Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka miten mietin noita kesä/juhlavaatteita niin kyllä niihin 400 euroa menee

Vierailija
03.05.2019 |

Vaikka yritän ostaa halvalla.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.zalando.fi/naiset-vaatteet/__koko-52/?assortment_area=plus-…

Tuossa on yli 500 naisten vaatetta koossa 52 ja hinnaltaan 40€ tai alle. Ei kun selailemaan.

Ap saa aikamoisen röykkiön kesä- ja juhlavaatteita jo 200 eurolla. Mikä on ongelma? Minkälaisia pitää olla, miten paljon?

Minähän laitoin että ostan lisäksi lenkkarit, juhlakengät yms ja mun kengän koko on 42.Ap

Etkö voi käyttää alekenkiä, pitääkö olla ihan viimeistä huutoa? Juhlasandaalit eivät alennettuna ole kalliit.

Juuri alennuksesta ostan kengät. Ballerinat maksaa 30 euroa ja lenkkarit 45 euroa. Ap

Oletko se trolli, joka itki ettei saa kirpparilta lenkkareita tai (halvempia) juoksukenkiä alle 100 euron? Minä sain urheilukaupasta lenkkarit 20 eurolla, nyt näin lenkkareita 24, 90 ja 29, 90. Mutta eihän porvoossa pääse tällaisiin. Harmi. 

En ole. Missä mahtaa olla naisten 42 koon lenkkareita noin halvalla? Koot yleensä loppuu 41.

Miksi lenkkarit pitäisi olla naisten puolelta? 

Tykkään naisten väreistä esim pinkistä yms mutta ei kai sitä saisi tässä koossa välittää mistään pukeutumisesta. Ap

Vierailija
42/53 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään saa vaatteita alle ton ja olen kokoa M. Kirppiksillä on kamalia huonolaatuisia rytkyjä joista en periaatteessa maksa senttiäkään.

Pelkkiin kenkiin menee jo 200 ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on yli 500 naisten vaatetta koossa 52 ja hinnaltaan 40€ tai alle. Ei kun selailemaan.

Ap saa aikamoisen röykkiön kesä- ja juhlavaatteita jo 200 eurolla. Mikä on ongelma? Minkälaisia pitää olla, miten paljon?

Minähän laitoin että ostan lisäksi lenkkarit, juhlakengät yms ja mun kengän koko on 42.Ap

Etkö voi käyttää alekenkiä, pitääkö olla ihan viimeistä huutoa? Juhlasandaalit eivät alennettuna ole kalliit.

Juuri alennuksesta ostan kengät. Ballerinat maksaa 30 euroa ja lenkkarit 45 euroa. Ap

Oletko se trolli, joka itki ettei saa kirpparilta lenkkareita tai (halvempia) juoksukenkiä alle 100 euron? Minä sain urheilukaupasta lenkkarit 20 eurolla, nyt näin lenkkareita 24, 90 ja 29, 90. Mutta eihän porvoossa pääse tällaisiin. Harmi. 

En ole. Missä mahtaa olla naisten 42 koon lenkkareita noin halvalla? Koot yleensä loppuu 41.

Miksi lenkkarit pitäisi olla naisten puolelta? 

Tykkään naisten väreistä esim pinkistä yms mutta ei kai sitä saisi tässä koossa välittää mistään pukeutumisesta. Ap

No jossain lenkkareissa se nyt on aivan sama. Osta mustat ja maalaa niihin vaikka linkkejä kukkasia jos siltä tuntuu. Tai riittää kun vaihdat nauhat. Mustat kengät, pinkit nauhat - tadaa; tyttökengät!

Vierailija
44/53 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sä niitä vaatteita oikein tarvit? Housuja ja paitoja saa 0-10e hinnalla ja mekkojakin alta kahdenkympin.[/quote

Niin saa kirpparilta!

kenelle kelpaa.

Vierailija
45/53 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman verran ne lenkkarit maksaa koossa 37 kuin 42. 

https://www.zalando.fi/naisten-juoksukengat/__koko-42/?order=price&dir=…

Vierailija
46/53 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun lista. Nämä 400 eurolla:juhlamekko, ballerinat, lenkkarit, olkalaukku, villatakki, 2*2 t-paidan settiä, yksi tunika, 2 kpl setti capreja, 1 veryttelyhousut ja yhdet jegginsit, 2*rintaliivit.Ap

Vierailija
47/53 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samaa kokoa ja löytänyt ilmaiseksi tai jopa käytettynä halpoja vaatteita niin töihin kuin juhliin. Mut joo.. Kukin tavallaan :P

Vierailija
48/53 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kalliita himoaa niin sitten maksaa.

Vierailija
49/53 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mun lista. Nämä 400 eurolla:juhlamekko, ballerinat, lenkkarit, olkalaukku, villatakki, 2*2 t-paidan settiä, yksi tunika, 2 kpl setti capreja, 1 veryttelyhousut ja yhdet jegginsit, 2*rintaliivit.Ap

Mitä sä teet veryttelyhousuilla?

Vierailija
50/53 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä teet veryttelyhousuilla?

Käytän kun kävelen pihalla ja lapsen harrastuksissa.

Vierailija
51/53 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, pienemmät vaatteet on halvempia.

Vierailija
52/53 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta, pienemmät vaatteet on halvempia.

En jaksa laihduttaa.

Vierailija
53/53 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla myynnissä oleva Pola plus mallisto, kokoja aina 54 asti. Myös netistä.