Nainen joka ilmoittaa jo Tinderissä että "etsii parisuhdetta" on miehen näkökulmasta "nainen jonka kanssa ei tule olemaan hauskaa"
Kommentit (15)
No eikö se siis ole hyvä, että erotat heidät heti eikä kummankaan aika tuhlaannu?
Eli sun mielesta parisuhteessa ei voi olla hauskaa vai? :)
Mina olen yksi niista naisista, jotka laittoivat deittisovellusilmoitukseen, etta en etsi yhden illan juttuja, vaan vakavissani itselleni uutta sielunkumppania.
Ja sielta se vaan loytyi - kahdessa viikossa.
Kylla meilla on molempien mielesta hauskaa ihan joka paiva. :)
Mutta ehka sulla on keski-ikaisena eronneena aijana vahan huonoja kokemuksia parisuhteesta? ;)
N44/M30
Nainen joka ilmoittaa heti alussa noin on yhtä älykäs kuin mies joka kertoo vain etsivänsä irtoseksiä. Molempien kohdalla haluttuun lopputulokseen voidaan päätyä mutta sitä ei kannata sanoa ääneen :)
Koitin Tinderia
Sain vain parikymppislta panoja en oman ikaista parisuhdetta, jota etsin
MI 45
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka ilmoittaa heti alussa noin on yhtä älykäs kuin mies joka kertoo vain etsivänsä irtoseksiä. Molempien kohdalla haluttuun lopputulokseen voidaan päätyä mutta sitä ei kannata sanoa ääneen :)
No enpä tiedä. Mä kyllä välttelen just miehiä jotka ilmoittaa että kaikki käy...kaveruus, seksi ja parisuhdekin "jos kolahtaa ". No en halua että kolahtaa...parisuhde tuollaisen miehen kanssa ei ole mulle haluttu lopputulos.
Ap, et varmaan tajua, mikä on suurin syy yksinäisyyteesi.
Vinkki: kusipäisyytesi.
Naiselle tyrkytetään penistä 150 kertaa vuorokaudessa deittipalstalla, ellei tämä ilmoita olevansa liikkeellä pelkästään vakavissaan.
Ja vaikka ilmoittaa, kikkeliyhteydenottoja tulee silti 75, koska vain pienellä osalla miehistä on aivot.
Satsaan heihin, koska aivoton kikkelimies on epäkäytännöllinen dildo.
Vierailija kirjoitti:
Koitin Tinderia
Sain vain parikymppislta panoja en oman ikaista parisuhdetta, jota etsinMI 45
Sepä hyvä. Eivät varmaan siis hoksanneet, että setä on surkea rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Koitin Tinderia
Sain vain parikymppislta panoja en oman ikaista parisuhdetta, jota etsinMI 45
Sitten sä heräsit sikspäkhattu päässä ja päätit siivota yksiösi vasta juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Ap, et varmaan tajua, mikä on suurin syy yksinäisyyteesi.
Vinkki: kusipäisyytesi.Naiselle tyrkytetään penistä 150 kertaa vuorokaudessa deittipalstalla, ellei tämä ilmoita olevansa liikkeellä pelkästään vakavissaan.
Ja vaikka ilmoittaa, kikkeliyhteydenottoja tulee silti 75, koska vain pienellä osalla miehistä on aivot.
Satsaan heihin, koska aivoton kikkelimies on epäkäytännöllinen dildo.
Ja lopulta päädyt parisuhteeseen yhden kikkelintarjoajan kanssa koska niin ihqu.
Nämä parisuhteen etsijät on niitä jotka treffeillä keskittyvät kuulustelemaan miestä ja tutkivat Googlella tulo- ja varallisuustietoja. Ei KIITOS!
Vierailija kirjoitti:
Nämä parisuhteen etsijät on niitä jotka treffeillä keskittyvät kuulustelemaan miestä ja tutkivat Googlella tulo- ja varallisuustietoja. Ei KIITOS!
En mina ainakaan ollut. Tiesin jo ennen tapaamista, etta mies on koyha ja tyoton. Eika se haitannut. Mulla on oma talous sen verran hyvin kantimissaan, etta pystyn elattamaan itseni seka tarvittaessa myos toisenkin ihmisen. Raha on vain materiaa.
Ekat treffit kestivat 24+ tuntia ja olivat mun kotona. Laitoin miehelle ruokaa, juotiin viinia, kuunneltiin hyvaa musiikkia ja juteltiin kaikesta maan ja taivaan valilla; musa-, leffa- ja kirjallisuusmausta, elamanarvoista, uskonnoista, maailmanpolitiikasta ym.
Itse laitoin tuollaisen 'jotain pysyvämpää haussa' tyyppisen lauseen ihan vaan siksi, että pelkkää seksiseuraa hakevat voisivat swaipata vasemmalle.
Mä etsin miehenä vakavaa suhdetta ja teksti löytyy profiilistakin että etsin pysyvää.
En ole ikinä päätynyt parisuhteeseen naisen kanssa joka ilmoittanut sitä etsivänsä.