Mä en pääse koskaan yliopistoon
Ja kaikki on pääsykokeiden vika. Mikä on tämä ajatus, että entistä useamman pitäisi suorittaa korkeakoulututkinto, mutta sitten sinne kouluun ei pääse. Mä oon 7 vuotta yrittänyt mutta en pääse :,(
Kommentit (49)
Lähde ulkomaille opiskelemaan. Hyvin monessa paikassa ei ole pääsykokeita.
Vierailija kirjoitti:
Mistä oot saanut päähäsi että kaikkien pitäisi suorittaa korkeakoulu?
No muuttuvat työmarkkinat.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei oo rahaa kun ei ole työtä kun en ole päässyt opiskelemaan.ap
Mä olin aika paska pääsykokeissa niin tein sit muutaman vuoden avoimessa yliopistossa kursseja ja sieltä kautta sit yliopistoon.
Mut töitä kyl riittää muillakin kuin korkeakoulututkinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tutkintoon olet hakenut?
Kauppatiede kolmesti ja oikeustiede neljästi. Nyt haen taas oikeustieteelliseen,mutta en pääse.ap
Vierailija kirjoitti:
Mä olin aika paska pääsykokeissa niin tein sit muutaman vuoden avoimessa yliopistossa kursseja ja sieltä kautta sit yliopistoon.
Mut töitä kyl riittää muillakin kuin korkeakoulututkinnoilla.
En voi tehdä mitään fyysistä työtä.ap
Oletko lukenut kursseja avoimessa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko lukenut kursseja avoimessa?
En kun ei ole rahaa maksaa avoimista. Ja haluan saada sen paikan kun en ymmärrä avoimen valintaa.ap
Kaikkien ei tarvitse mennä yliopistoon, eikä kaikilla ole siihen edes lahjoja. Mitä oikeasti haluaisit tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien ei tarvitse mennä yliopistoon, eikä kaikilla ole siihen edes lahjoja. Mitä oikeasti haluaisit tehdä?
Ai että ei ole mulla lahjoja? No kiitti vaan vtusti! Mä haluan olla juristi. Se on kutsumus enkä luovu siitä. Pääsykokeet vaan pois niin tässä maassa ei ihmiset syrjäydy niin helposti.ap
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki on pääsykokeiden vika. Mikä on tämä ajatus, että entistä useamman pitäisi suorittaa korkeakoulututkinto, mutta sitten sinne kouluun ei pääse. Mä oon 7 vuotta yrittänyt mutta en pääse :,(
Ei kukaan ole sanonut, että useamman pitäisi suorittaa korkeakoulututkinto, kuka niin on muka sanonut?
AMK kutsuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja opintotuesta et ole kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja opintotuesta et ole kuullut?
Ei sitä saa jos ei opiskele enkä ole päässyt sinne kouluun usko nyt stana!ap
Miksi edes tahdot päästä sinne tyhmentämään itseäsi?
t. TOSINAINEN
Kurko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole sanonut, että useamman pitäisi suorittaa korkeakoulututkinto, kuka niin on muka sanonut?
AMK kutsuu?
Ei amk:ssa ole mulle mitään.ap
Perseestä tää suomalaisten yliopiston palvonta. Juuri siksi Suomen talous onkin kuralla kun on tarpeettomia maistereita kortisto täynnä samaan aikaan kun polttava pula hitsaajista.
Yliopistojen aloituspaikat pitäisi vetää niin minimiin että ne, ketkä sen seulan läpäisee on voittajatyyppiä muutenkin. Nykyäänhän sinne pääsee pänttäämällä kaiken maailman ujot ja aspergerit, joilla kirjaviisautta vimpan päälle, mutta työmarkkinoilla arvo nolla.
Taas tämä vikisijä. Voi ei kun elämä on epäreilua kun ei pärjää pääsykokeissa mutta pitäis päästä silti muiden ohi yliopistoon. Usko jo, että ala ei oo sua varten jos et edes pääsykokeessa pärjää noin monen yrityksen jälkeen.
Mistä oot saanut päähäsi että kaikkien pitäisi suorittaa korkeakoulu?