Mitä tehdä? (ihastuminen)
Oon ihastunu yhteen meidän koulu tyyppiin, poikaan, mut en uskalla kertoo ja toisaalta haluaisin kertoo... Ollaa kyl ennestään jo tuttu, ja n. 1v ikäeroa. Itse olen 14v.
Pitäskö vaa rohkastuu ja kertoo, vaikkei tulis kaa sen enempää meidän välille? Hän on aikaisemmin vihjaillut myös ihastumisen suuntaan, ja tuntuu et tunne vois olla molemmin puolista. Ehkä saattaa tulla viel jotain...
Kiitos kaikille asiallisten viestien laittamisesta, näin etukäteen.
Kommentit (30)
Tottakai kerrot! Et sä siinä mitään menetä:) mut sitte jos et kerro niin asia jää vaivaamaan ja kohta se pyöriikin jo jonku muun kanssa ja sitten se ketuttaa ku et kertonut aikasemmin. Nuori rakkaus on ihanaa!
Olen saman ikäinen, ja unohda se. Seurustella ehtii myöhemminkin, nyt kannattaa keskittyä opiskeluun.
Vierailija kirjoitti:
Olen saman ikäinen, ja unohda se. Seurustella ehtii myöhemminkin, nyt kannattaa keskittyä opiskeluun.
Kuule, olen todella hyvä koulussa ja saan hyviä numeroita. Taidat olla vaan kateeelllinen, ettei sua kohtaan kellään oo ihastusta.
Ap
Pyydä ulos😍. Kaupast jotai aurinkopäivänä ja ulos piknikil. Tai kävelee tai jotai. Mut joo, kesä tulee ja ois ihanaa olla poikkiksen kaa. Tsemii.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä ulos😍. Kaupast jotai aurinkopäivänä ja ulos piknikil. Tai kävelee tai jotai. Mut joo, kesä tulee ja ois ihanaa olla poikkiksen kaa. Tsemii.
Hei, hyvä idea! Kiitos. ☺️
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oot todellakin liian nuori.
Koska muka ihminen sitten on sopivan ikäinen? 50 vai vasta 80 kymppisenä?
Huomioi, että ihmiset kehittyvät omaan tahtiin. Itse olen tarpeeksi kypsä ikäisekseni, kun taas yksi toinen vanhempi tyyppi ei todellakaan oo ikäisensä tasolla.
Ap
Ilman muuta kysyt! Nuo joiden mielestä ihastumiset katsotaan kalenterista, ovat ihan outoja.
Alle tunti, ku koulu alkaa ja pitäs lähtee kouluun. Siis mä oon ihan niinku ns. "sekasin" tunteista. Mun on oikeesti pakko kertoo sille. Pitäs kai sanoo myös, ettei hänen tarvii sanoo siihe sit mitää ellei halua. Toivottavasti se silti vastas jotai sentään, ja ehkä joku päivä viel tulis jotain. Mä kuolen kohta tähä, koska haluaisin nyt jo päästä sille kertoo. Valitettavasti joudun viel n. Tunnin odottaa, et pääsee kertoo sil. Toivottavasti oikeesti se vastaa ees jotain, ja tällee. Sanokaa, et selviin tästä. Mut joo, pakko tosiaa kertoo ettei se yhteyttä äkkiä vaa oo sillee, et sil onki joku toine ja tälleen. Ei siin mitää jos on, mut eipä voi sanoo etten oo kertonut omista tunteista häntä kohtaan. Mun käsittääkseni yhes vaihees monta vuotta sitte hänellä oli joku, mut ei enää. Kuitenki aikaisemmin hän on vihjaillut jotain muhun ihastumiseen päin.
Ap
Onko ihastumisen kohde J Ä N N Ä P O I K A !
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta kysyt! Nuo joiden mielestä ihastumiset katsotaan kalenterista, ovat ihan outoja.
Joo, ja mun mielestä tän ikäisensä ja miksei vanhempanakin, niin on normi et on ihastumisia. Siis mun mielestä ihastumisella ei ole mitään ikärajoja, tms. Yleensä jos ihastut johon kuhunkin, se voi olla just oikea ihminen sulle. Varsinkin jos sillä tyypillä on myös sua kohtaan ja teillä menee todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihastumisen kohde J Ä N N Ä P O I K A !
Ei, en kerro mitään yksityiskohtia enempää hänestä. Parempi, että kerron sen yllätyksenä päin naamaa kun huomaa jo täältä, et ketä voisolla kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioi, että ihmiset kehittyvät omaan tahtiin. Itse olen tarpeeksi kypsä ikäisekseni, kun taas yksi toinen vanhempi tyyppi ei todellakaan oo ikäisensä tasolla.
Ap
Oletko niin kypsä että varaudut pakkeihin?
Jatka niillä nukeilla leikkimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko niin kypsä että varaudut pakkeihin?
Kuule, olen ennekin parilta tyypiltä saanut pakit, ja tiedän miltä tuntuu ja olen varautunut.
Vierailija kirjoitti:
Jatka niillä nukeilla leikkimistä.
Jos sä tarviiko nukkeja itse, niin voin kyllä tuoda.
Up