Jos juuri nyt saisit sellaista seksiä kuin haluat?
Kommentit (41)
Juuri nyt haluaisin olla Etelä-Euroopassa rakkaani kanssa. Joisimme hieman kylmää cavaa tai shamppanjaa ja söisimme mansikoita. Romanttinen kiireetön tunnelma... Suudelmia... Suuseksiä... nautinnollista rakastelua... Seksin jälkeen pillow talk keskustelua ja hyvän musiikin kuuntelua.
Kaikkikolot kirjoitti:
Alkuun hitaalla tahdilla antaumuksella annettu suihinotto niin, että laukeaisin naisen suuhun ja hän jatkaisi imemistä heti perään, kunnes ei enää tulisi jälkijäristyksiä.
Seuraavaksi pillun nuolentaa pari sormea pillun sisällä puristeltavana, kunnes nainen saa orgasminsa, melko nopeasti kalu sisään ja naimista ensin edestä, sitten takaa, lopulta nainen vatsalleen, jossa asennossa purkaisin sisälleen kuumat spermani.
Hieman lepoa, jonka jälkeen nainen imisi kaluni juhlakuntoon, liukkaria kaluun ja naisen peppuun, kyljelleen lusikkaan, kalua hiljalleen rennosti ja ajan kanssa naisen kuumaan peppuun sovitellen. Lopulta sisään päästyään hidasta nussimista käsillä naista klitalta sormin hyväillen, kunnes laskisin spermani pepun sisälle.
Aika saanut olo olisi tällaisen session jälkeen...
Mulla sinänsä samat setit, että noita kaikkia kolmea, mutta vähän eri variaatioin.
Hieroisin ja sivelisin ensin miehen vartaloa ja suutelisin hiljalleen ylhäältä alaspäin, kiusoittelisin genitaalialueen ympäristöä, kiveksiä, sitten hiljalleen siirtyisin jo koventuneen peniksen kimppuun, imisin ja nuolisin, välillä juurta myöten kurkkuun ja lopuksi kunnon lutkutusta (ja jos mies tykkää, huomioisin myös pepun) ja spermat suuhun, vielä viimeiset suukot penikselle ja siitä takaisin ylöspäin suutelemaan miehen rintakehää ja nännejä hartioita sivellen.
Kohta mies alkaisi hieroa peppuani, sivellä vatsaani, imeä rintojani, puristella niitä, suudella ympäri kehoani ja siirtyä hiljalleen kohti haaroväliä, suutelisi ensin hellästi vaginaani ja ottaisi hiljalleen vaativamman otteen, laittaisi sormia sisään kun alan huohottaa käsittelyssä ja loppua kohden koventaisi tahtia keskittyen suullaan lähinnä klitoriksen imemiseen ja kielellä näppäilyyn (suoraan klitalle) samalla kun työntelisi sormia rajummin sisään ja/tai laittaisi lisää sormia sisään niin, että aukko on ääriään myöten täynnä.
Kun olen tullut, miehen elin on heräillyt jo vähän uudestaan ja imen sitä taas hetken samalla kun mies laittaa peppuuni ensin sormia ja sitten liukkarilla kastetun anaalitapin.
Siinä taas hetki molemminpuolista hieromista, mies venyttelee peppureikääni ja vetelee anaalitappia sisään ulos sivuille kun pyllistän, jonka jälkeen yhdyntää ykköseen muutamassa eri asennossa ja välillä hellemmin rakastellen ja välillä kiihkeämmäksi tihentyen (pepulle läimäisyjä, puristelua, näykkimistä, leuan alta/niskasta kiinni ottamista, kovaa tahtia panemisessa), itse saan yleensä tässä taas orgasmin ja sitten voipuneena peppu pystyyn ja mies ottaa tapin pois, työntyy peniksellään takaapäin peppuuni ja ei mene kauaa kun molemmat tulee räjähtäen niin, etten hallitse enää kehoani ja mies joutuu pitään vartalollaan minua paikallaan kun vetää viimeiset kunnon työnnöt juurta myöten ja tulee peppuuni (tässä vaiheessa keho on sellaisessa nautinnon ja halkeamisen tunteen sekoituksessa ja koko kehon valtaamassa tärinäorgasmissa, ettei jaksa enää mitään ja sama miehellä).
Pahoittelut, jos oli kiusallisen yksityiskohtainen kuvailu, mutta tuollaista kaipaan usein ja kun kutakuinkin tuollainen seksi oli joskus elämässäni säännöllistä ”perusseksiä” (tosin peppuun ei tullut penistä kuin ehkä 1-2krt kuukaudessa ja pikapanoissa ei mitään, mut viikottain kuitenkin tuollainen pidemmän kaavan iloittelu ja vähintään tappi peppuun, hyvää molemminpuolista suuseksiä jne.), niin kyllä sitä kaipaa paljonkin.
Kerran viikossa jos saisi tuollaisen setin ja vaihtelevasti erilaisia roolileikkejä, niin muutoin pärjäisi hyvin vaikka pikapanoilla (joissa vaan pannaan ja tullaan), nekin on kivoja kunhan on välillä muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkikolot kirjoitti:
Alkuun hitaalla tahdilla antaumuksella annettu suihinotto niin, että laukeaisin naisen suuhun ja hän jatkaisi imemistä heti perään, kunnes ei enää tulisi jälkijäristyksiä.
Seuraavaksi pillun nuolentaa pari sormea pillun sisällä puristeltavana, kunnes nainen saa orgasminsa, melko nopeasti kalu sisään ja naimista ensin edestä, sitten takaa, lopulta nainen vatsalleen, jossa asennossa purkaisin sisälleen kuumat spermani.
Hieman lepoa, jonka jälkeen nainen imisi kaluni juhlakuntoon, liukkaria kaluun ja naisen peppuun, kyljelleen lusikkaan, kalua hiljalleen rennosti ja ajan kanssa naisen kuumaan peppuun sovitellen. Lopulta sisään päästyään hidasta nussimista käsillä naista klitalta sormin hyväillen, kunnes laskisin spermani pepun sisälle.
Mulla sinänsä samat setit, että noita kaikkia kolmea, mutta vähän eri variaatioin.
Hieroisin ja sivelisin ensin miehen vartaloa ja suutelisin hiljalleen ylhäältä alaspäin, kiusoittelisin genitaalialueen ympäristöä, kiveksiä, sitten hiljalleen siirtyisin jo koventuneen peniksen kimppuun, imisin ja nuolisin, välillä juurta myöten kurkkuun ja lopuksi kunnon lutkutusta (ja jos mies tykkää, huomioisin myös pepun) ja spermat suuhun, vielä viimeiset suukot penikselle ja siitä takaisin ylöspäin suutelemaan miehen rintakehää ja nännejä hartioita sivellen.
Kohta mies alkaisi hieroa peppuani, sivellä vatsaani, imeä rintojani, puristella niitä, suudella ympäri kehoani ja siirtyä hiljalleen kohti haaroväliä, suutelisi ensin hellästi vaginaani ja ottaisi hiljalleen vaativamman otteen, laittaisi sormia sisään kun alan huohottaa käsittelyssä ja loppua kohden koventaisi tahtia keskittyen suullaan lähinnä klitoriksen imemiseen ja kielellä näppäilyyn (suoraan klitalle) samalla kun työntelisi sormia rajummin sisään ja/tai laittaisi lisää sormia sisään niin, että aukko on ääriään myöten täynnä.
Kun olen tullut, miehen elin on heräillyt jo vähän uudestaan ja imen sitä taas hetken samalla kun mies laittaa peppuuni ensin sormia ja sitten liukkarilla kastetun anaalitapin.
Siinä taas hetki molemminpuolista hieromista, mies venyttelee peppureikääni ja vetelee anaalitappia sisään ulos sivuille kun pyllistän, jonka jälkeen yhdyntää ykköseen muutamassa eri asennossa ja välillä hellemmin rakastellen ja välillä kiihkeämmäksi tihentyen (pepulle läimäisyjä, puristelua, näykkimistä, leuan alta/niskasta kiinni ottamista, kovaa tahtia panemisessa), itse saan yleensä tässä taas orgasmin ja sitten voipuneena peppu pystyyn ja mies ottaa tapin pois, työntyy peniksellään takaapäin peppuuni ja ei mene kauaa kun molemmat tulee räjähtäen niin, etten hallitse enää kehoani ja mies joutuu pitään vartalollaan minua paikallaan kun vetää viimeiset kunnon työnnöt juurta myöten ja tulee peppuuni (tässä vaiheessa keho on sellaisessa nautinnon ja halkeamisen tunteen sekoituksessa ja koko kehon valtaamassa tärinäorgasmissa, ettei jaksa enää mitään ja sama miehellä).Pahoittelut, jos oli kiusallisen yksityiskohtainen kuvailu, mutta tuollaista kaipaan usein ja kun kutakuinkin tuollainen seksi oli joskus elämässäni säännöllistä ”perusseksiä” (tosin peppuun ei tullut penistä kuin ehkä 1-2krt kuukaudessa ja pikapanoissa ei mitään, mut viikottain kuitenkin tuollainen pidemmän kaavan iloittelu ja vähintään tappi peppuun, hyvää molemminpuolista suuseksiä jne.), niin kyllä sitä kaipaa paljonkin.
Kerran viikossa jos saisi tuollaisen setin ja vaihtelevasti erilaisia roolileikkejä, niin muutoin pärjäisi hyvin vaikka pikapanoilla (joissa vaan pannaan ja tullaan), nekin on kivoja kunhan on välillä muutakin.
Juuri sopivan yksityiskohtainen, olet mun kiimainen uni! Mitenkähän sut saisi petipuuhiin tällaisen riettaan ukkomiehen kanssa, ilolla tarjoaisin haluamasi ;)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkikolot kirjoitti:
Siinä taas hetki molemminpuolista hieromista, mies venyttelee peppureikääni ja vetelee anaalitappia sisään ulos sivuille kun pyllistän, jonka jälkeen yhdyntää ykköseen muutamassa eri asennossa ja välillä hellemmin rakastellen ja välillä kiihkeämmäksi tihentyen (pepulle läimäisyjä, puristelua, näykkimistä, leuan alta/niskasta kiinni ottamista, kovaa tahtia panemisessa), itse saan yleensä tässä taas orgasmin ja sitten voipuneena peppu pystyyn ja mies ottaa tapin pois, työntyy peniksellään takaapäin peppuuni ja ei mene kauaa kun molemmat tulee räjähtäen niin, etten hallitse enää kehoani ja mies joutuu pitään vartalollaan minua paikallaan kun vetää viimeiset kunnon työnnöt juurta myöten ja tulee peppuuni (tässä vaiheessa keho on sellaisessa nautinnon ja halkeamisen tunteen sekoituksessa ja koko kehon valtaamassa tärinäorgasmissa, ettei jaksa enää mitään ja sama miehellä).Pahoittelut, jos oli kiusallisen yksityiskohtainen kuvailu, mutta tuollaista kaipaan usein ja kun kutakuinkin tuollainen seksi oli joskus elämässäni säännöllistä ”perusseksiä” (tosin peppuun ei tullut penistä kuin ehkä 1-2krt kuukaudessa ja pikapanoissa ei mitään, mut viikottain kuitenkin tuollainen pidemmän kaavan iloittelu ja vähintään tappi peppuun, hyvää molemminpuolista suuseksiä jne.), niin kyllä sitä kaipaa paljonkin.
Olet kyllä niin taitava kuvailemaan seksihimojasi, että olisi mieletöntä vaikka vaan vaihdella sun kanssa kiimaisia juttujakin, mahtaisiko tällainen kiehtoa?
Ukkomies - parhaassa iässä! kirjoitti:
Vaimo nukkuu tuossa vieressä ja mulla ääretön aaamuseisokki. Nyt vaimo kääntynyt minuun selin ja lyhyt yöpaituli noussut siten että paljaat pakarat suorastaan huutavat kovan patukkani väliin! Olis ihana vaan ”telakoitua” noiden pakaroiden väliin! Kuvittelisin mielelläni kuin lämpimät ja kosteat reiät kilpailisivat siitä, kumpi saa lypsää veitikastani kuumat rasvat syvyyksiin.
Mutta todellisuus: hän nukkuu, ei ole todellakaan kiinnostunut heräämään siihen, että teillään tärisevää kikkeliäni hänen pakaroitaan vasten. Koska on täydessä unessa, olisi häviävän pieni mahdollisuus, että hän olisi esim. unimaailmassaan täysin valmis seksiin (kostea ja kiimainen). Jos nyt alkaisin sivelemään häntä hellästi, antamaan pusuja niskaan tms. muuta perinteistä, hän kääntyisi ja tuumaisi, että ” ehtisikö nämä hommat hoitaa valveillaoloaikaan?” Ja totta on, että ehtisi. Kunnioitan siis vaimon unta ja kärvistelen tuijottaen lasittunein silmin hänen ihania pakaroitaan. ;)
Miten tässä on jotain kammottavan tuttua?? !!
Aivan kuin olisin monesti ennen elänyt täsmälleen saman tilanteen! Onko muita?
Elämäni rakkauden kanssa, niin että olemme vastavuoroisesti toistemme elämän rakkaus. Yhdeksi tuleminen.
Aivan täydellistä! Tämä oli parasta mitä olen lukenut aikoihin. Vieläkö kun pääsisi tällaisen naisen kanssa toteuttamaan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkikolot kirjoitti:
Kun on kolkyt vuotta ollut Mies niin olisi makeeta ollakin niin päin, että tulisi Nainen, joka alistaisi fyysisesti ja henkisesti. Tokihan tuota voisi vaimolle ehdottaa ja varmaan suostuisikin, mutta hän kuitenkin luulisi tuota joksikin suuremmaksikin unelmakseni ja miehisyyspisteeni vähenenisivät pysyvästi, joten en ota riskiä.
Haluaisin dominoida monta miestä yhtä aikaa. 5 miestä per seet pystyssä odottamassa ruoskaa ja palvelemassa Valtiatarta. <3
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin dominoida monta miestä yhtä aikaa. 5 miestä per seet pystyssä odottamassa ruoskaa ja palvelemassa Valtiatarta. <3
UUUUhhh.. ja kaikki miehet olisivat bi... ja minä yksi heistä...
submale kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä... laittaisin teidät imemään toisianne vuorotellen. Tuhmimmille sitten kalu peppuun.
T. Valtiatar
Vierailija kirjoitti:
submale kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä... laittaisin teidät imemään toisianne vuorotellen. Tuhmimmille sitten kalu peppuun.
T. Valtiatar
Juuri niin Valtiatar... olisi ihana olla Ladyntuhma peppunarttu
Fantasioin toisinaan, että edessäni olisi rivi miehiä (ehkä 4-5 kpl) joiden kaluja hieroisin käsilläni yksi kerrallaan, kunnes he laukeaisivat rinnoilleni. Sen jälkeen pisimpään kestävä tai eniten siemennestettä lennättävä pääsisi naimaan kanssani, muiden katsellessa vierestä.
Juuri nyt ottaisin oikein antaumuksella ihastukselta suihin, ja sen jälkeen hän voisi antaa mulle kevyesti piiskaa ja panna takaapäin niskasta kiinnipitäen molempiin reikiin.
Haluaisin naistenvälistä (ei ole kokemusta sellaisesta), yhden söpön ja kiltin oloisen blondin kanssa. Oikein kunnon lällyä vaniljaseksiä, suutelua ja silittelyä jne. Miehet on usein harmillisen huonoja hellyydessä ja silittelyssä.
Haluaisin kiireetöntä seksiä naapurissa asuvalta kuumalta vanhemmalta naiselta 😁 meillä on ikä eroa 22v 😋
Jäin pohtimaan hieman tarkemmin millaista seksiä juuri nyt haluaisin. Toivottavasti liian yksityiskohtainen kuvaus ei ärsytä, mutta kun en lyhemminkään osannut kirjoittaa minua innostavia asioita.
Nyt fantasioissa olisi työpaikan eräs keski-ikäinen nainen jonka kanssa on hieman sähköä ilmassa. Hän on ulkoiselta olemukseltaan hillitty, tunnollinen ja kaikin puolin kunnollinen tavallinen nainen.
Mielikuvissani ajaudumme tilanteeseen missä kosketuksemme alkavat vaellella toistemme vartaloilla vaikka tuollainen ei ole kummallekaan sopivaa. Nautin hänen varovaisista kosketuksistaan vaikka vaatteet ovat yhä yllämme. Suutelen häntä, samalla tarrautuen voimakkaasti hänen takapuoleensa.
Kiihtyneenä riisun hänen paidan ja liivit, vapauttaen hänen rintansa hyväilyilleni ja ihailulleni. Nopeasti kuitenkin avaan hänen housunsa ja annan käteni laskeutua pikkareiden alle ja vielä alemmaksi. Nainen kainostelee vielä pienen hetken, ennen kuin antautuu himoilleen. Hän riisuutuu pikaisesti lopuista vaatteistaan, laskeutuu selälleen, avaa reitensä tokaisten "nuole minua".
Minähän nuolen ja nautin. Painan muutaman sormen hänen sisäänsä ja alan hyväilemään häntä myös sormin. Nainen selkeästi ja äänekkäästi nauttii saamastaan hoidosta, eikä mene pitkääkään aikaa kun hän saavuttaa huippunsa.
Riisuudun vaatteistani alta aika yksikön, käännän hänet vatsalleen ja tulen hänen taaksensa. Nainen nostaa takapuolensa ylös, koukistaen selkäänsä, tarjoten itseään naitavaksi. Aloitan naimaan häntä takaapäin samalla kun hänen oma kätensa alkaa hyväilemään klitoristaan. Kiihkeätempoinen naiminen ja hänen oma hyväilynsä on viemässä naista toiseen huippuun. Sormeni osuessa hänen takapuoleensa tulee vain pikainen tokaisu "paina sormesi sisääni". Tein työtä käskettyä, jatkaen samalla naintia ja se riitti. Nainen saavuttaa huiman huippunsa.
Tämä on itselleni liikaa jonka mainitsen sen myös naiselle. Välittömästi nainen kääntyy ja ottaen räjähtävän kalun suuhunsa ja aloittaen kiivastempoisen runkkaamiseni. Hänen toinen kätensä hyväilee pallejani samalla kun laukean hänen suuhunsa.
Tuon jälkeen hän nousee ylös ja aloitaan kiihkeän suuteluni
Vaimo nukkuu tuossa vieressä ja mulla ääretön aaamuseisokki. Nyt vaimo kääntynyt minuun selin ja lyhyt yöpaituli noussut siten että paljaat pakarat suorastaan huutavat kovan patukkani väliin! Olis ihana vaan ”telakoitua” noiden pakaroiden väliin! Kuvittelisin mielelläni kuin lämpimät ja kosteat reiät kilpailisivat siitä, kumpi saa lypsää veitikastani kuumat rasvat syvyyksiin.
Mutta todellisuus: hän nukkuu, ei ole todellakaan kiinnostunut heräämään siihen, että teillään tärisevää kikkeliäni hänen pakaroitaan vasten. Koska on täydessä unessa, olisi häviävän pieni mahdollisuus, että hän olisi esim. unimaailmassaan täysin valmis seksiin (kostea ja kiimainen). Jos nyt alkaisin sivelemään häntä hellästi, antamaan pusuja niskaan tms. muuta perinteistä, hän kääntyisi ja tuumaisi, että ” ehtisikö nämä hommat hoitaa valveillaoloaikaan?” Ja totta on, että ehtisi. Kunnioitan siis vaimon unta ja kärvistelen tuijottaen lasittunein silmin hänen ihania pakaroitaan. ;)