Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti Rinne: "Kokoomuksen toiminta taas outoa"

Vierailija
03.05.2019 |

Eduskunnan täysistunto tänään:
https://areena.yle.fi/1-50125057#autoplay=true
Kohdassa 9:05, kun Antti Rinne luulee että tv-mikki on jo laitettu pois päältä, hän sanoo vieressä olevalle tummahiuksiselle naiselle (kuka?), että "toi oli aika outoa toi Kokoomuksen toiminta taas".

Että voikohan tuosta vetää mitään johtopäätöstä, että Kokoomus ei nauti suurta luottamusta Rinteen silmissä tällä hetkellä. Miten ihmeessä se aikoo saada hallituksen kasaan.

Voisko liittyä siihen, että syksyllä on sovittu sinipunahallitusyhteistyöstä, mutta nyt Rinteestä näyttää, että Kokoomus ei olekaan lähdössä leikkiin.

Tulkaa spekuloimaan tänne :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho on tehnyt persuista salonkikelpoisen oikeistolaispuolueen. Kokoomuksen on palattava juurilleen jos ei halua hävitä loppujakin äänestäjiä persuille.

Jännällä tavalla on tehnyt. Vai onko? Ettei kyse ole siitä, että Halla-ahon siistiin pakettiin pakattu viharummutus on saanut kokoomuslaiset hyväksymään oamt ajatuksensa selaaisina kuin ne ovat. Ennakkoluuloisina, ääriegoistisina, minä minä mulle heti-tyyppisinä, julmina, epäyhteisöllisinä, epäkristillisnä. Että nyt on ihan okei miettiä että omasta mielestä väärämielipiteiset naiset joutavat raiskatuiksi, että keskitysleirien muistaminen on "holo-hölinää", että ei tarvitse elikkiä mitään hyvinvointivaltiota vaan voi todeta että sosiaaliturva on luksusta. Ja niin edelleen. Turha sivistys pois.

Vierailija
22/24 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho on tehnyt persuista salonkikelpoisen oikeistolaispuolueen. Kokoomuksen on palattava juurilleen jos ei halua hävitä loppujakin äänestäjiä persuille.

Jännällä tavalla on tehnyt. Vai onko? Ettei kyse ole siitä, että Halla-ahon siistiin pakettiin pakattu viharummutus on saanut kokoomuslaiset hyväksymään oamt ajatuksensa selaaisina kuin ne ovat. Ennakkoluuloisina, ääriegoistisina, minä minä mulle heti-tyyppisinä, julmina, epäyhteisöllisinä, epäkristillisnä. Että nyt on ihan okei miettiä että omasta mielestä väärämielipiteiset naiset joutavat raiskatuiksi, että keskitysleirien muistaminen on "holo-hölinää", että ei tarvitse elikkiä mitään hyvinvointivaltiota vaan voi todeta että sosiaaliturva on luksusta. Ja niin edelleen. Turha sivistys pois.

Mistäs noin paha mieli on tullut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus tekee fiksusti jos jättää Rinteen hallituksen rauhaan.

Vierailija
24/24 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voisi saman tien arvota kaikki eduskuntapaikat sattumanvaraisesti 18-70v kansalaisten kesken, joo kolmasosa ois juoppoja eikä homma kiinnostaisi pätkääkään palkan lisäksi jne mutta semmoinen  se demokratia. Junttien ääliövaltaa.

Arvota? Aika juntti olet itsekin, ainakin suomen kielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi