiellyttävää. Palsta kuitenkin koukuttaa, vaikka täällä on myös inhottavia puolia. Aika erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Siksipä ihmettelen miksi esimerkiksi poliittiset keskustelut poistetaan järjestään... jollakin ilmeisesti menee vai?
Tarkoitatko niitä keskusteluja, joissa joillakin on mennyt politiikka tunteisiin?
Silloin kun aloittelin täällä monikin asia kuohahdutti mutta av-terapian myötä olen oppinut juurikin suodattamaan kuten joku hienosti ilmaisi.
Sieltä täältä on tarttunut sitten jutskuloita joita voi kertoilla irl. Loppukevennyksiä aina tarvitaan.
Itselle tulis ihan tylsää ilman palstaa...
Nyt se ois suolakylpy ja öljyhoito tukkaan.
Kivaa iltaa🌻
Vierailija kirjoitti:
palstan naisilla menee kaikki tunteisiin. AINA
Millaisia tunteita se sinussa herättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
palstan naisilla menee kaikki tunteisiin. AINA
Millaisia tunteita se sinussa herättää?
Ihanan kihelmöiviä.
- ohis
Kirjoitteluni menee usein tunteisiin, joten enpä enää juurikaan kommentoi.
Täytyy myöntää että viime aikoina palstalla harjoitettu masentuneiden ja vähäosaisten mollaaminen on mennyt tunteisiin. Eikä tuo jää pelkkään mollaamisen tasolle vaan t*ppouhkauksiakin on ladeltu masennuslääkkeiden käyttäjille.
Riippuu vähän, mitä tuolla ilmaisulla tarkoitetaan. En saa säväreitä kiusaamisesta tai ilkeilystä tai asiattomasta kielenkäytöstä. Ennen kaikkea en pysty ymmärtämään tuollaista, joten kyllä, välillä tulee vähintäänkin tunne, että on joltain toiselta planeetalta.
Menetänkö silti yöuneni? En.
Ei mene