Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Noni, nyt meni maku kun näin että Lordi onkin tollanen nörtin näkönen juippi.... =/
Kommentit (4)
Olisit kunnioittanut tyypin toivetta ettei häntä suuri yleisö näe kuin naamarin kanssa niin ei olisi tullut pettymystä. Jos joku ei halua naamansa julkisuuteen, niin kyllä mulla riittää itsekuria siihen etten sen kuvia myöskään mee katsomaan jos nyt ei kirveellä pakoteta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta ei sen takia mikään uskottavuus menny. Pöljät!
siinä löytyy linkki jonka voi kirjoittaa osoitekenttään ilman välejä!
Alue: Aihe vapaa
Mitäs menit kuvan kattomaan, pöh