Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on paniikkikohtaus?? Helpp!

Vierailija
01.05.2019 |

Moi! Mulla oli eilen tällänen tosi outo tilanne. Olin poikaystävällä yötä ja sitten yhtäkkiä alkoi ahdistamaan ja itkettää. Ei oo elämässä tapahtunu mitään vakavaa muutakun stressiä paljon. En ollut nauttinut alkoholia ja päivä oli mennyt hyvin, mutta olin ollut jonkun verran ärtyisä ja vihainen. Kun oltiin menossa nukkumaan niin tuli sellanen itkukohtaus etten pystyny hallitsemaan ja pimeessä huoneessa poikaystävän naama alkoi muuttumaan tosi pelottavaksi ja tuntui etten tunnistanut häntä. Välillä nauratti kun poikaystävän naama muuttui oudoksi liskoksi. Käsissä tuntui todella outoa kipua. Seinässä olevat tekstit muuttuivat oudoksi kun katsoin niitä ja en pystynyt lukemaan kunnolla tekstejä, koska sanat tai kirjaimet niistä hävisivät. Itkin holtittomasti ja välillä taas rauhotuin ja tuntui etten saanut unta mutta lopuksi nukahdin kuitenkin. Mistä tässä oli kyse??

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä tosi omituiselta. Onko kaikki hyvin esim. Poikaystävän kanssa kenen aikana sait tällaiaen kohtauksen? Zemppiä hurjasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan