Naiset, pitääkö miehen käydä suihkussa joka päivä?
Kommentit (35)
Miehet, joiden kanssa en joudu olemaan missään tekemisissä, saavat puolestani olla käymättä. Muuten kyllä suosin päivittäin peseytyviä miehiä, ihan jo kassajonoetäisyydestäkin puhuttaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähiintään alapään pesu ja alkkareiden vaihto päivittäin.
Eikö ole helpompaa mennä sinne suihkuun vaan reilusti muutamaksi minuutiksi edes jos meinaa alapäätä alkaa pesemään? Huhhu.
Näin minäkin ajattelen. Jos ajattelee pestä kasvot, kainalot, alapään ja jalat, miksei voi ottaa sitten nopeaa kokosuihkua? Tulee samalla puhdas kaulakin :D
Vierailija kirjoitti:
Miehet, joiden kanssa en joudu olemaan missään tekemisissä, saavat puolestani olla käymättä. Muuten kyllä suosin päivittäin peseytyviä miehiä, ihan jo kassajonoetäisyydestäkin puhuttaessa.
Näin on, välillä esim nuorellakin miehellä saattaa haiskahtaa bussissa pesemättömyys. On tosi epämiellyttävää.
Iho olisi irronnut jo aikaa sitten jos jatkuvasti pitäisi pesulla käydä. Pari kertaa viikossa riittää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin ajattelen. Jos ajattelee pestä kasvot, kainalot, alapään ja jalat, miksei voi ottaa sitten nopeaa kokosuihkua? Tulee samalla puhdas kaulakin :D
Joskus olen itse kiireessä ajatellut etten ehdi suihkuun, joten pesenpä erikseen lavuaarissa hiukset, kasvot, kainalot ja jalat, ja suihkautan alapään. Jossakin vaiheessa operaatiota sitä alkaa tuntea itsensä aika typeräksi...
Ei pidä jos ei ole hionnut. En käy itsekään.
Minulle on aika samantekevää, kuinka usein vaikka naapurin mies käy suihkussa. Tuskin se minulle asti löyhkää kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En voisi kiltti miehenä kuvitellakkaan astuvani ovesta ulos aamulla ellen ole ottanut suihkua ja hammaspesua jotka laittavat päivän käyntiin. Illalla pakko uudestaan suihkuun.
Mitä olen nähnyt näitä paskapettereitä jotka eivät suihkussa ja hammaspesulla viihdy niin heillä juuri niitä naisia on! Hampaat saattaa olla ihan ruskeat kun on impattu budia niin paljon eikä niitä hampeja saada pestyä kun on niin hyvä pössis päällä, että ei jaksa edes paskalle mennä.
Siis mitä vit, miksi aamulla pitäisi mennä suihkuun jos on juuri illalla käynyt?
Vierailija kirjoitti:
itell¨ä menossa kolmatta viikkoa samoilla kalsareilla kun ei jaksa vaihtaa.
Haukkukaa pois kun ette muuta pysty!
Kdkkerieiei kirjoitti:
Iho olisi irronnut jo aikaa sitten jos jatkuvasti pitäisi pesulla käydä. Pari kertaa viikossa riittää hyvin.
Mutta kai teet sitten osapesuja ts kainalot, alapää ja jalat? Minä itse pidän parempana nopeaa suihkua, kun lavuaarin vierellä roiskimista.
Turha yrittää alkaa määräilemään. Käyn silloin kun huvittaa.
Itse käyn kyllä joka päivä kun hikoan normaalia hikeä ja stressihikeä ja muutenkin hommissa likaantuu sen verran ettei kyllä voi jättää suihkua väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itell¨ä menossa kolmatta viikkoa samoilla kalsareilla kun ei jaksa vaihtaa.
Haukkukaa pois kun ette muuta pysty!
Jos pysyttelet kotona, haise vain, mutta älä tule samaan kassajonoon. No töissähän et olekaan.
Minun mieheni käy suihkussa sunnuntaisin ja keskiviikkoisin. Hän on muutenkin hyvin siisti. Kääntää sukat ja kalsarit joka päivä ja antaa ne sunnuntaina pestäväksi.
Paitoja miehellä on kolme: kesäpaita, talvipaita ja se siistimpi paita. Nuo kaksi ensimmäistä pestään nekin pyykkipäivänä, eli sunnuntaina. Kolmas pestään ja silitetään muutaman kerran vuodessa, kun sille on vähemmän käyttöä.
Miehen tarvitsee, naisen ei.