Kysy mitä vaan seksityöntekijältä
Eli olen siis 18-21-vuotias nainen (tarkkaa ikää en halua täällä kertoa), joka myy sivubisneksenä seksuaalipalveluja. Pidetään kommenttiboxi asiallisena, vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin:)
Kommentit (211)
Saako sinua fistata? Anaaliin vai vaginaan?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olet oppinut paljon ihmisistä paljaimmillaan. Opiskeletko alaa, jolla voisit jotenkin tuota hyödyntää. Harmi, että tuo työnä on niin halveksittua.
Yleensä ihmistuntemuksesta on hyötyä. Sen näkee sitten käytännössä.
Niinpä, työ missä muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Saako sinua fistata? Anaaliin vai vaginaan?
Ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Lemppari asentosi?
Takaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuolevatko miehet paljasta? Toivovatko kelmua tmv?
Nuolee paljasta.
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuolee paljasta.
Täysin sheivattu?
Pukeudutko asiakkaille jollain tavoin seksikkäästi? Sinulla varmaan kaunis kroppa?
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuolee paljasta.
Täysin sheivattu?
Yleensä oon sheivannu
Vierailija kirjoitti:
Pukeudutko asiakkaille jollain tavoin seksikkäästi? Sinulla varmaan kaunis kroppa?
Oon ihan semihyvännäköinen, pukeudun aika tavallisesti tapaamiseen. Stay-upit laitan usein jalkaan.
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemppari asentosi?
Takaa.
RO?
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuolee paljasta.
Täysin sheivattu?
Yleensä oon sheivannu
Sheivattu viivapimppi. Aika pedaria.
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemppari asentosi?
Takaa.
RO?
Ro? Meinaatko ratsastusta? Se on ok asento mut ei suosikkeja
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuolee paljasta.
Täysin sheivattu?
Yleensä oon sheivannu
k
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemppari asentosi?
Takaa.
RO?
"Reverse oral. Because some people are givers, in the sex worker world, this refers to oral sex performed by the client on the service provider"
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemppari asentosi?
Takaa.
RO?
"Reverse oral. Because some people are givers, in the sex worker world, this refers to oral sex performed by the client on the service provider"
Siis joo, annan nuolla lisämaksusta, mutta en ilman kondomia ota vastaan. Riski on suurempi tautien tarttumiseen henkilölle, jonka suu on mukana. Lisäksi tuntuis ahdistavalta et ottaisin ilman kondomia suuhun. Siinä on sentään kondomi välissä niin se on ihan ok.
Sori jos en hiffannut jotain tuosta, oon vähän väsyny viikon jäljiltä.
apXx kirjoitti:
Kiimainen M20 kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Kiimainen M20 kirjoitti:
Unohtui se tärkein kysymys: Maksatko veroja? No et tietenkään. Ethän muuten saisi opintotukea, koska tulorajat. Mutta jos maksaisit veroja, niin käyttäisitkö toiminimeä? Ymmärrätkö sentään miten paljon verot veisivät tuloistasi? Tekisitkö työtäsi, jos joutuisit maksamaan verot?
Sanoit, ettet syrji asiakkaita iän perusteella, muttet kuitenkaan ota alle 20v asiakkaita. :D Onko tähän joku käytännön syy vai ovatko nuoret vain vastenmielisiä? Mikset ohjaa jonneja kilpaileville tsekkitytyille? He eivät kysele papereita.
Aivot kehittyy oleellisesti 25-ikävuoteen asti ja musta ei tunnu hyvältä panna lähes lasten kanssa.
Koska en halua kannustaa lapsia panemaan aikuisten kanssa, aika vastuutonta hei...Käytän toiminimeä ja opiskelijalla joka saa Kelan tuloja on oikeus tienata tietyn verran saadakseen pitää Kelan tuet.
Seksityö ei ole tietääkseni virallinen ammatti, joten virallisesti en myy seksiä, toimialaksi olen laittanut aika laajan käsitteen.No miehet kehittyy eri tavalla kuin naiset ja myös kehityksen lopputulos on eroaa. Itse kävin ekaa kertaa huorissa 16-vuotiaana ja minusta se tuntui hyvältä. Tosin 100€ hinta tuon ikäiselle aika suolainen. Sinä saat valita asiakkaat omien tuntemustesi mukaan. Et voi tietää mitä asiakkaan pääkopassa tapahtuu, joten ei kannata olettaa mitään. Miehet ei ajattele seksi yms. jutuista samoin kuin naiset.
Okei, sinulla on oikeus näkemykseesi. Voi olla, että susta on kasvanut tasapainoinen aikuinen, mutta osaa tällainen saattaa vahingoittaa mentaalisesti.
Laki ei ota kantaa seksin ostajan ikään, mutta koen paremmaksi, että ostaja ei ole hyvin nuori. Sama mun omassa elämässä, en tehnyt/tee seksuaalisia kontakteja alaikäisiin, vaikka ikäero olisi ollut vain tai ”vain” vuosi tai kaksi.
Asiakkaat tuskin traumatisoituvat, koska toimivat omasta halustaan ja ilman painostusta. Kuten sanoit lakikaan ei heiltä lystiä kiellä, mutta laki kieltää alaikäisenä h.u.ora.amisen. Alaikäisiäkin myy ainakin lehtijuttujen perusteella, mutta sellainen on kyllä todella törkeää. Asiakas voi joutua kärsimään, vaikkei tiennyt. Minkä ikäinen olit, kun aloitit? Tunnetko alaikäisiä kollegoja? Vasikoi(si)tko heitä poliisille/sossulle? Tunnetko parittajia? Vasikoi(si)tko heitä? Onko sinulla parittajaa/avustajaa? Kuinka paljon asiakkaalla on mielestäsi syytä kuumotella mainitsemiani asioita tai ryöstöä yms. Ovatko kilpailevat parittajat yrittäneet häiritä? Onko asiakkaina ollut poliiseja?
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuolee paljasta.
Täysin sheivattu?
Yleensä oon sheivannu
k
Kyllä.
Nyt olen suhteessa, mutta jos en olisi, pelkkä seksi ei oikein innostaisi. Jotain tällaista hakisin:
The Girlfriend Experience (GFE) is your run of the mill, vanilla sex. Think of this as the standard things you’d do with your partner, like hugging, kissing, licking, hand jobs, oral and penetration - all acts of intimacy that come with sharing an emotional bond. But, it doesn’t mean doing his laundry or dealing with his family.
She says GFE services emphasise “authenticity” and “connection”. “We usually spend a few hours together, we have a drink together, maybe have a bite to eat, just chat about our day.”
“They never ask me about my job, that’s a significant aspect of the clients that like the GFE They respect you as a person, as a woman. They rarely ask you questions that kind of push those boundaries.”
Onkohan tällaista Suomessa saatavilla?
Kiitos apXx, un availit näitä asioita, vaikutat oikein symppikseltä naiselta! :)
Lemppari asentosi?