Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla sähköhammasharja, mutta et käytä sitä

Vierailija
03.05.2019 |

Mun kaveri vain mutisi jotain epämääräistä kun kysyin huomatessani, että hänellä on sähköhammasharja, mutta tavallinen käytössä.
Miksi??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin jo 80-luvulla inhoavani sähköhammasharjaa. Annoin kuitenkin tuossa 6v sitten lapselle periksi ja kotiin ostettiin sähköharja. Ei sitä kukaan enää käytä, innostus meni alle vuodessa. Miehellä ja lapsella taitaa ne irtoharjat vielä vessassa roikkua, omani heitin pois pari vuotta sitten.

Vierailija
2/16 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiesin jo 80-luvulla inhoavani sähköhammasharjaa. Annoin kuitenkin tuossa 6v sitten lapselle periksi ja kotiin ostettiin sähköharja. Ei sitä kukaan enää käytä, innostus meni alle vuodessa. Miehellä ja lapsella taitaa ne irtoharjat vielä vessassa roikkua, omani heitin pois pari vuotta sitten.

Mutta miksi? Saahan sillä hampaat puhtaaksi paljon paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei voi käyttää kun hampaat putoo suusta pahan sähköallergian vuoksi.

Vierailija
4/16 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ei voi käyttää kun hampaat putoo suusta pahan sähköallergian vuoksi.

*reps*

Vierailija
5/16 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin roskiin pari vuotta sitten. Osaan pestä hampaat tavallisella harjalla. Turhia härveleitä on elämässä muutenkin liikaa.

Vierailija
6/16 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas muodostuu hammaskiveä niin herkästi, että hankin muutama vuosi sitten suuhygienistin suosituksesta sähköhammasharjan. Ero on huomattava. Tavallisella hammasharjalla harjaillessani jouduin käymään kahdesti vuodessa hammaskiven poistossa, nyt sähköharjaan vaihdettuani käyntitiheys on voitu laskea 1x/vuosi. Olen kyllä suunnitellut hankkivani tavallisen harjan varaharjaksi mutta säännölliseen käyttöön en sellaista enää ota.

Vierailija
7/16 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, tykkään perinteisestä harjasta.Hamnaslääkäri suositteli sähköhammasharja, ja sitten kun seuraavan kerran kävin hänen vastaanotolla vuositarkastuksessa hän kehui, miten hyvin puhdistan hampaani, ja eikö sähköhammasharja olekin hyvä.No enpä kertonut hänelle, että ihan käsipelillä edelleen harjaan.....

Vierailija
8/16 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ennen moisesta perustanut, esim. lapsuuskodissa ei tullut käytettyä vaikka ne hankittiin koko perheelle. Mutta tyttöystävä "pakotti" hankkimaan sellaisen, ja kas, kyllähän sillä tosiaan saa paremmin hampaat puhtaaksi. Nyt en enää vaihtaisi pois, kun olen siihen tottunut.

Vierailija
9/16 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi? Saahan sillä hampaat puhtaaksi paljon paremmin.

Enpä tiedä. Ainakin hl kehuu pesutulosta vaikka siellä ienongelmien vuoksi ravaan.

Oma tuntuma puhtaudesta on käsipelillä parempi, eikä pää tärise varttia pesun jälkeen.

Vierailija
10/16 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se vaihtopäiden hinta, ihan pelkkää kiskontaa. Toinen syy on se, kun akku loppuu aina ihan yllättäen ja pyytämättä. Tulee puun takaa kuin talvi joka vuosi VR:lle konsnaan. Se latauspollukka ei mahdu kylppäriin vaan lataan keittiössä ja olkkarissa, fenk shuit menee ihan piloille :(

Vierailija
11/16 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään ole saanut vastausta että mikä on se syy. Sattuu? Tärinä tuntuu ikävältä? Vai mikä?

Vierailija
12/16 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjan tärinä tuntuu inhottavalta. Viimeksi suuhygienisti sanoi, että hampaat ovat kunnossa ja että hammaskiveä ei ole.

Vierailija
13/16 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kun jaksan, mutta yleensä olen varsinkin iltaisin niin poikki että se on vain nopeampaa sillä tavallisella kuin pyöritellä sitä tärinäkonetta suussa viisi minuuttia. Lopputulos toki huonompi.

Vierailija
14/16 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raaski ostaa niitä vaihtopäitä

Vierailija
15/16 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kun jaksan, mutta yleensä olen varsinkin iltaisin niin poikki että se on vain nopeampaa sillä tavallisella kuin pyöritellä sitä tärinäkonetta suussa viisi minuuttia. Lopputulos toki huonompi.

5 minuuttia? Onhan niissä yleensä se 2 minuutin ajastus, mutta eihäm sitä oo pakko noudattaa jos ei jaksa

Vierailija
16/16 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ja huomaa kyllä, että sillä puhdistuu hampaat paljon paremmin, mutta se tärinä tuntuu niiiin inhottavalta, joten käytän sitä lähinnä ennen kuin menen hammaslääkäriin. Hyvin on tavallinen harjakin riittänyt, kun ei ole hammaskiveä tai reikiä ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä