Mies olisi halunnut ratsata mun puhelimen
En tiedä, mistä epäili, ei osannut sanoa. Mutta kaiketi jostain pettämisestä. En ole pettänyt, en pettäisi. Ei ole ollut mitään ajatustakaan siihen suuntaan. Olen jotenkin tosi loukkaantunut. Koen, että luottamusta ei kyllä ole. Yhtään. Plääh. Voiko tästä vielä toipua?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi toipua.
Mitä mies sanoi syyksi?
Mulle tuli viesti mieheltä, jonka nimeä hän ei entuudeltaan tiennyt, hän siis luki viestin (ja tämä viesti oli täysin viaton) ja vaati sen jälkeen puhelinta hänen tutkittavakseen.
Ap
mies katsoo jos mies haluaa. nainen reagoi tavallaan. mitä näitä kyselemään?
Miksei saanut katsoa kaikkea?
Tuntematon mies lähettää viestin, niin kyllä sitä epäilee pahinta.
Vierailija kirjoitti:
Onko molemmilla älypuhelimet?
Vaikuttaako se siihen, miten tähän pitäisi reagoida?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei saanut katsoa kaikkea?
Tuntematon mies lähettää viestin, niin kyllä sitä epäilee pahinta.
Ei kyse ollut siitä, ettei olisi saanut katsoa kaikkea. Mun puhelimessa ei ole mitään sellaista, joka loukkaa miestä. Toisaalta en kyllä pitäisi kivana, että mies lukisi mun ystävien yksityisasioita, joista ovat mulle viestitelleet. Ne on luottamuksellisia.
Mun puhelimeen tulee paljon viestejä vierailta miehiltä. On kolmen lapsen valmentajat, joukkueenjohtajat, naapureita, vanhoja tuttuja edellisestä työpaikasta, tuttu remppamies, auton korjaaja jne. Nykyinen mieheni ei tunne heitä eikä ole tarvekaan, enkä koe, että mun pitää kertoa etukäteen, että Matti voi sitten muuten joskus laittaa viestin, että autonhuolto huomenna ok.
Kyse oli siitä, että mua loukkaa se, että mies ei luota. Jos ei ole luottamusta, ei ole mitään.
Ap
Onhan siellä jotain salattavaa, jos kielsit.
Meillä kumpikin tietää toisen koodin puhelimeen. Saa ratsata tai käyttää vapaasti. Tosin kummallakin niin iso luottamus että vain käytetään toisten puhelimia tarvittaessa (haen jonkun tiedon miehen viesteistä yhteiseen yritykseen liittyen tai mies käyttää minun puhelimesta jotain sovellusta joka ei toimi miehen pihelimessa jne.
Prinsessa jäi kiinni ja loukkaantui.
Surullista.
Antaisin ratsata ja oikein huolella. Sitten lähtisin enkä enää palaisi.
Suhde on luottamusta ja jos ei ole luottamusta, niin mitä on enää jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä jotain salattavaa, jos kielsit.
En kieltänyt. Kysyin, että onko hän tosissaan, että mitä tämä oikein on. Sanoin, että jos todella kokee tällaiseen tarvetta, niin olkoot hyvä, mutta että mulle tämä oli nyt merkki siitä, että meidän suhde ei ole sitä mitä kuvittelin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Antaisin ratsata ja oikein huolella. Sitten lähtisin enkä enää palaisi.
Suhde on luottamusta ja jos ei ole luottamusta, niin mitä on enää jäljellä.
Tätä just mietin. Että mitä meillä on. Luulin, että kaikki on hyvin.
Ap
Sulla, AP on siis jotain salattavaa?
Ihme ettei miehesi jo jättänyt sinua.
Kyse on periaatteesta: en halua katsoa mieheni puhelinta ja oma puhelimeni kuuluu oman hallinnan piiriini. Minulla ei ole mitään salattavaa, mutta toimin lain mukaan. Jos minua mietityttäisi joku asia, kysyisin mieheltäni. Jos vastaus ei tyydyttäisi, kysyisin lisää. Jos jäisi epäilys, toteaisin miehelle, etten voi luottaa häneen ja sittenhän siitä alkaisi syvääluotaavat keskustelut aiheesta. Näin ei ole koskaan tapahtunut, koska olemme luotettavia tyyppejä.
Muutoin mottoni on: mitä en näe tai minulle ei kerrota tai osoiteta muuten todeksi, en jaksa edes epäillä. On senverran muutakin elämässä kuin elää turhien epäilyjen kanssa. Jos mielestäni kaikki on ok, sitten minulle kaikki on ok. Murehdin asioita sitten, kun on sen aika.
Eli jos toinen haluaa katsoa toisen puhelinta tai sähköpostiviestejä, täytyy olla huonolla itsetunnolla varustettu ihminen. Epäilyksetkin voi ratkaista itseään kunnioittaen.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on periaatteesta: en halua katsoa mieheni puhelinta ja oma puhelimeni kuuluu oman hallinnan piiriini. Minulla ei ole mitään salattavaa, mutta toimin lain mukaan. Jos minua mietityttäisi joku asia, kysyisin mieheltäni. Jos vastaus ei tyydyttäisi, kysyisin lisää. Jos jäisi epäilys, toteaisin miehelle, etten voi luottaa häneen ja sittenhän siitä alkaisi syvääluotaavat keskustelut aiheesta. Näin ei ole koskaan tapahtunut, koska olemme luotettavia tyyppejä.
Muutoin mottoni on: mitä en näe tai minulle ei kerrota tai osoiteta muuten todeksi, en jaksa edes epäillä. On senverran muutakin elämässä kuin elää turhien epäilyjen kanssa. Jos mielestäni kaikki on ok, sitten minulle kaikki on ok. Murehdin asioita sitten, kun on sen aika.
Eli jos toinen haluaa katsoa toisen puhelinta tai sähköpostiviestejä, täytyy olla huonolla itsetunnolla varustettu ihminen. Epäilyksetkin voi ratkaista itseään kunnioittaen.
Miten sä toimisit tilanteessani?
Ap
Jos epäilee sua, niin todennäköisesti miehelläs ei itsellä ole puhtaat jauhot pussissa...
En ihan oikeasti tajua näitä lapsellisia ihmisiä, jotka tulevat kysymään jollekin palstalle mitä tehdä omassa parisuhteessa. Tajuan jos on joku teinityttö, mut et aikuiset naiset...
Et vaikuta tarpeeksi kypsältä aikuiseen suhteeseen jos et tiedä mitä tehdä ilman neuvoja jossain palstalla.
Työnnä ukon oma luuri hänen an*kseensa, ota pois ja työnnä syvälle kurkkuun. Sitten otat ja lähdet suhteesta. Katsokoon jonkun muun puhelimesta ihan mitä haluaa.
Ei voi toipua.
Mitä mies sanoi syyksi?