Onko mies psykopaatti?
Mies valehtelee sujuvasti silmiä räpäyttämättä. Jäänyt valehtelusta kiinni useasti. On erittäin hyväkäytöksinen ja miellyttävä kaikkinensa. Edennyt urallaan korkealle, vaikka esiintynyt eri nimillä. Kenellekään ei ole tullut mieleenkään, että mies olisi epärehellinen, kuin susi lampaan vaatteessa.
Kommentit (21)
Hieman huteralla pohjalla olisi diagnoosi noilla tiedoilla.
Onko kyseessä sinun miehesi, isäsi, työkaveri, vai mikä mies? Jos on sinun miehesi, niin miksi katselet sellaista sikaa joka on jo monet kerrat valehdellut sinulle?
Ehkä vähän lisää aineistoa vielä? Viettääkö vapaa-aikansa kanssasi vai jossain mystisessä sijainnissa, josta sinun ei pidä kysyä?
Olen mies, edennyt uralla ja vaihtanut nimeä naimisiin mennessä. Olenko siis av-mammaraadin mielestä psykopaatti?
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä sinun miehesi, isäsi, työkaveri, vai mikä mies? Jos on sinun miehesi, niin miksi katselet sellaista sikaa joka on jo monet kerrat valehdellut sinulle?
Yllättävän monelle tärkeintä on se, että on edes jonkinlainen kumppani. Sietävät törkeää käytöstä vuodesta toiseen, kunhan vain on se kumppani.
Ei tuo psykopaatilya kuulosta. Patologinen valehtelija.
Minkälainen ihminen on aina diagnosoimassa muita?
Eräs mies oli minua kohtaan ihan kamala, hän kehuskeli aiheuttaneensa töissään tulipalon ja vierittäneensä vastuun toiselle.
Minulle on ihan sama mikä häntä vaivasi ja miksi hän teki sellaista. Ymmärrän oman vajavaisuuteni ja sen miten monimutkaista psykologia on.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, edennyt uralla ja vaihtanut nimeä naimisiin mennessä. Olenko siis av-mammaraadin mielestä psykopaatti?
Et ole. Mammaraati suhtautuu epäilevästi keittiöpsykologisiin pika"diagnooseihin" kuten tästäkin ketjusta huomaat.
Vierailija kirjoitti:
Jos valehtelet sujuvasti silmää räpäyttämättä, vaikka olet jo jäänyt valheista useasti kiinni, voit aivan hyvin olla psykopaatti. Mitä mieltä itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo psykopaatilya kuulosta. Patologinen valehtelija.
Ei ne sulje toisiaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Mammaraati suhtautuu epäilevästi keittiöpsykologisiin pika"diagnooseihin" kuten tästäkin ketjusta huomaat.
Jotain vikaa kuitenkin minussa pitää olla, koska täytän sekä ikä- että nimihullun kriteerit, löysin vaimon Tinderistä ja kirjoitan vielä miehenä av:lle.
Hänellä voi olla sosiopaattisia tai vaikka mitä muita piirteitä, mutta paljon tietoa hänestä ja ammattitaitoinen psykiatri tarvittaisiin tekemään arvio.
Ainakin nämä tiedot vielä lisäksi:
-käytös, tunteet ja teot lapsia ja eläimiä kohtaan.
-tunteeko häpeää tai katumusta
-mitä ja miten kertoo muista ihmisistä elämässään
-miten mieltää oman toimintansa ja virheittensä syy-seuraussuhteet
-mikä saa suuttumaan, miksi, millä tavalla suuttuu
-miten kohtelee sinua, mikä on "asemasi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain vikaa kuitenkin minussa pitää olla, koska täytän sekä ikä- että nimihullun kriteerit, löysin vaimon Tinderistä ja kirjoitan vielä miehenä av:lle.
Mitä vikaa ajattelet itsessäsi olevan?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän lisää aineistoa vielä? Viettääkö vapaa-aikansa kanssasi vai jossain mystisessä sijainnissa, josta sinun ei pidä kysyä?
On paljon poissa kotoa. Salailee elämäänsä.
Mun ex oli ihan oikeasti psykopaatti. Onneksi hän löysi uuden uhrin. Nyt vahtii ja pahoinpitelee häntä ja mä saan vindoinkin elää rauhallista ja turvallista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex oli ihan oikeasti psykopaatti. Onneksi hän löysi uuden uhrin. Nyt vahtii ja pahoinpitelee häntä ja mä saan vindoinkin elää rauhallista ja turvallista elämää.
Mikäs sinä sitten olet kun toivot muille uhrin kohtaloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sinä sitten olet kun toivot muille uhrin kohtaloa?
Mä olen kanssa toivonut narsistin uhrina uutta uhria narsistille. Se on ainoa laillinen tie pakoon.
Ainakin nuo kuvailut sopisivat psykopaatin piirteisiin. Onko mitään empatiakykyä?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin nuo kuvailut sopisivat psykopaatin piirteisiin. Onko mitään empatiakykyä?
Pyytää kyllä anteeksi, mutta katumus ei ole aitoa. On hyvillään saamastaan empatiasta. Nousee kuin fenikslintu tuhkasta. Tälläkin hetkellä on olevinaan paikassa a, vaikka todellisuudessa on paikassa b.
Esiintynyt eri nimillä? Rikollinen ainakin.