Mies oli piilottanut parisuhdestatuksen facebookissa
Hyvä vai huono merkki, mutta itsestäni tuntuu haljulta. Hän kuitenkin päivittäin käyttää palvelua ja osaa käyttää sitä, mutta miksi koko perhe on piilotettu. Esittääkö mies sinkkua vai mitähän ihmettä, koska tuo minun piilottamiseni on alkanut tässä jokin aika sitten, mutta huomasin sen vasta nyt. Lapsesta sen sijaan on jotain kuvia, minusta ei. Piilotin kaikki perhekuvat omasta somestani, koska en halua olla nainen joka ylläpitää yksin jotain toimivaa perhekuvaa netissä samaan aikaan kun mies esiintyy sinkkuna.
Kommentit (42)
Se on ihastunut johonkin. Tarkkaile sen touhuja.
Itse piilotin suhdestatuksen ihan sen vuoksi että vaikka olisin sinkku niin en sitä siellä julkisesti pitäisi. Ja olen avoliitossa. Mutta ei minulla siellä näy julkisesti oikein muitakaan tietoja koska ajattelen että faceystävät ovat niitä keille ne tiedot kuuluu nähtäväksi, ei muille. Eli en halua paljastaa juurikaan mitään asioitani niille ventovieraille jotka vaikka käyvät profiiliani katsomassa jne.
Musta ei ollut mitään tietoa miehen facessa ja näin toiset naiset eivät tienneet minusta mitään. Kuinka kätevää! Joo ja on nyt ex
Kiinnittääkö mies enemmän ulkonäköönsä huomioo ja onko ostellut uusia vaatteita?
Aika surullista. Mä kysyisin asiasta. Onko teillä mennyt huonosti viime aikoina?
Määkin hämmästelin ja naureskelinkin miehen muuttuneelle somekäytökselle. Tyhmänä sitten tajusin, että salasuhdettahan se suunnittelee.
Joo toi on kylla merkki siita etta miehella on jotain "sutinaa" ja jopa siina maarin, etta on antanut oman (koko) nimensa sutinan kohteelle. Ja nyt pelkaa etta sutinainen googlettaa miehen ja loytaa perheen.
Eri asia olisi ollut, jos status olisi ollut joka kerran samanlainen.
Mina ehka kysyisin miehelta etta miksi on piilottanut, ja voiko laittaa taas avoimeksi, koska "joku kaveri ihmetteli etta onko tullut ero" ;)
Jos ei voi niin hommassa on jotain hamaraa.
En tiedä mitään muuta kuin sen, että mies on piilottanut tietonsa meistä jo varmaan ajat sitten enkä ole huomannut sitä, mutta silloin kun laitoimme sen, hän varmisti että se näkyy julkisesti minulla/seinällä. Nyt huomasin että hänen seinällään ei ole mitään merkkiä että hän olisi suhteesta, mutta hän huomautti heti kun kerran piilotin sen jonkinlaisen säätelyn takia hetkeksi.
Muuten en tiedä onko jotain meneillään, koska mies laittautuu ja pukeutuu niin kuin ennenkin koska työ vaatii sitä. Muistan vain kun ex lakkasi pitämästä suhdettamme julkisena, ja kaikista päivityksistä hän jätti mainitsematta nimeni että olisin ollut paikalla, ei maininnut kuka oli ottanut kuvan tai mitään muutakaan. Sen sijaan yksin liikkuessaan hän mainosti kuka oli ottanut kuvan ja baarimikoista lähtien luetteli ihmisiä, mutta olin se ainoa jota ei voinut mainita. Kun suhdestatus sitten hävisi, arvasin mitä oli käynyt ja tunsin ihan hirveää häpeää vaikka mieshän se idiootti tuossa oli. Kiroilin itsekseni että onko taas sama homma ja johtuuko se käytöksestäni että mies käyttäytyy noin, kun eks aina muistutteli siitä.
meillä on viime aikoina mennyt huonommin miehen kanssa, se täytyy myöntää.
treffit kirjoitti:
Joo toi on kylla merkki siita etta miehella on jotain "sutinaa" ja jopa siina maarin, etta on antanut oman (koko) nimensa sutinan kohteelle. Ja nyt pelkaa etta sutinainen googlettaa miehen ja loytaa perheen.
Mina ehka kysyisin miehelta etta miksi on piilottanut, ja voiko laittaa taas avoimeksi, koska "joku kaveri ihmetteli etta onko tullut ero" ;)
Kysyin asiasta, niin miestä vain tuntui naurattavan ja hän perusteli että haluaa pitää tietonsa salassa. Salassa keneltä? Sen sijaan lapsuudenperheensä eli sisaruksensa ja äitinsä hän on merkinnyt julkisesti, mutta ei minua. Tämä tuntuu kauhealta. Ap
Mihin Ap katosi? Sun täytyy ihan vakavasti keskustella miehesi kanssa. Vielä ei ehkä ole liian myöhäistä. Tsemppiä.
mulla on perhesuhdetiedot yms tyhjiä somessa.
Kyllä ne tietää, kenen tarvii tietää, kuka on minun lapsi, sisko, serkku tai puoliso. Ne ketkä ei tiedä, ei tarvitsekaan tietää.
Ei tarvi muille huudella.
Muistakaa aina käskeä miestänne pitämään suhdestatus (varattu) näkyvänä, se estää miestä pettämästä.
Ollaan seurusteltu mieheni kanssa vajaa kolme vuotta ja viime kuukaudet asuttu yhdessä.
Kovin aktiivisia kumpikaan ei Facebookissa olla ja itse olen sinne mennyt vasta pari vuotta sitten.
Mieheni ei ottanut minua ystäväkseen facessa - laitoin pyynnön noin 6kk sitten.
Statusta ei hänellä siellä ole, että ihan sinkkuna voi esiintyä, jos haluaa.
Yhtään kuvia tai edes vihjettä mistään seurustelusta ei hänen sivuillaan ole.
En jaksa asiasta stressata - olkoot näin.
Vierailija kirjoitti:
Musta ei ollut mitään tietoa miehen facessa ja näin toiset naiset eivät tienneet minusta mitään. Kuinka kätevää! Joo ja on nyt ex
Eräälläkin naimisissa olevalla miehellä ei faceprofiili kerro mitään suhdestatuksesta. On naimisissa.
Otti minuun yhteyttä ja samalla laittoi minut vaimonsa estolistalle etten löytäisi vaimon profiilia!
Onneksi olin nopeampi stalkkaamaan kuin hän piilottamaan...
Mitä tuossa nyt on ihmeellistä. Boys will be boys. Miehet nyt on tuollaisia. Ei syytä olla huolissaan.
Huh, onneks en ole somessa eikä tuleva miehenikään ole. Paljon vähemmillä murheilla pääsee, kun ei kummankaan tarvitse miettiä tällaisia.
On tuo epäilyttävää. Kysy siltä, miksi teki näin. Kyllä pitää pystyä asiasta kysymään omalta kumppanilta.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Kysyin asiasta, niin miestä vain tuntui naurattavan ja hän perusteli että haluaa pitää tietonsa salassa. Salassa keneltä? Sen sijaan lapsuudenperheensä eli sisaruksensa ja äitinsä hän on merkinnyt julkisesti, mutta ei minua. Tämä tuntuu kauhealta. Ap
Toi naureskelukin on huono merkki. Seuraavaksi se sitten suuttuu. Tuttuja merkkejä.
Eiköhän se koko suhde ollut sitten tuossa :(
Otan osaa ap, hyvä että miehen petturuus tuli kuitenkin lopulta ilmi.