Tein talkkarista valituksen isännöitsijälle, kun hän ei tehnyt kunniaa ottaessaan lippua alas
Ihan helpolla en valita mistään, mutta nyt ylitettiin törkeyden rajat ja rajusti!!
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mitä isännöitsijä vastasi?
Sanoi vain, että eikö hän ole jo tehnyt selväksi, että minun pitäisi olla soittelematta hänelle ja löi luurin korvaan. Ap
Hmm, mäkään en ole polttanut lippua, vaikka se usein tippuu maahan kun leireillä harjoitellaan lipun laskua ja nostoa. Tulisi vähän liian kalliiksi hankkia uusi lippu 1-4 krt/kk lähes läpi vuoden.
Nuorisotyönohjaaja
Vierailija kirjoitti:
Hmm, mäkään en ole polttanut lippua, vaikka se usein tippuu maahan kun leireillä harjoitellaan lipun laskua ja nostoa. Tulisi vähän liian kalliiksi hankkia uusi lippu 1-4 krt/kk lähes läpi vuoden.
Nuorisotyönohjaaja
Sairasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi vain, että eikö hän ole jo tehnyt selväksi, että minun pitäisi olla soittelematta hänelle ja löi luurin korvaan. Ap
Minkälaisia jatkotoimenpiteitä olet suunnitellut?
Niin siinä käy, kun taloyhtiö valitsee halvimman tarjouksen tehneen huoltoyhtiön hoitamaan pihatöitä. Jos olisitte maksaneet enemmän, niin olisitte saaneet mieskuoron laulamaan Finlandia-hymniä aina lipun nostossa ja laskemisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia jatkotoimenpiteitä olet suunnitellut?
No koska tämä on kaupungin omistama taloyhtiö, niin ryhdyn soittelemaan vaikka koko kaupungin läpi, että saan jotenkin asian hoidettua.
Mä en ole koskaan nähnyt kenenkään tekevän kunniaa lippua laskiessa.
Ainoastaan sotilaat "tekee kunniaa" lipun noston ja laskun aikana. Ja silloinkin vaan aseettomat sotilaat. Aseen kanssa ei kättä viedä lippaan.
😃