Kerro, mitä sinulle tulee ihan ensimmäisenä mieleen sanasta ”makkara”?
Mulle tulee mieleen vauva jolla on isot käsi-ja jalkamakkarat.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Camping.
...jatkan, varmaan siksi, koska olen mies. Makkarat on syömistä varten.
Mites tarinat nakista. Liiikuttaaako?
Hiillos. Olen nainen, mutta grillimakkara ekana tuli mieleen.
Richard Scaryn satu, jossa porsaalla oli kolme toivetta ja se halusi makkaran, jolloin sen vaimo toivoi makkaran tarttuvan miehensä kärsään ja sitten yhdessä toivottiin, että makkara irtoaisi kärsästä...
Nuotion lämmössä asiat vaan etenee tiettyyn pisteeeseeen. Alkaa pikkuhousut vähän kostua.
Minulla tulee makkarasta mieleen Ruskea Talo.
Grillaaminen. Just söin grillimakkaran, pari homejuustolla täytettyä herkkusientä ja salaattia. Nam! 😋
Vierailija kirjoitti:
Richard Scaryn satu, jossa porsaalla oli kolme toivetta ja se halusi makkaran, jolloin sen vaimo toivoi makkaran tarttuvan miehensä kärsään ja sitten yhdessä toivottiin, että makkara irtoaisi kärsästä...
En ole ihan varma, mutta taitaa tuokin stoori olla vanhempaa perua alun perin.
Minulle tulee mieleen makkara. Yleensäkin sanoista minulle tulee mieleen ne asiat, joita kyseiset sanat tarkoittavat. Olen varmaan aika tylsä.
Katsastus-elokuvan nakkikoppikohtaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan varma, mutta taitaa tuokin stoori olla vanhempaa perua alun perin.
Mauri Kunnaksen Hullunkurisesta autokirjasta löytyy tuollainen vastaava satu. Kirjaan on jäljitelty useampi tunnettu vanha satu, esimerkiksi Hannu ja Kerttu sekä Kolme kilipukkia.
On siis varmasti vanhempaa perua tuokin satu.
Conchita Wurst
Euroviisut lähestyy.
Ehkä tuo tuli siksi mieleen kun oon just raskaana ja mietin minkälainen pullero sieltä pölähtää kohta maailmaan. 🤗 Ap
Rotevan naisen vatsamakkarat :(