Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vetoatte lasten etuun kun ette uskalla deittailla?

Vierailija
02.05.2019 |

Varsinkin monet yh-äidit menee johonkin pyhään selibaattiin ja vetoavat siihen etteivät ala esitellä poikaystäviään lapsille etteivät lapset kärsi. En ole ikinä tätä tajunnut. Eiväthän lapset kärsi ystävistä js sukulaisistakaan? Ja jos nyt tuleekin ero niin entä sitten, sekin on elämää ja kuolevat ja muuttavat muutkin läheiset eikä sen takia lapsia estetä tutustumasta esim omaan mummoonsa. Turha vedota lasten hyvään, onnellinen vanhempi on hyvä vanhempi joten kannattaa deittailla.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee niin kuin huvittaa. Ei kuulu sulle

Vierailija
2/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan aloituksen teet varmaankin aiheesta 'Miksi yh-äidit kuvittelevat, että kukaan haluaa heitä deittailla?' 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua sotkea lapsiani mihinkään uusperhekuvioihin 

Vierailija
4/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:lla ei oo lapsia 😈

Vierailija
5/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhekuviot voi olla todella onnellisia. Miksi kiellätte lapsiltaanne mahdollisuuden tutustua kivoihin ihmisiin ja saada lisää tärkeitä ihmisiä elämäänsä? Onko se äidin ja lasten oma pikku kupla aina niin ehdoton ja paras. Huonoon suhteeseen ei kannata alkaa mutta jännästi deittailua pelkäävät naiset jo etukäteen tietää että uusperhekuvio on aina huono. Uusperhe voi olla kiva ja voi sitä myös seurustella muuttamatta yhteenkin. Moni nainen oikein päättämällä päättää että säästää lapsensa isäehdokkailta. Mitähän järkeä?

Vierailija
6/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ainaka rupee lapselleni hankkii isäehdokasta vaan siks et se sais uusia kivoja ihmisiä elämäänsä. Vi... sä oot pässi

Vierailija
7/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme lasta, ovat juuri leikkimässä miesystäväni lasten kanssa. Pitäisikö mennä estämään kun on niin kauhea uudperhekuvio? Harmi kun kuulostaa että lapsilla on kivaa. Ap

Vierailija
8/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutamanki yh mamman joilla niitä deittejä esitellään lapsille ja ukot vaihtuu useemmin ku sukat, kyllä se lasten käytöksestä huomaa ettei ihan paras ratkasu

Vierailija
9/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusperhekuviot voi olla todella onnellisia. Miksi kiellätte lapsiltaanne mahdollisuuden tutustua kivoihin ihmisiin ja saada lisää tärkeitä ihmisiä elämäänsä? Onko se äidin ja lasten oma pikku kupla aina niin ehdoton ja paras. Huonoon suhteeseen ei kannata alkaa mutta jännästi deittailua pelkäävät naiset jo etukäteen tietää että uusperhekuvio on aina huono. Uusperhe voi olla kiva ja voi sitä myös seurustella muuttamatta yhteenkin. Moni nainen oikein päättämällä päättää että säästää lapsensa isäehdokkailta. Mitähän järkeä?

Mitä ihmettä? Miksi lapsilla, joilla on jo isä, pitäisi olla vielä lisää isäehdokkaitakin? Ei läheskään kaikki etävanhemmat ole mitään mulkeroita, joita omat lapset ei enää eron jälkeen kiinnosta. 

Mun mielestä lapsen omat sukulaiset ovat tärkeitä. Jos ja kun he kuolevat, se on luonollinen tapa menettää läheinen ihminen. Sen sijaan kiintymisessä jonkun muun sukuun on aina riski, että nämä ihmiset katoavat lapsen elämästä, vaikka ovat mitä parhaimmissa sielun ja ruumiin voimissa. Ihan vain siksi, että ensinnäkin se mies menee taas isäehdokkaaksi jollekin muulle lapselle ja vie sukunsa mukanaan. 

Vierailija
10/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä ainaka rupee lapselleni hankkii isäehdokasta vaan siks et se sais uusia kivoja ihmisiä elämäänsä. Vi... sä oot pässi

Itse olet pässi jos ajattelet että se on pääsyy. Pääsyy on tietysti se että aikuiset kaipaa seuraa toisistaan Ja se että lapsi saa kivoja ihmisiä elämään on bonus. Ap

Vierailija
11/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska sulla ja sun lapsillas on kivaa uusioperheessä niin kaikkien pitäs hankkia lapsille uus isäehdokas, koska se mitä sä teet on ainoa oikea tapa elää

Vierailija
12/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kärsinyt äitini hutsuiluelämästä enkä halua sitä omalle lapselle. Läheisriippuvuudessa ei ole mitään kaunista tai hyväksyttävää.

Vierailija
13/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kaikki mun tuntemat yh-äidit on ollut melkein saman tien uudessa suhteessa. Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että ovat jo päässeet siihen deittiputkeen.

Vierailija
14/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset voi viettää aikaa toistensa seurassa ilman et siihen tarvii lapsia sotkea.

Vierailija
15/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille voi olla traumaattista, että joku k-mies raizkaa äitiä omassa kodissa. Tai niitä lapsia, kuten monilla teistä on tapana.

Vierailija
16/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme lasta, ovat juuri leikkimässä miesystäväni lasten kanssa. Pitäisikö mennä estämään kun on niin kauhea uudperhekuvio? Harmi kun kuulostaa että lapsilla on kivaa. Ap

Minun lapseni on leikkimässä naapurin lasten kanssa, mutta ei aio perustaa naapuriperheen kanssa uusperhettä siksi, että lapsilla on yhteisiä leikkejä.

Vierailija
17/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhe on ihan hemmetin hankalaa. En suosittele, jos vaan siltä tajuaa välttyä. On siinä antoisatkin hetkensä toki, mutta tavallisesti lapset kapinoi ja uusi aikuinen kärsii. Ja bio siinä välissä levittää kätensä ilmaan, kun ei tiedä mitä tehdä edistääkseen tilannetta. Ja kun aikuiset kärsii, alkaa lapsetkin oirehtimaan. Toki hyvällä itsetunnolla ja reippailla sosiaalisilla taidoilla varustetut lapset voivat luoda merkityksellisiä suhteita uuteen aikuiseen, mutta aika monet lapset kokevat uuden ihmisen lähinnä tunkeilijana ja uhkana. Ehkä uusperhe toimii parhaiten, jos lapsella ei muistikuvaa ydinperheestä tai välejä toiseen biologiseen vanhempaansa. Tällöin on myös se "paikka" minkä uusi aikuinen voi täyttää, eikä aikuinen lapsen silmissä yritä viedä kenenkään paikkaa.

Vierailija
18/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelen lapsilleni vasta sellaisen kumppanin jonka kanssa aion rakentaa pysyvän parisuhteen, en satunnaisia treffi- tai tapailukavereita. Tämä on itselleni ollut aivan selvä asia erosta asti.

Vierailija
19/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailu on eri juttu kuin uusperhe. Eka hyvä juttu, toista kannattaa harkita tarkoin.

Vierailija
20/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailu on vähän eri asia kuin seurustelu. Ei lapsille mitään deittejä kannata esitellä, vaan vain sellainen mies, jonka kanssa on parisuhteessa ja on todennäköistä, ettei ihan heti häviä kuvioista.