Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joiden mielestä tatuoinnit EIVÄT ole hienoja/hot?

Vierailija
03.05.2019 |

Kun nykyään tuntuu, että melkein kaikilla niitä on jossain kohtaa ja ne ovat vastakkaisessa sukupuolessa joku kuuma juttu. Itse en pidä tatuoituja miehiä seksikkäänä. Joku pienehkö jossain kohtaa menee, mutta en pidä niitä hienoina ja mieluiten ottaisin tatuoimattoman miehekkään miehen. Isot tatuoinnit ovat ehdoton ei miehessä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän suurimpaa osaatatuoinneista rumina, koska niin rumasti tehty tai ruma kuva.

Taide taiteena, taiteelliset ja oikeasti hyvin tehdyt kuvat on hienoja.

Mullakin pari kaunista.

Vierailija
2/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä keillä niitä on antaa suoraan wt-vaikutelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä keillä niitä on antaa suoraan wt-vaikutelman.

Komppaan edellistä.

Vierailija
4/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en omista piireistäni tiedä ketään, jolla olisi tatskoja tai pitäisi niistä.

Vierailija
5/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eiväthän ne miehen "pisteitä" nosta. Ne eivät koskaan ole hyviä - ei edes silloin kun ne "sopivat" miehelle. Nössön kotipojan ihossa ne näyttävät noloilta ja "päälleliimatuilta" ja jos ne miehelle "sopivat", on kyseessä joku kriminaali, jonka ÄO on todennäköisimmin kastemadon tasolla.

Vierailija
6/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nähnyt jo niin monenlaisia tatuointeja, että en halua sanoa, että kaikki tatuoinnit olisivat rumia,  ja siten ei muka voisi olla lainkaan hienoja tatuointeja.  Mutta toki olen nähnyt myös tatuointeja, jotka ovat herättäneet vähintään kysymyksen; miksi; mitä sen ottaja saati kuvitteli tai kuvittelee saavansa siitä. Tai mitä  sen tekijä ajatteli silloin kun ao. tauointia teki; tai yritti tehdä, koska ikävä kyllä tauiinnit eivät aina onnistu toivotusti. Hieman yhytnäköisenä pidän jos heitä jotka haluavat tatuointeja vain siksi, että ne olisivat jollain hetkellä erityisen "hottia"  

Vierailija
7/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt kaunista tatuointia. Kuvina voivat olla ihan taidokkaita, mutta iholla yäks. En vaan kerta kaikkiaan saa kiinni siitä, miksi niitä tehdään. Tämä on salainen näkemykseni. Useilla ystävilläni on tatuointeja, enkä koskaan sanoisi näin päin naamaa.

Vierailija
8/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaisesti ei jatkoon, oli sukupuoli kumpi tahansa

antaa halvan kuvan

Vierailija
9/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää siitä, että on toisiinsa sopimattomia kuvia jotenkin randomisti ympäri kehoa. Hyvin tehdystä hihatatuoinneista taas yleensä pidän. 

Vierailija
10/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, eiväthän ne miehen "pisteitä" nosta. Ne eivät koskaan ole hyviä - ei edes silloin kun ne "sopivat" miehelle. Nössön kotipojan ihossa ne näyttävät noloilta ja "päälleliimatuilta" ja jos ne miehelle "sopivat", on kyseessä joku kriminaali, jonka ÄO on todennäköisimmin kastemadon tasolla.

Kuten Duudsonien HP, luokanopettaja?

Vierailija
11/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla kavereillani on siis tatuointeja useampia. Kuvat voivat olla taidokkaasti tehtyjä, mutta juurikin se että ne ovat iholla tekevät niistä rumia mielestäni. Esitän kavereilleni tietenkin että hienoja ovat, mutta oikeasti saavat mielestäni ihmisen näyttämään suttuiselta jos ovat isompia tai niitä on monta.

Ap

Vierailija
12/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tai kaksi tatskaa ok, mutta eivät kenestäkään tee kyllä yhtään hotimpaa.

Vierailija
13/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveysongelmaisia, puuttuu pidemmän aikajänteen suunnittelukykyä jne. Tatuoitu on prostituoitu, rkollinen tms yhteiskunnan ulkopuolelle pudonnut joka viestii tatuoinneillaan ettei kannata tulla tutustumaan tai tulee moralla kylkeen

Vierailija
14/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tatuoinneista kellään.

Vierailija
15/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ottaa tatuointeja kun on trauma. Leima jokaista traumaa kohtaan. Mä hoida traumat varjonyrkkeilemällä. Ei tarvitse sutata ihoa.

Vierailija
16/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan ei mene jakeluun. Onneksi kavereissa ei ole tatuointi-intoilijoita, niin ei tarvitse joutua ahtaalle jos niille odotetaan ihailua.

Ne ovat minulle vähän kuin lapset vapaaehtoisesti lapsettomalle.

Vierailija
17/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mielenterveysongelmaisia, puuttuu pidemmän aikajänteen suunnittelukykyä jne. Tatuoitu on prostituoitu, rkollinen tms yhteiskunnan ulkopuolelle pudonnut joka viestii tatuoinneillaan ettei kannata tulla tutustumaan tai tulee moralla kylkeen

Näinkö isoisä kertoi?

Vierailija
18/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyin kun eräs ennen fiksun oloinen nainen otti tatuoinnin. Otti eronsa jälkeen sen. Tatuointi oli tapa käsitellä traumaa?

Vierailija
19/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tatuoinnit näyttävät tosi rumalta vaalealla iholla. Syntyjään tummaihoisilla ihmisillä osa tatuoinneista on ihan hienoja tai sitten ne omaan silmään ei pomppaa niin rumasti esille.

Vierailija
20/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kyllä milläänlailla hienoja ole. Näyttävät suttuisilta ja monesti, kuin olisi mustelmia siellä täällä.

Tunnen olevani kummajainen ilman tatuointeja, mutta erittäin ylpeä puhtaasta ihostani!