Mille festivaaleille yli 50-vuotias voi mennä?
Ja millä siis olisi mukava olo, ettei tuntisi olevansa ainoa "vanhus"?
Kommentit (29)
Stingiä kuuntelemaan.
Oikeasti minne vaan, jos musiikki kiinnostaa.
Mille festivaaleille yli 50-vuotias EI voi mennä?
T. N57v
Enemmän kitararock ja vanha indiemusiikki ja jazz ja hyvä pop kiinnostaa kuin nykytango.
Ap
Keravan valkosipulifestivaaleille.
Vierailija kirjoitti:
Mille festivaaleille yli 50-vuotias EI voi mennä?
T. N57v
No voihan sitä mennä, mutta ei ehkä ole niin kotoisaa, jos kaikki muut ovat 30 vuotta nuorempia. :)
Ilovaarirockiin. Tai ihan mihin haluaa. Katso esiintyjät, niin näet paikat, jotka kiinnostavat vanhempaakin porukkaa. Tangomarkkinat tietysti, mutta...
Bayreuth ja Wagnerin oopperat. Oijoi.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kitararock ja vanha indiemusiikki ja jazz ja hyvä pop kiinnostaa kuin nykytango.
Ap
Porin jazz
Kyllä nykyään lähes kaikilla festareilla käy iäkkäämpiäkin, siis ei kaikki tosiaankaan ole 30 v nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nykyään lähes kaikilla festareilla käy iäkkäämpiäkin, siis ei kaikki tosiaankaan ole 30 v nuorempia.
Kivaa. Pitäisiköhän mennä kaikille :)
Kuule kun puolet esiintyjistäkin on nykyään 60-v isoillakin festareilla (samat ison bändit siellä kiertää pääesiintyjinä nuorempien tulokkaiden lisäksi) niin ei tää ikä nyt pitäis enää olla mikään este.
Minäkin sanon Pori Jazz. Vanhemmat käyneet tuolla vuosikausia, ensimmäisellä kerralla olivat 42-vuotiaita ja ihan hyvin näyttävät viihtyvän.
Minne vaan. Ei mua haittais vaikka kaikki muut ois teinejä.
No riippuu tietenkin musiikkimaustasi eikä iästäsi! Pönttö.
Iskelmäfestivaali. Tai ihan mikä vaan. Katso esiintyjälistaa ja mene sellaiseen, jossa on sinua kiinnostavia esiintyjiä.
Poriin ei voi lähteä, kun ei saa yöpaikkaa. No, ehkä kaikkialle muualle. Ville ja Agents kiinnostaa, kun en onnistunut lippuja keväälle saamaan.
minä olen tähän ikään oppinut että teen mitä haluan enkä mitä muut haluavat
Tangomarkkinat