Jalkahoidot/kasvohoidot yms. rentouttavia???
Onko mulla vaan huono tuuri mut mitään rentouttavaa hoidoissa ei koskaan ole. Nytkin jalkahoidossa ja 50min eka jalkakylpyä. Sama hlö hoitaa parturoinnit, kasvohoidot, käsihoidot tässä ohessa. Jalkojen hoitoon tulee jäämään aikaa pioli tuntia geelilakkauksineen... aina on stressaava ilmapiiri, missä ikinä hoidoissa olen ollut. Aina eri paikoissa. En ymmärrä ihmisiä jotka menee rentoutumaan, nauttimaan... itselle ihan pakkopullaa.
Kommentit (17)
Parasta siinä on se iiiiihana jalkahieronta!!
Nytkin parturoimassa. Nyt 40 min ollut kylvyssä vesi ihan haaleaa. . Vielä ainakin 10 min...
Juu, sama kokemus täällä :( Kauheen vaivaannuttava ilmapiiri ja oma keskittyminen menee jutteluun (koska mulle jutellaan!), eikä siihen, että saisin vaan olla hiljaa ja rauhassa ja yrittää edes nauttia.
Ei olisi rentouttavaa, kun en halua että vieraat koskee muhun.
Käyt väärissä paikoissa. Itse käyn Schollin jalkahoitolassa (Helsingin Stockmannin yläkerrassa, en tiedä onko muualla). Alussa on 15 minuutin jalkakylpy, ja sen jälkeen 1 tunti 30 minuuttia jalkojen hoitoa (kuorinta, kovettumien poisto, kynsien mekaaninen hoito, lakkaus, hieronta). Talvisin hieronta on pidempi kun en tarvitse lakkausta. Ja se hoitaja tosiaan pysyy minun kanssani huoneessa koko sen ajan ja keskittyy minuun. En menisi paikkaan, jossa sama hoitaja hyppää muita palvelemassa, kuin sen yhden ja ainoan kerran.
Ja kyllä rentoudun, jalkahieronnan aikana saatan jopa nukahtaa.
Sama kasvohoidossa; käyn paikoissa joissa olen hoitajan kanssa erillisessä huoneessa ja hoitaja ei sieltä huoneesta poistu koko hoidon aikana.
Mä oon muutaman kerran saanut mieheltä lahjaksi kasvohoidon tai meikkauksen. Ihana ajatushan miehellä on, mutta mulle ne on lähinnä kiusallisia ja vaivaannuttavia. Ei yhtään mun juttuja. En vaan tunne oloani mukavaksi.
En siis koskaan ole uusiksi samaan paikkaan mennyt. Lukuisissa paikoissa käynyt ja aina tätä samaa. Mulla tosi kuivat jalat joten pakko käyfä jalkahoidossa. Kasvohoitoihin yms. en edes menisi enää ku ei pakollista.
Vierailija kirjoitti:
En siis koskaan ole uusiksi samaan paikkaan mennyt. Lukuisissa paikoissa käynyt ja aina tätä samaa. Mulla tosi kuivat jalat joten pakko käyfä jalkahoidossa. Kasvohoitoihin yms. en edes menisi enää ku ei pakollista.
No sitten menet tosiaan jalkahoitolaan, eli paikkaan jossa ei tehdä muuta kuin jalkahoitoja. Kai niitä löytyy pienemmistäkin kaupungeista.
Aivan älytön ajatus mennä jalkahoitoon jonkun kampaamon nurkkaan!
Miksi ihmeessä menet aina uudestaan, jos et siitä pidä?
En tiennyt et tässä mitään kampaamoa samassa. Jalkahoitajalta tilasin ajan. Nyt 50 min jalat ollu likoomassa...
En siis mene uudestaan koskaan samaan paikkaan. Toivoisin et löytyis hyvä paikka. Pakko käydä kun kantapäät kovettuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten menet tosiaan jalkahoitolaan, eli paikkaan jossa ei tehdä muuta kuin jalkahoitoja. Kai niitä löytyy pienemmistäkin kaupungeista.
Aivan älytön ajatus mennä jalkahoitoon jonkun kampaamon nurkkaan!
Tai mitä jos menisi ihan kosmetologille? Kyllähän sen kosmetologi kuuluisi olla hoidon ajan vain asiakkaan käytettävissä ja läsnä, kiireettömästi.
Nyt se laittaa husvärit eli varmaan vaikutusajalla sit kerkee jalkahoidon tekemään ja geelilakkauksen...
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt et tässä mitään kampaamoa samassa. Jalkahoitajalta tilasin ajan. Nyt 50 min jalat ollu likoomassa...
Missä asut? Miten ihmeessä sen yrityksen nimestä ei käynyt ilmi että kyse ei ole pelkästä jalkahoitolasta? Sinulla selvästi on netti käytössäsi, niin että miksi ihmeessä et tee edes alustavaa pohjatyötä ennen kuin varaat noita aikoja?
Vai onko tässä taas taustalla se että pitäisi saada tosi halvalla tosi hyvää?
Sama kokemus.. ja kampaajat myös rupattelevat koko ajan. Ei auta ettävastaan parilla samalla tyyliin ”hyvää kuuluu.” ”Juu” ”ei ihmeempää” silti höpötys vaan jatkuu vaikka haluaisin olla ihan hiljaa ja katsella peilistä kun tekee työtä, minusta se on tosi rentouttavaa, katsoa kun joku tekee kampausta.
Tee itse kotona jalkahoito: pesuvatiin vettä+jalkasuolaa,rentoudut kaikessa rauhassa ja hoidat jalat kylvyn jälkeen omassa rauhassa <3
Jos on 50 min jalkakylpyä, niin koko homma on vedätystä. Sitä pitäisi olla 15 min.