Ehdottakaa mitä hyvää kasvisruokaa kokkaisin tänään päivälliseksi
Kommentit (15)
Vegaaninen kalakeitto on tosi hyvää. Perunaa, porkkanaa, juuriselleriä, kaurakermaa, savutofua, sipulia ja valkosipulia, maustat oman mielen mukaan. Itse käytän mustapippuria, suolaa ja kasvisliemikuutioita. Päälle tuoretta tilliä.
Korniahan tässä on se, että kalakeittoa tämä ei juuri muistuta, pikemminkin nakkikeittoa! Jostain syystä resepteissä tämä on tyypillisesti nimetty kalakeitoksi. Mutta hyvää on!
Pullo calvadosta ja aromilasit pöytään - sellaista meillä on tänään!
HK:n sinistä uuniin ja emmentalia viiltoihin.
Tein perunarieskaa ja kasvissosekeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vegaaninen kalakeitto on tosi hyvää. Perunaa, porkkanaa, juuriselleriä, kaurakermaa, savutofua, sipulia ja valkosipulia, maustat oman mielen mukaan. Itse käytän mustapippuria, suolaa ja kasvisliemikuutioita. Päälle tuoretta tilliä.
Korniahan tässä on se, että kalakeittoa tämä ei juuri muistuta, pikemminkin nakkikeittoa! Jostain syystä resepteissä tämä on tyypillisesti nimetty kalakeitoksi. Mutta hyvää on!
Savutofukeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Tein perunarieskaa ja kasvissosekeittoa.
Kuulostaa hyvältä. Olisin ehdottanut itse tehtyjä sämpylöitä ja kasvissosekeittoa, mutta nuo perunarieskat kuulostavat ehkä vielä paremmilta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hernekeitto.
Perunavelli.
Paistetut perunat.
Lopulta teet sitten jonkin valkosipulihomejuustoartisokkavuoan ja jätät sen syömättä. Tulet kuitenkin kertomaan miten hyvälle se oli.
Täällä ei tavallisia ruokia syödä.