Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MBTI ja pariutuminen

Vierailija
03.05.2019 |

Onko kukaan deittaillessaan kiinnittänyt huomiota tähän?

Itse olen ENFP. Olen pistänyt merkille, että minusta kiinnostuvat yleensä saman tyypin ihmisiet. Eksissäni on ainakin kolme samaa tyyppiä olevaa, joskin nyt tapailen ESFP:tä. Itse koen ekstrovertit välillä jotenkin raskaiksi, etenkin, jos he eivät ole kovin intuitiivista sortimenttia. Itse kiinnostun lähes poikkeuksetta INTP- ja INTJ-tyypeistä, mutta he taas pitävät minua sietämättömänä. Harmillista.

Ei nyt paneuduta tämän testin paikkansapitävyyteen, olen kyllä tietoinen sen saamasta kritiikistä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä kukaan ole pariutunut ENFP:n kanssa?

Paitsi minun miesystäväni, jonka mielipidettä on tässä vaiheessa turha kysyä, koska olemme umpirakastuneita ja täydellisiä.

Ap.

Vierailija
22/26 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP 4w5 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MBTI on paljon hyödyllisempi työkalu itsetuntemuksessa kuin Big Five, jota akateemisissa piireissä arvostetaan yleensä enemmän. 

Tämä. Opiskelin sivuaineena psykologiaa ja innostuin kun erään kurssin alussa professori kertoi, että päästään tekemään tieteellinen persoonallisuustesti, jonka hän arvioi. Mikä antikliimaksi kun selvisi, että se on tämä Big Five ja tulokseni olisin itsekin pystynyt lukemaan wikipediasta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/26 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 16personalities.com testi on kyllä aika huono. 

Vierailija
25/26 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/26 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aans kattoo ny

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi