Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei! Treffasin miehen ja hän oli oinas

Vierailija
03.05.2019 |

Lähdin paniikissa juoksujalkaa pois ravintolasta. Mulle ei sovi oinaat yhtään. Vieläkin iho kananlihalla. Hrrrr!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemani oinasmiehet ovat olleet voimakasahtoisia ja tulisia, miehekkäitä. Tosin voivat lähteä läiskimään, kun naapurissa on kiinnostavampi kohde.

Vierailija
2/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin huolisin, mutta muuten en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimiin sekaantuminen on likaista.

Vierailija
4/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska. Aivan sekopäistä.

Ohis

Vierailija
5/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa, joka tietää horoskooppimerkkinsä.

Vierailija
6/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Määkin tapasin kerran aivan ihanan miehen. Komea, korkeasti koulutettu, rikas, hauska, luotettava, rehellinen.... Täydellinen. Sitten kolmansilla treffeillä hän kertoi olevansa Oinas. :(   Siihen loppui meidän romanssi. Ei kiittos. Miehissä ja yleensäkin ihmisissä on tärkeintä horoskooppim erkki. 

Vierailija
7/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy ainoastaan rapu ja neitsyt. Onneksi tiedostan tämän asian, sillä nykyisen neitsyt-miehen kanssa seurustelu todellakin tuntuu hyvältä ja uskon, että suhde tulee kestämään ja tuomaan molemmille hyvää mieltä ja positiivisia asioita elämään. Ollessani jousimiehen kanssa naimisissa kiusasimme toinen toistamme, koska emme vain sopineet keskenämme yhteen. Edes suuri välillämme ollut rakkaus ei auttanut arjen vaikeuteen.

Vierailija
8/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oinas-nainen. Tapasin vuosi sitten skorpioni-miehen ja välillämme alkoi heti kipinöidä. Viha-rakkaus-suhdetta on nyt kestänyt vuoden verran. En tiennyt että skorpionit ovat niin hankalia!

Vierailija
9/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt pari vuotta oinas miehen kanssa. Olen itse rauhaa rakastava vaaka. Voin kertoa että haastavaa on. Oinas on kiihkeä ja kiivas ihan kaikessa. Niin hyvässä kun pahassa-elämäni parasta seksiä toisin on nyt.

Vierailija
10/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te siis tosissanne?

Vierailija
11/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Vierailija
12/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän elämäni parasta suhdetta parhaillaan oinasmiehen kanssa. Huumoria, hyviä keskusteluja, tunnetta ja täydellistä seksiä piisaa. Olen tyytyväinen.

Terkuin Neitsyt-nainen ;)

Vierailija
13/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko oinas persu. Voe helvata

Vierailija
14/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti usko tällaista huuhaasoopaa? Eihän?

Vierailija
15/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ajatella miten läheltä piti. Onneksi se oinasmies välttyi tuollaiselta huuhaalta ja tyhjäpäisyydeltä.

Vierailija
16/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pahempi olisi ollut, jos vastassa olisi ollut skorpionimies. Mä olisin tyytyväinen oinaaseen. T. Vesimiesnainen

Vierailija
17/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oinaat on kivoja kirjoitti:

Olen oinas-nainen. Tapasin vuosi sitten skorpioni-miehen ja välillämme alkoi heti kipinöidä. Viha-rakkaus-suhdetta on nyt kestänyt vuoden verran. En tiennyt että skorpionit ovat niin hankalia!

Skorpionilta olen saanut parasta seksiä, oinaalta vain keskinkertaista. Pätee myös varustuksiin.

Vierailija
18/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi eksää olleet oinaita, molemmilla todella iso m una. Ovat hauskoja ja itsevarmoja, yhden naisen miehiä kunhan löytävät ensin sen oikean. Siihen saakka saattavat vähän pelata.

Vierailija
19/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Sympatiat täältä ap:lle! Hyvä kuitenkin, että asia selvisi heti. Kävin treffeillä härkämiehen kanssa, joka oli täysi m*lkku! Tapailen jatkossa vain kilttejä rapuja, joiden kanssa synkkaa heti.

Vierailija
20/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkin mun mielikuvasta, ja kokemuksesta sen osin mitä tiedän. Neitsyt voi sopia, ja muulta osin; ehkä ei härkä tai leijona, vaan ennemminkin vesimies, kalat, jopa rapu, mutta ehkei kuitenkaan joku vaaka, kaksoset, kauris. Mahdollisesti skorpioni, koska voi toimia tuloksellisesti. Jousimies, ehkei.