Mies oli piilottanut parisuhdestatuksen facebookissa
Hyvä vai huono merkki, mutta itsestäni tuntuu haljulta. Hän kuitenkin päivittäin käyttää palvelua ja osaa käyttää sitä, mutta miksi koko perhe on piilotettu. Esittääkö mies sinkkua vai mitähän ihmettä, koska tuo minun piilottamiseni on alkanut tässä jokin aika sitten, mutta huomasin sen vasta nyt. Lapsesta sen sijaan on jotain kuvia, minusta ei. Piilotin kaikki perhekuvat omasta somestani, koska en halua olla nainen joka ylläpitää yksin jotain toimivaa perhekuvaa netissä samaan aikaan kun mies esiintyy sinkkuna.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Huh, onneks en ole somessa eikä tuleva miehenikään ole. Paljon vähemmillä murheilla pääsee, kun ei kummankaan tarvitse miettiä tällaisia.
Eipä siihen pettämiseen somea tarvita. Kyllä ne pettämisen merkit sitten miehestäkin näkyy.
Minulla ei ole facebookissa perhestatus ollut koskaan näkyvillä, ei kuvia perheestä. Kihla- ja vihkisormuksia en ole käyttänyt alkuaikoja lukuunottamatta ikinä. Työssä en voi pitää ja se on vapaa-ajallakin jäänyt. Samoin miehelläni.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa aina käskeä miestänne pitämään suhdestatus (varattu) näkyvänä, se estää miestä pettämästä.
Eikä estä. Osa naisista vähät välittää siitä onko mies varattu vai ei.
Ai kauheeta. Itse en ole facebookissa ollenkaan, eikä ole puolisonikaan. Tästä voinee päätellä, että molemmat pannaan kaikkea, mikä vastaan tulee.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole facebookissa perhestatus ollut koskaan näkyvillä, ei kuvia perheestä. Kihla- ja vihkisormuksia en ole käyttänyt alkuaikoja lukuunottamatta ikinä. Työssä en voi pitää ja se on vapaa-ajallakin jäänyt. Samoin miehelläni.
Taa on eri asia. AP:n mies yhtakkia muutti ennen julkisen parisuhdestatuksensa yksityiseksi.
Ei kai kukaan mies ole niin tyhmä, että harrastaa salasuhteita käyttäen omaa sometiliään?
Sitä vartenhan luodaan omat sometilit, jotka tehdään keksityllä nimellä...
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taa on eri asia. AP:n mies yhtakkia muutti ennen julkisen parisuhdestatuksensa yksityiseksi.
Jep. Ei ihme, että Ap:n hälytyskellot soi. Ei savua ilman tulta.
Ukko36 kirjoitti:
Ei kai kukaan mies ole niin tyhmä, että harrastaa salasuhteita käyttäen omaa sometiliään?
Usko tai älä mutta niitäkin lonttopäitä riittää.
Aika monikin esittää facessa sinkkua, mutta se on tietenkin sitä "toisen kunnioitus"shaissea.
Ukko36 kirjoitti:
Ja pidetään pre-paid liittymiä tai salattuja numeroita? No ei se mitään. Mä kerran selvitin yhden hoitoni koko nimen ja osoitteen ihan vain hänen etunimensä ja työpaikkansa kaupunginosan perusteella:)
Isketäänkö Facebookista myös seuraa? Eikö sitä varten pitänyt tulla oma sivusto?
Onko joku oikeasti löytänyt rakkaan Facebookin kautta vai onko nää kiakki ihan spekulaatiota?
Pystytkö laittamaan omalle seinällesi teistä yhteisen kuvan ja linkittämään miehesi siihen? Vai onko hän estänyt tämän?
Mun exä kikkaili vaikka mitä faceprofiilillaan kun oltiin yhdessä. Asetuksista muutteli mitä näkyy kellekin ja muuta mukavaa. Exän perhettä, sukua ja kavereita sai profiilin kautta selville muttei mitään tietoa minusta koskaan löytynyt. ”Kiltti maajussi” 😆
Vierailija kirjoitti:
Isketäänkö Facebookista myös seuraa? Eikö sitä varten pitänyt tulla oma sivusto?
Onko joku oikeasti löytänyt rakkaan Facebookin kautta vai onko nää kiakki ihan spekulaatiota?
Onhan sieltä varmaan monikin löytänyt. Noi yhtäkkiset vaimon piilotukset johtuu siitä, että ihastus käy varmasti stalkkaamassa ihastuksensa fasesta.
Puolisolla näkyy suhtestatukset, kuvia lapsista laittaa viikoittain, mutta itsellä ei mitään vihjettä puolisosta tai perheestä. Ei minusta kuulu julkiseksi sellaiset. Ehkä miehesi päätti samoin.
On eri asia jos statuksia ja yhteyksiä ei ole koskaan päivitetty someen, sitten se asia vain on näin sovittu (vähän sama kuin oltaisiin avopari, tavallaan).
Mutta jos suhteen tai avioliiton aikana, mihin kuuluu vielä lapsiakin on status pvtetty someen ja sitten se yhtäkkiä poistetaan mainitsemasta toiselle asiasta (vähän sama kuin lopettaisi omasta toimesta kihla/vihkisormuksen käytön toisen kanssa asiasta keskustelematta tai mainitsematta), niin on se keskustelun paikka.
Tekisi mieli luetella tänne muutamakin tyyppi jotka näitä kuvioita harrastelee, facessa ja ihan livenäkin... tarinaa olis vaikka minkämoista. Tampereella meno kuin Temppareissa.
Yhyy se ei haluu olla mun somekaveri :DDD Ei jeesus mitä pönttöjä... Ootteko 13 vai 14? Huhhuh, kaikkea sitä.
No meillä äkkiä hävisi kaikki linkit toistemme profiiliin ja onnelliset parisuhdekuvat. Lapsista molemmilla löytyy kuvia. Syynä minun stalkkeri, joka alkoi uhkailla myös miestäni. Eipä tästä ole muille huudeltu. Moni varmaan kuvittelee meidän potevan varmaan jotain aviokriisiä!
Eräälläkin naimisissa olevalla miehellä ei faceprofiili kerro mitään suhdestatuksesta. On naimisissa.
Otti minuun yhteyttä ja samalla laittoi minut vaimonsa estolistalle etten löytäisi vaimon profiilia!
Onneksi olin nopeampi stalkkaamaan kuin hän piilottamaan...