Kysy mitä vaan seksityöntekijältä
Eli olen siis 18-21-vuotias nainen (tarkkaa ikää en halua täällä kertoa), joka myy sivubisneksenä seksuaalipalveluja. Pidetään kommenttiboxi asiallisena, vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin:)
Kommentit (211)
Annatko panna myös peppuun? Paljonko se kustantaa extraa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen suhteessa, mutta jos en olisi, pelkkä seksi ei oikein innostaisi. Jotain tällaista hakisin:
The Girlfriend Experience (GFE) is your run of the mill, vanilla sex. Think of this as the standard things you’d do with your partner, like hugging, kissing, licking, hand jobs, oral and penetration - all acts of intimacy that come with sharing an emotional bond. But, it doesn’t mean doing his laundry or dealing with his family.
She says GFE services emphasise “authenticity” and “connection”. “We usually spend a few hours together, we have a drink together, maybe have a bite to eat, just chat about our day.”
“They never ask me about my job, that’s a significant aspect of the clients that like the GFE They respect you as a person, as a woman. They rarely ask you questions that kind of push those boundaries.”
Onkohan tällaista Suomessa saatavilla?
Kyllä varmasti löytyy:)
Vierailija kirjoitti:
Annatko panna myös peppuun? Paljonko se kustantaa extraa?
En tee anaalia.
Vierailija kirjoitti:
Kun aamulla heräät ja huomaat että sua vähän itseäsikin panettaa, mitä teet? Soitatko asiakkaalle ja tarjoat alennusta, jos hän tulee heti.
Ei mua paneta, usko pois:D
Ainoa mitä haluan aamulla, on hävitä täältä tai sen sijaan saada heti kahvia.
Kiimainen M20 kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Kiimainen M20 kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Kiimainen M20 kirjoitti:
Unohtui se tärkein kysymys: Maksatko veroja? No et tietenkään. Ethän muuten saisi opintotukea, koska tulorajat. Mutta jos maksaisit veroja, niin käyttäisitkö toiminimeä? Ymmärrätkö sentään miten paljon verot veisivät tuloistasi? Tekisitkö työtäsi, jos joutuisit maksamaan verot?
Sanoit, ettet syrji asiakkaita iän perusteella, muttet kuitenkaan ota alle 20v asiakkaita. :D Onko tähän joku käytännön syy vai ovatko nuoret vain vastenmielisiä? Mikset ohjaa jonneja kilpaileville tsekkitytyille? He eivät kysele papereita.
Aivot kehittyy oleellisesti 25-ikävuoteen asti ja musta ei tunnu hyvältä panna lähes lasten kanssa.
Koska en halua kannustaa lapsia panemaan aikuisten kanssa, aika vastuutonta hei...Käytän toiminimeä ja opiskelijalla joka saa Kelan tuloja on oikeus tienata tietyn verran saadakseen pitää Kelan tuet.
Seksityö ei ole tietääkseni virallinen ammatti, joten virallisesti en myy seksiä, toimialaksi olen laittanut aika laajan käsitteen.No miehet kehittyy eri tavalla kuin naiset ja myös kehityksen lopputulos on eroaa. Itse kävin ekaa kertaa huorissa 16-vuotiaana ja minusta se tuntui hyvältä. Tosin 100€ hinta tuon ikäiselle aika suolainen. Sinä saat valita asiakkaat omien tuntemustesi mukaan. Et voi tietää mitä asiakkaan pääkopassa tapahtuu, joten ei kannata olettaa mitään. Miehet ei ajattele seksi yms. jutuista samoin kuin naiset.
Okei, sinulla on oikeus näkemykseesi. Voi olla, että susta on kasvanut tasapainoinen aikuinen, mutta osaa tällainen saattaa vahingoittaa mentaalisesti.
Laki ei ota kantaa seksin ostajan ikään, mutta koen paremmaksi, että ostaja ei ole hyvin nuori. Sama mun omassa elämässä, en tehnyt/tee seksuaalisia kontakteja alaikäisiin, vaikka ikäero olisi ollut vain tai ”vain” vuosi tai kaksi.Asiakkaat tuskin traumatisoituvat, koska toimivat omasta halustaan ja ilman painostusta. Kuten sanoit lakikaan ei heiltä lystiä kiellä, mutta laki kieltää alaikäisenä h.u.ora.amisen. Alaikäisiäkin myy ainakin lehtijuttujen perusteella, mutta sellainen on kyllä todella törkeää. Asiakas voi joutua kärsimään, vaikkei tiennyt. Minkä ikäinen olit, kun aloitit? Tunnetko alaikäisiä kollegoja? Vasikoi(si)tko heitä poliisille/sossulle? Tunnetko parittajia? Vasikoi(si)tko heitä? Onko sinulla parittajaa/avustajaa? Kuinka paljon asiakkaalla on mielestäsi syytä kuumotella mainitsemiani asioita tai ryöstöä yms. Ovatko kilpailevat parittajat yrittäneet häiritä? Onko asiakkaina ollut poliiseja?
Okei, sulla on oikeus mielipiteeseesi. Musta suojaikärajan pitäis olla joka tapauksessa 18. Lapsen ja aikuisen seksisuhde ei oo musta ok.
Aloitin täysi-ikäisenä. En tunne alaikäisiä, tiedän kaksi jotka aloitti jo lapsena. Molemmat jäi kiinni, toinen tosin vähillä seuraamuksilla.
Riippuu tilanteesta. Jos olisin ainoa aikuinen keneen lapsi luottaa, se pistäis mut ikävään asemaan, koska riskinä olisi että lapsi ei enää luottaisi muhun tai keneenkään muuhunkaan jos tekisin lastensuojeluilmoituksen.
Toinen tilanne on sellainen, että lapsi olisi ihan juuri (vaikka viikon päästä) 18, silloin lastensuojelua ei enää kiinnosta eikä se olisi enää oikein järkevääkään.
Jos taas mulla olisi ilmoitusvelvollisuus, niin mun olisi pakko tehdä lastensuojeluilmoitus, jos alaikäinen myy seksipalveluita, vaikka kuinka olisin ainoa aikuinen keneen lapsi luottaa, tai lapsi täyttäisi 2 päivän päästä 18.
Tunnen parittajan, en vasikoisi paitsi jos saisin tietää että hän toimii väärin naisia kohtaan, esim ottaa kohtuuttoman proviikan tai on väkivaltainen/uhkaava jollain tavalla.
Mulla oli heppu joka sopi muutaman keikan, järjestely ei käytännössä toiminut, aikataulut mun sopimien ja hänen sopimien keikkojen kanssa meni sekaisin.
Mulle on muutaman kerran tullut paritustarjouksia, joihin en oo lähteny mukaan.
Myyjän epäasiallista käytöstä on syytä pelätä lähinnä jos hän on uhkaava ja kerää rahaa huumeisiin. Jos hälytyskellot soi, ei kannata ottaa kyytiin/mukaan tai sit keksiä joku tekosyy jotta nainen poistuu paikalta.
Asiakkaana on ollut kerran poliisi, tämän sain tosin vasta tietää kun kysyin ammattia:D
Vierailija kirjoitti:
Kiitos apXx, un availit näitä asioita, vaikutat oikein symppikseltä naiselta! :)
Voi kiitos🙈
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos apXx, un availit näitä asioita, vaikutat oikein symppikseltä naiselta! :)
Voi kiitos🙈
Uskottavuus tosin karisi siinä kanafileiden kohdalla.
Joillain miehillä seksi toimii paremmin, jos myös nainen nautii ja on kiihottunut. Jos mies tulee vaikka tunniksi ja on selvittää miten sinä kiihotut. Hän alkaa sekstailla sillä systeemillä, että myös sinä kiihotut ja tekee taitavasti asiansa eli saat orgasmin. Onko tämä hyvä vai jätätkö mieluummin oman nautinnon maksuttomiin puuhiin?
Mies 43 kirjoitti:
Joillain miehillä seksi toimii paremmin, jos myös nainen nautii ja on kiihottunut. Jos mies tulee vaikka tunniksi ja on selvittää miten sinä kiihotut. Hän alkaa sekstailla sillä systeemillä, että myös sinä kiihotut ja tekee taitavasti asiansa eli saat orgasmin. Onko tämä hyvä vai jätätkö mieluummin oman nautinnon maksuttomiin puuhiin?
Johan tuo vastasi, että teeskentelee tai liioittelee nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos🙈
Oonko mä sanonut että oon uskottava persoona?
Mies 43 kirjoitti:
En mä näkisi pahana asiana.
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos🙈
:D Mut tosiaan, parempi olla symppis kuin vakavasti otettava.
Asiakas pyytää sinua runkkaamaan itseään tuomallaan paksulla pehmeällä nahkarukkasella suostutko?
Entä jos hän haluaa runkata sinua sillä?
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos🙈
Itse toivoit alustuksessasi asiallista keskustelua, pitäydy siinä siis itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Asiakas pyytää sinua runkkaamaan itseään tuomallaan paksulla pehmeällä nahkarukkasella suostutko?
Entä jos hän haluaa runkata sinua sillä?
Ei kiitos nahkaa sisään, se ei ole kovin hygieenistä, mutta suostun todennäköisesti lisämaksusta.
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos🙈
Vastasin tähän kanafilejuttuun samalla ystävällisyydellä tavalla kuin kysyjä.
Ylipäätänsä kuka katselee ystäviensä vaginoita, paitsi ehkä korkeintaan kimppakivoissa ja fwb:ssä jos sellaisia haluaa välttämättä harrastaa naispuolisten kavereidensa kanssa.
Ja mä tosiaan en ole sanonut, että olisin uskottava, eikä ole tarkoituskaan olla turhan vakava.
Eikö sulla ole tänäänkään töitä?
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos🙈
Vastasin tähän kanafilejuttuun samalla ystävällisyydellä tavalla kuin kysyjä.
Ylipäätänsä kuka katselee ystäviensä vaginoita, paitsi ehkä korkeintaan kimppakivoissa ja fwb:ssä jos sellaisia haluaa välttämättä harrastaa naispuolisten kavereidensa kanssa.Ja mä tosiaan en ole sanonut, että olisin uskottava, eikä ole tarkoituskaan olla turhan vakava.
*samalla ystävällisellä tavalla kuin kysyjä
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole tänäänkään töitä?
Ei, oon vapaalla viikonlopun.
Kun aamulla heräät ja huomaat että sua vähän itseäsikin panettaa, mitä teet? Soitatko asiakkaalle ja tarjoat alennusta, jos hän tulee heti.