Mitä tehdä? (ihastuminen)
Oon ihastunu yhteen meidän koulu tyyppiin, poikaan, mut en uskalla kertoo ja toisaalta haluaisin kertoo... Ollaa kyl ennestään jo tuttu, ja n. 1v ikäeroa. Itse olen 14v.
Pitäskö vaa rohkastuu ja kertoo, vaikkei tulis kaa sen enempää meidän välille? Hän on aikaisemmin vihjaillut myös ihastumisen suuntaan, ja tuntuu et tunne vois olla molemmin puolista. Ehkä saattaa tulla viel jotain...
Kiitos kaikille asiallisten viestien laittamisesta, näin etukäteen.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot todellakin liian nuori.
Koska muka ihminen sitten on sopivan ikäinen? 50 vai vasta 80 kymppisenä?
Huomioi, että ihmiset kehittyvät omaan tahtiin. Itse olen tarpeeksi kypsä ikäisekseni, kun taas yksi toinen vanhempi tyyppi ei todellakaan oo ikäisensä tasolla.
Ap
Oletko niin kypsä että varaudut pakkeihin?
Kuule, olen ennekin parilta tyypiltä saanut pakit, ja tiedän miltä tuntuu ja olen varautunut.
Ootpa miehenkipee ja 14v.
Vierailija kirjoitti:
Mun tytär on seurustellut 14 vuotiaasta asti saman pojan kanssa. Ovat nyt 20-vuotiaita. Toiset on kypsempiä nuorempina kuin toiset ja voihan sitä yhdessäkin kypsyä jos sopiva ihminen löytyy.
Onnea matkaan ap :)
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot todellakin liian nuori.
Koska muka ihminen sitten on sopivan ikäinen? 50 vai vasta 80 kymppisenä?
Huomioi, että ihmiset kehittyvät omaan tahtiin. Itse olen tarpeeksi kypsä ikäisekseni, kun taas yksi toinen vanhempi tyyppi ei todellakaan oo ikäisensä tasolla.
Ap
Oletko niin kypsä että varaudut pakkeihin?
Kuule, olen ennekin parilta tyypiltä saanut pakit, ja tiedän miltä tuntuu ja olen varautunut.
Ootpa miehenkipee ja 14v.
😂😂😂😂😂😂
Kuka täs on puhunu kipeydestä? Ikä ei rajoita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen saman ikäinen, ja unohda se. Seurustella ehtii myöhemminkin, nyt kannattaa keskittyä opiskeluun.
Mutsi hei, huono yritys!
Joo 10v. ja voi jo seukata. Ja seksi, se kuuluu asiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saman ikäinen, ja unohda se. Seurustella ehtii myöhemminkin, nyt kannattaa keskittyä opiskeluun.
Mutsi hei, huono yritys!
☺️
Ap
Mut lähen kohta, ja kiitos kaikille viisaasti vastanneille. Moikka!
Vierailija kirjoitti:
Tai niille jotka vastas niin kuin sinä halusit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai niille jotka vastas niin kuin sinä halusit.
Turha ruveta mökötttäää.
Mun tytär on seurustellut 14 vuotiaasta asti saman pojan kanssa. Ovat nyt 20-vuotiaita. Toiset on kypsempiä nuorempina kuin toiset ja voihan sitä yhdessäkin kypsyä jos sopiva ihminen löytyy.
Onnea matkaan ap :)