Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies (tai miksei nainenkin) mitä mietit kun näet, vaatteisiin verhotut, suuret rinnat?

Vierailija
03.05.2019 |

Monesti täälläkin sanotaan että muita esim. ulkonäön "virheitä" saa anteeksi suurilla rinnoilla.
Mitä sitten mietit tällaisia nähdessäsi, huolimatta naisen hoikkuudesta/pyöreydestä, entä silikonit, onko sama vaikutus kuin luomuilla?
Mitä haluaisit tehdä tai sanoa jos voisit/kehtaisit?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka fakiiri osaa sanoa vaatteiden läpi onko silikonit. Kurvit on kiinnostavia, tissialueella ja peppualueella.

Vierailija
2/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi muiden ihmisten vartalon mittasuhteisiin/ ulkonäköön pitäisi mitenkään reagoida tai puuttua? Ketä kiinnostaa? Jokainen tehkööt kropalleen mitä tahtoo, ei kuulu mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
4/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. T: mies

Vierailija
5/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus katkeaa ja vain tuijotan niitä tissejä 😂

Vierailija
6/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisethan nännit noissa on?

Vierailija
7/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat. Siinä mietintäni ja sekuntin päästä muut asiat mielessä. Nainen olen.

Vierailija
8/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hyvin paljon millaisiin vaatteisiin ne tissit on verhoiltu. Joku tiukka body jossa rinnat pullottaa janännit töröttää kelpais nyt perjantai iltaan ihan kivasti.

Vierailija
9/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään...

Vierailija
10/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vaatteista, mutta kai vähän vilkaisen. En mistään jättisuurista kyllä viehäty. T. bi-nainen

Vierailija
11/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkellyn jättirinnoista ja yritän olla tuijottamalla. Samalla vilkaisen omia a-kupin tisujani 😕

Vierailija
12/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä :)

Itse rintani kannan ja huomaan kyllä tuijotuksenne. Miehet varsinkin haluaa katsoa useammasta kulmasta. Stalkkaavat!

Vierailija
13/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaihdoin A-mallisesta villakangastakista vyölliseen kevättrenssiin tuntui että aika monet silmät alkoi hakeutua ihan eri malliin minuunpäin :D

85H

Vierailija
14/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*oksennus*

Vierailija
15/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vaihdoin A-mallisesta villakangastakista vyölliseen kevättrenssiin tuntui että aika monet silmät alkoi hakeutua ihan eri malliin minuunpäin :D

85H

Jep koska näytät vulgaarilta.

Vierailija
16/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin että kappas, tissit. Ja se siitä.

Vierailija
17/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että voi kun se tietäisi, että julkiselta puolelta saa apua noihin. Itse kävin.

Vierailija
18/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun miettiä jotain erityistä. Hmm. No jos on oikein erityisen isot, niin eipä käy kateeksi. Omaa kokemusta minulla (miehellä) isoista rinnoista ei ole, mutta luulisin kovin isojen rintojen olevan jo hieman raskaat kantajalleen aiheuttaen mahd. selkä tai niskavaivoja. 

Vierailija
19/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kunpa joku vapauttaisi nuo uhkeat palleroiset kahleistaan ja ne pääsisivät pompsahtelemaan kevättuulessa!

No ei vaineskaan. En oikeasti ajattele mitään erityistä. Kaikennäköistä tallaajaa tulee koko ajan vastaan, en suuremmin kiinnitä ihmisten ulkoisiin ominaisuuksiin huomiota.

t. Mies

Vierailija
20/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ajatella että Oho ompas isot rinnat ja sitten keskityn taas omaan elämääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi