Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheisen alkoholiongelma sairastuttaa minut

Vierailija
02.05.2019 |

Olen niin loppu. Hän sairastuttaa minut ja muut ympärillään. Sydän hakkaa, jatkuva huoli, ei saa nukutuksi pelon vuoksi että sattuu jotain. Olen kuin zombie töissä, silti pitää vain jaksaa koska hän ei myönnä ongelmaa eikä halua apua. Mitä on tehtävissä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ja mulla taitaa olla sama lapsi. Ainakin kuulostaa ihan samalta.

Ja jos tämä sairastuttaja ei jostain kumman syystä ole oma lapsesi, niin sitten sun pitää vain antaa olla. Et voi elää toisen elämää. Oman lapsen kohdalla se on paljon vaikeampaa.

Vierailija
2/2 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on aikuinen ihminen, niin ainoa asia mitä voit tehdä, on antaa olla. Siis jos olet jo puhunut huolestasi ja kertonut, että apua on saatavilla jos hän haluaa. Sen jälkeen se nyt vaan on aikuisen ihmisen omalla vastuulla.

Tiedän, että kuulostaa julmalta, mutta näin se vaan on. Se ei ole sitä, etteikö välittäisi tai rakastaisi. Mutta mitä hyödyttää sinun hajottaa itsesi tässä? Ei mitään. Ja ethän vaan ole mahdollistaja? Eli hyysääjä ja huolehtija, joka aina auttaa jaloilleen kun toinen mokaa -ts. ylläpitää mahdollisuutta toimia miten toimii.

Ja mä tiedän myös, että on niin helppo sanoa... Mutta mä puhun myös kokemuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän