Jäisessä talossa ja sukulaiset eivät taaskaan tajua pyytää yöksi
Melkein jo menisin kohta motellin mutta ei ole rahaa. Hytisen melkein kylmästä ja yö tulossa.
Koskaan ei sukulaiset tarjoa yöpaikkaa jos on kylmä.
Nimenomaan eka yö on se kylmin.
En pääse täältä enää poiskaan!
Kommentit (110)
Voi hyvä tavaton. On varaa kokonaiseen kesämökkiin, mutta kunnolliseen makuupussiin ei. Muuta en jaksa edes kommentoida...
Minä syön joka aamu ison lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera. Siitä saan energiaa. En ole koskaan - siis en tosiaan ikinä - palellut mökillä.
Seuraavalla kerralla pyydät niitä lähistöllä asuvia sukulaisia käymään paria päivää etukäteen laittamassa patterit päälle.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä tavaton. On varaa kokonaiseen kesämökkiin, mutta kunnolliseen makuupussiin ei. Muuta en jaksa edes kommentoida...
Ei se nyt ihan noin mene.
Lainaa on vaikka kuinka paljon joten en juuri nyt osta sitä makuupussia.
Tavallinen makuupussi on ja villasukkia.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla pyydät niitä lähistöllä asuvia sukulaisia käymään paria päivää etukäteen laittamassa patterit päälle.
Tämä on järkevä vastaus. Näin on joskus tapahtunutkin.
Eikö siellä mökillä ole saunaa, jonka voisi lämmittää nopeasti ja sitten nukkua lauteilla? Sillä tavoin minä joskus selvisin, kun tuli lähdettyä mökille vähän turhan myöhään iltapäivästä.
Onnellinen pieni untuvakerä kirjoitti:
Minä syön joka aamu ison lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera. Siitä saan energiaa. En ole koskaan - siis en tosiaan ikinä - palellut mökillä.
Tästä voisi löytyä apu. Terveellinen ruokavalio ja kohdallaan olevat energiatasot lämmittävät tehokkaammin kuin motti koivuhalkoja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä mökillä ole saunaa, jonka voisi lämmittää nopeasti ja sitten nukkua lauteilla? Sillä tavoin minä joskus selvisin, kun tuli lähdettyä mökille vähän turhan myöhään iltapäivästä.
Ei siitä ole apua. Lämmitys kestää ja sauna kylmiää aika pian sen jälkeen.
Pitäis lämmittää varovasti kun sitä ei oo paljoa käytetty viime vuosina.
En pysty lauteilla olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka palstahullu tämä on?
Vaikuttaa ammattivalittajalta
Ei ole. Meillä on mökillä leivinuuni, sähköpatteri ja saunan kiuas ja osaan kyllä lämmittää. Eikä tosiaankaan ole sukulaisia keltä pyytää yösijaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei myöskään ole syötävää ja puhelimesta akku alkaa loppua. Tuleekohan Wolt edes tänne kun on kehä 3:n ulkopuolella?
Sinähän sanoit käyneesi kaupassa, etkö ostanu ruokaa? Eikö sulla oo laturia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei myöskään ole syötävää ja puhelimesta akku alkaa loppua. Tuleekohan Wolt edes tänne kun on kehä 3:n ulkopuolella?
Tää oli joku muu, ei ap.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli joku muu, ei ap.
T. Ap
Entäs se laturi..?
Olihan sillä ainakin graham-puuroa ja kaurakermaa.
Vierailija kirjoitti:
Olihan sillä ainakin graham-puuroa ja kaurakermaa.
Kyseessä oli joku muu, joka antoi ravitsemusneuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vaan milläpä vauvapalstailet?
Ei tullut mieleesi kertoa, missä olet, niin jos hyvin sattuisi niin joku ystävällinen henkilö täältä voisi käydä poimimassa sinut kotiinsa lämpimään?
Alkoi kamalasti tehdä mieli mökille!! Ihanaa kun kohta on kesä!
Kyllä täällä hyvät puolet on. Lähden hautuumaalle katselemaan hautoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko mennä mökille palelemaan?
Niinpä. Itse olen mennyt monesti talvella mökille, ja eka yö on tosi kylmä puulämmitteisessä mökissä. Ei ole käynyt mielessäkään, että sukulaisten (heitä asuu paikkakunnalla) pitäisi soittaa minulle ja tarjota yösijaa. Oma valintani mennä mökille talvella.
Niin siis miksi sukulaiset tarjoaisivat yösijaa? Ei he osaa sinun ajatuksia lukea. Jos haluat muualle yöksi niin kysy!
En osaa seiniin laittaa lämpöeristyksiä.
Ilmeisesti öljypatteri on tehokkaampi?
Haaveilen tulipesästä tulevaisuudessa.