Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli piilottanut parisuhdestatuksen facebookissa

Vierailija
03.05.2019 |

Hyvä vai huono merkki, mutta itsestäni tuntuu haljulta. Hän kuitenkin päivittäin käyttää palvelua ja osaa käyttää sitä, mutta miksi koko perhe on piilotettu. Esittääkö mies sinkkua vai mitähän ihmettä, koska tuo minun piilottamiseni on alkanut tässä jokin aika sitten, mutta huomasin sen vasta nyt. Lapsesta sen sijaan on jotain kuvia, minusta ei. Piilotin kaikki perhekuvat omasta somestani, koska en halua olla nainen joka ylläpitää yksin jotain toimivaa perhekuvaa netissä samaan aikaan kun mies esiintyy sinkkuna.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä äkkiä hävisi kaikki linkit toistemme profiiliin ja onnelliset parisuhdekuvat. Lapsista molemmilla löytyy kuvia. Syynä minun stalkkeri, joka alkoi uhkailla myös miestäni. Eipä tästä ole muille huudeltu. Moni varmaan kuvittelee meidän potevan varmaan jotain aviokriisiä! 

Yhdessä päätetty fb lopetus tai linkkaus pariskunnan kesken on aivan eri asia kuin ap:n tilanne, jossa toinen alkaa tekemään jotain yksikseen ja nauraa päälle kun asiasta kysytään.

Vierailija
42/42 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy se ei haluu olla mun somekaveri :DDD Ei jeesus mitä pönttöjä... Ootteko 13 vai 14? Huhhuh, kaikkea sitä.

Itse olet postauksesi perusteella juuri tuon ikäinen, mene muualle teineilemään ja harjoittelemaan seukkaamista. Kyseessä kuitenkin pariskunta jolla lapsia ja luottoa avo/avioliitossa pitäisi olla ja kaikesta mahdollista puhua ilman salamyhkäisyyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme