Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noudatatko pukeutumisessa ohjeita joilla saat vartalosi parhaat puolet esiin tai virheet piiloon?

Vierailija
02.05.2019 |

Mä olen niin totaalisen kypsä näihin neuvoihin miten lyhyen/lyhytsäärisen yms pitäisi pukeutua.
Minä 165cm tappi, joutuisin varmaan kaikkein sääntöjen mukaan heittämään vaamittaiset housut/caprit +ballerinat romukoppaan. Vaan kun tykkään niistä. Leveissä vaajaamittaisissa housuissa näytän naurettavalta mutta kapeat caprit ja ballerinat tyyliin Audrey Hepburn toimii.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kyllä, sillä katson kyllä tarkkaan mitä laitan päälleni, enkä suostu pitämään vaatteita jotka korostavat huonoja puoliani. Mutta ne ohjeet tulevat omasta arviostani eivätkä esim. naistenlehtien sivuilta. Hyvä esimerkki on kietaisutoppi, joka kuulemma sopii isorintaiselle. Paitsi että minut se saa näyttämään 20kg ylipainoiselta. Samoin juuri nuo midihameet tai cropatut housut, lyhyt ei kuulemma saisi käyttää. No sori, käytän ja ko. tyyli näyttää hyvältä :).

Vierailija
2/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon 161 ja caprit sopii tosi hyvin. Hyvänmittaisia hameita on mahdotonta löytää. Lisäksi olen aika muodokas (en lihava), niin sekin asettaa rajoituksensa. Tuntuu että vaatteita tehdään vaan laihoille kirahveille :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noudata ohjeita, olen vain itse huomannut, minkä malliset vaatekappaleet sopivat vartalolle paremmin.

Mulle sopii esimerkiksi halterneck-topit  ja kietaisumekot.

Tämän mallinen

https://www.bubbleroom.fi/fi/vaatteet/naiset/odd-molly/midimekot/the-ga…

taas saa minut näyttämään punkerolta.

Vierailija
4/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai 165 cm ole poikkeuksellisen lyhyt, niin ettei voisi pitää vajaamittaisia lahkeita. Kyllä peili ja oma tuntuma ratkaisee.

Vierailija
5/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ohjeet von viitteellisiä, eli niistä voi saada vinkkiä, mikä mahdollisesti kävisi. Jokainen on kuitenkin yksilö, eli ei ohjeita sokeasti noudateta, vaan ihan itse on tarkoitus tsekata, mikä näyttää hyvältä juuri itsellä.

Vierailija
6/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun miesten vaatteisiin, pidän tukan lyhyenä. T-paita, kätevät reisitaskuhousut.

Silti suuria rintojain jotkut tuijottaa. Mikä neuvoksi? Hankinko ylipainoa, vai esim perholiivin?

Vierailija
7/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatan tietenkin niitä sääntöjä, jotka peilistä näkyvät. Olen lyhyt ja suhteellisen isorintainen. Kyllä ihan peili kertoo, ettei se poolokaulus ole oikea valinta. Käytän vain sellaisia yläosia, joissa on v-aukkoinen ja tai avara pääntie. Pyrin siihen, että kengät, sukat ja alaosa ovat samaa väriä, koska muuten näytän lyhytjalkaiselta. Lisäksi olen huomannut, että pitkät hihat eivät näytä hyviltä, joten suosin 3/4-hihoja tai vedän/käärin pitkiä hihoja hieman ylöspäin. Mutta en tosiaan kenenkään muun käskyjä noudata. Jos jokin näyttää peilissä sopivan, niin sitten se sopii.

Vierailija
8/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pituus vielä yksistään vaikuta caprien käyttöön, solakat nilkat pääsee niissä lyhyelläkin oikeuksiinsa. 

Vierailija
9/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Puen sitä missä tykkään olla.

Vierailija
10/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun miesten vaatteisiin, pidän tukan lyhyenä. T-paita, kätevät reisitaskuhousut.

Silti suuria rintojain jotkut tuijottaa. Mikä neuvoksi? Hankinko ylipainoa, vai esim perholiivin?

Sori, siihen ei auta mikään :(.

Vierailija
11/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noudatan tietenkin niitä sääntöjä, jotka peilistä näkyvät. Olen lyhyt ja suhteellisen isorintainen. Kyllä ihan peili kertoo, ettei se poolokaulus ole oikea valinta. Käytän vain sellaisia yläosia, joissa on v-aukkoinen ja tai avara pääntie. Pyrin siihen, että kengät, sukat ja alaosa ovat samaa väriä, koska muuten näytän lyhytjalkaiselta. Lisäksi olen huomannut, että pitkät hihat eivät näytä hyviltä, joten suosin 3/4-hihoja tai vedän/käärin pitkiä hihoja hieman ylöspäin. Mutta en tosiaan kenenkään muun käskyjä noudata. Jos jokin näyttää peilissä sopivan, niin sitten se sopii.

Mä taas olen lyhyt ja isorintainen ja ihan hyvin voin käyttää pooloja. Itse asiassa en käytä avaria päänteitä ollenkaan :D. Eli taas jokaiselle sopii eri jutut, mahdotonta yleistää vaikka olisi periaatteessa sama vartalon perustyyppi.

Vierailija
12/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä katson, mikä sopii ja mikä ei. Olen 163 cm pitkä, enkä koe olevani mitenkään erityisen lyhyt.

Vajaamittaiset housut ovat vaikeat, vaikka mulla ei ole lyhyet jalat. Korkokenkien ja lyhyen yläosan kanssa on ihan jees, mutta matalien kenkien ja pitkähkön yläosan kanssa ei näytä mielestäni hyvältä.

Vierailija
13/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan. Tykkään määritellä ja lokeroida itseni mm. kaikenlaisilla vartalotyyppi- ja värityyppimenetelmillä, mielestäni ne ovat tosi kiinnostavia ja hyödyllisiä. On turhaa yrittää räpiköiden kaikenlaista miten sattuu, kun on olemassa jotain mikä oikeasti imartelee ja sopii paremmin. Pitää vaan oppia tunnistamaan mikä toimii ja mikä ei ja miksi näin on, ja erilaiset tyypit auttavat siinä.

Viimeksi olen tutustunut Kibben teoriaan ja tajusin miksi olen aina tuntenut itseni niin typeräksi tietynlaisissa vaatteissa ja liian siisteissä kiharoissa.

T. Soft Natural & Soft Summer

Vierailija
14/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan. Tykkään määritellä ja lokeroida itseni mm. kaikenlaisilla vartalotyyppi- ja värityyppimenetelmillä, mielestäni ne ovat tosi kiinnostavia ja hyödyllisiä. On turhaa yrittää räpiköiden kaikenlaista miten sattuu, kun on olemassa jotain mikä oikeasti imartelee ja sopii paremmin. Pitää vaan oppia tunnistamaan mikä toimii ja mikä ei ja miksi näin on, ja erilaiset tyypit auttavat siinä.

Viimeksi olen tutustunut Kibben teoriaan ja tajusin miksi olen aina tuntenut itseni niin typeräksi tietynlaisissa vaatteissa ja liian siisteissä kiharoissa.

T. Soft Natural & Soft Summer

Mä olen kibbessä classic, väreiltäni kevät tyyppinen. Mulla pitää aina melkein olla hiukset laitettuna ja meikkiä sopivasti. Tykkään kanssa kaikista lokeroinneista.

Vierailija
15/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kenenkään ohjeita erityisesti noudata, vaan arvioin itse, mikä sopii ja imartelee.

Vierailija
16/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siksihän ne just tuijottaa, kun pukeudut vaatteisiin, jotka on tarkoitettu eri malliselle ihmiselle kuin sinä ja korostavat muotojasi ihan väärällä tavalla. Hanki muotoon leikattuja naistn vaatteita, niin rintasi sopivat niiden sisään.

Vierailija
17/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus noudatan, joskus en. Tavoitteena on yleensä näyttää normaalilta ja neutraalilta pikemmin kuin erityisen seksikkäältä.

Vierailija
18/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on kun joka ruumiinosa on eri paria. Olen isokokoinen ja vahva kuin suomenhevonen mutta myös ylipainoa kertynyt jonkin verran. On erittäin vaikea pukeutua mitenkään kun hyviä puolia ei kehossa ole ollenkaan. Eli ei kaulaa, ei rintoja, leveät käsivarret, leveä rintamus, ei vyötäröä, leveä laatikkolantio ja tukkijalat. Kaikki näyttää päälläni epäsopivalta ja vaatteet eivät istu. Näin oli jo nuorena vaikka olin alipainoinen. Näytin silti DDR-kuulantyöntäjältä.

Vierailija
19/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä pistän päälle kun ei mun kropassa ole (enää) parhaita puolia. Ei ole edes hyviä :(

ylipainoa +25kg

Vierailija
20/31 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili näyttää mikä näyttää parhaalta, ei jokin ylihintainen naistenlehti.

Jos on isot tissit, iso maha, eikä persettä, niin sellaiseen pukeutumiseen ei löydy valmista ohjetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi