Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat ihmiset, onko kukaan ulkopuolinen koskaan tullut kommentoimaan syömisiänne/ruokaostoksianne päin naamaa?

Vierailija
02.05.2019 |

Netissä ja muualla tietty on anonyymina helppo arvostella, mutta onko teille kukaan tullut päin naamaa kommentoimaan? Jos, niin mitä silloin söit tai ostit ja mitä sinulle sanottiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran opiskeluaikana joku känninen haukkui minua lihavaksi. Painoin varmaan 20 kiloa vähemmän kuin nyt enkä todellakaan ollut lihava. No pahaa oloaan se juoppo purki.

Vierailija
2/8 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö erityisen epäterveellisesti, ainoastaan liikaa. En siis syö karkkeja, sipsejä ym. herkkuja vaan ihan lihaa ja salaattia, hedelmiä ja pähkinöitä. Annoskoot vaan ovat ihan liian isoja...

Ei ole kukaan huomauttanut ostoksistani.

Ylipainoa noin 20 kg tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin junassa fetasalaattia ja eräs keski-ikäinen, itsekin reilusti ylipainoinen täti tuli kysymään että miksi yritän esittää (?) Ööööh, fetasalaatti sattuu vaan olemaan lempiruokaani?

Vierailija
4/8 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko sukulaiset? oma äitini on kommentoinut painoani niin kauan kuin jaksan muistaa. Viimeksi kun totesi että "sä olit joskus NIIN hoikka!" teki mieli kysyä että jaa milloin? Joskus 6-vuotiaana? Sen jälkeen olenkin kuullut vain moitteita painostani.

Vierailija
5/8 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan uskaltanut. Vaatisi aika itsetuhoisen luonteen. Olen kyllä kovasti toivonut, sillä pääsisin latamaan jotain vastaavaa kivaa takaisin malliin "onko rouvalla/herralla paskaa aivojen tilalla" tms.

Vierailija
6/8 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkasin joskus parikymppisenä irtokarkkeja, ylipainoa silloin n. 20kg. Joku n. 40v äiti kahden pienen lapsensa kanssa katsoi minua inhoten ja totesi kovaan ääneen lapsilleen että mepäs ei sittenkään otetakaan nyt karkkeja.

Vierailija
7/8 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku noin urpo olisi, asettuisin muitta mutkitta lihavien tueksi ja heittäisin vaikka omin pikku kätösin tuollaisen törkeilijän ulos kaupasta!

Vierailija
8/8 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kukaan uskaltanut. Vaatisi aika itsetuhoisen luonteen. Olen kyllä kovasti toivonut, sillä pääsisin latamaan jotain vastaavaa kivaa takaisin malliin "onko rouvalla/herralla paskaa aivojen tilalla" tms.

Voi että olet nokkela!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän