Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako edes treffata näitä "En varsinaisesti etsi parisuhdetta, se syntyy jos syntyy" miehiä?

Vierailija
01.05.2019 |

Näitä treffipalstoilla riittää. Onko tuo nyt vaan se, mitä sanotaan, että saadaan seksiä? Naiset salaa toivoo, että suhde kuitenkin syntyisi?

Tässä olen käynyt treffeillä miehen kanssa, joka sanoi, että ei varsinaisesti etsi mitään, katselee mitä vastaan tulee, vaikka suhde jossain vaiheessa kiva olisikin. Eikö nyt vaan halua tapailla mua vakavammin?

hitto että ärsyttää tämmöinen ihmissuhdepelailu.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras taktiikka on vastata tuohon ettei itsekään etsi mitään vakavaa. Silloin ihan varmasti mies kiinnostuu. Ihan lapsellista ja pelailua mutta näin toimivat ihan aikuisetkin ihmiset.

Vierailija
22/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, kirjoitin pitkän kommentin joka katosi jonnekin bittiavaruuteen. Kiitos taas. 

En siis itsekään etsi seuraa hampaat irvessä, mutta en halua myöskään olla kenellekään mikään varavaihtoehto, jolle lupaillaan hieman että enempää saattaisi pidemmällä tutustumisella olla tiedossa, mutta oikeasti ei kuitenkaan. Itsekin tapailen siis rauhassa ennen mitään sitoutumista, mutta en halua pyörittää montaa samaan aikaan ja pistän homman heti poikki jos ei kiinnosta. Mitkään seksisuhteet eivät kiinnosta. Sikäli olen siis vakavalla asenteella liikkeellä. Ap

Mun mielestä sillon kannattaa vaan sanoa ihan suoraan että etsit itsellesi sopivaa miestä parisuhteeseen etkä halua muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei sit myöskään kannata mennä sänkyyn.

Vierailija
24/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy että miksi ne sitten haluaa naisseuraa, pilkkiseuraksiko. Jos ne haluaa vain sekstailla eri naisten kanssa tietäen ettei ko. nainen kuitenkaan seurustelukumppanina kiinnosta, niin se on hyvä tietää etukäteen.

Vaikutat oi kyllä minä niin mieleni pahoitin tyypiltä.

Voisko olla et tarkoittavat mitä sanovat. Et jos tulee hyvä tapaus eteen niin voi vielä innostua suhteeseen. Täytyykö sitä aina niin hampaat irvessä olla supervakava koko ajan? Mitä huonoa siinä on et aikuiset ihmiset nauttii toistensa seurasta ja pitää hauskaa yhdessä? Pitääkö aina päätyä papin eteen?

Ei siinä mitään muuta kuin että miehethän pelaa hommaa niin että ovat itse aktiivisesti yhteydessä ja ikään kuin kiinnostuneita, vaikka mitään oikeaa kiinnostusta mihinkään kunnolliseen suhteeseen ei ole. Erehtyy luulemaan että mies on kiinnostunut ja haluaa viettää aikaa yhdessä vaikka kyse on vain siitä että toista käytetään paremman puutteessa -panoseurana.

Sen takia älkää harrastako sitä seksiä niiden kanssa heti. Miksei monet naiset tajua tätä?

-eri

Vierailija
25/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena en mitään etsi, mutta suhde syntyy jos molemmilla kohtaa. Sanon sen myös rehellisesti, KOSKA moni mies todellakin odottaa että suhde syntyy juuri sillä tapaamishetkellä, eivät ymmärrä että deittailun aikana vasta tutustutaan (ei seurustella).

Vierailija
26/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on valitettavasti naisissakin.

Vierailija
27/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sulle sopii hyvin, tutustut itsekin mielelläsi eikä seksi tuohon vaiheeseen vielä kuulukaan.

?

Vierailija
28/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sanomalla mies vain varmistelee itselleen hyväää omaatuntoa jos löytyykin joku parempi, ei katsos luvannut sinulle mitään. Mutta on myös nähty että jos nainen katoaa niin mies alkaakin soitella perään. Ihme menoa.

Vierailija
29/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sitoutumiskammoiselta minusta, ei jatkoon.

Vierailija
30/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan tuo on kuin haluta nimenomaan se parisuhde. Mulle siitä tulee vaan sellainen kuva että mies vaan haluaa jonkun. Ei siis halua eikä osaa olla yksin.

Vierailija
31/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita ei koskaan ole liikaa. Voi olla ihan mukaviakin joukossa. Yksipuoliset jormandippaajat voi sulkea pois kontakteista.

Vierailija
32/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut kenenkään kanssa seksiä muuta kuin pitkän tutustumisen jälkeen. Tämän jonka kanssa nyt olen käynyt parilla treffeillä, ollaan vietetty aikaa yhdessä ja nukutti vierekkäin. Ap

Vierailija
33/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Minä otin miehen, joka sanoi haluavansa naisen ja sitten kertoi mitä kaikkea halusi naisen kanssa tehdä - mainitsematta tylsiä juttuja tai seksiä. Ollaan nyt naimisissa. Mun eka nettitreffi eron jälkeen ja myös vika. En ottais sellaista "yritän parhaani ja katsotaan mihin se riittää" tyyppiä. Otin sellaisen, joka kuvasi millaista naista etsii ja yksikään määre ei liittynyt ulkonäköön vaan luonteenpiirteisiin ja yhteisiin harrastuksiin. Toimi!

Vierailija
34/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole harrastanut kenenkään kanssa seksiä muuta kuin pitkän tutustumisen jälkeen. Tämän jonka kanssa nyt olen käynyt parilla treffeillä, ollaan vietetty aikaa yhdessä ja nukutti vierekkäin. Ap

Hyvä ap! Jatka samaan malliin :) kyllä sitten näkee tuleeko siitä mitään.

Vierailija
35/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tolleen naiset ovat minulle sanoneet eli "ei kannata etsiä ketään, kyllä se oikea tulee vastaan sitten".

Nyt sitten kun miehet ovat oppineet niin ei sekään kelpaa. Nyt vttu naiset skarpatkaa vähän.

Varmaan jos mies laittaisi "etsin parisuhdetta" niin naiset olisivat että voi voi mikä epätoivoinen reppana /mitä vikaa siinä on kun ei etsi seksiä kuten muut miehet / en tykkää valehtelijoista, voisi se kyllä sano suoraan että seksiä etsii... ja vasemmalle vaan menisi.

Minne vtun vasemmalle XDDDD Luuletko että deittisivuilla ihmisiä laitetaan vasemmalle XDDDD

Vierailija
36/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saattaisin sanoa jollekin miehelle ihan samaa, kun en ihan oikeasti pysty lupaamaan mitään kesähäitä ihan suoralta kädeltä. Toisaalta en ole myöskään valmis hyppäämään sänkyyn kenenkään kanssa heti kättelyssä. Haluan tutustua ensin rauhassa, ja sitten katsotaan mihin se vie. Toisaalta jos vastaan tulisi joku aivan mieletön unelmamies joka veisi jalat alta niin en varmaan vastustelisi pelkän periaatteen vuoksi, vaan kaikki on ihan tilanteesta ja ihmisestä kiinni. Mutta mitkään Tinderin panokeisarit eivät minuakaan kiinnosta.

Vierailija
37/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu tuollaiset pellet eivät todellakaan etsi mitään vakavaa :D eivät etsi, eivätkä halua. Eivät vain sano suoraan.

Vierailija
38/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa ihan mun mieheltä automarkkinoilla!

Hän katselee jatkuvasti autonetistä autoja ja seuraa tilannetta mitä on tarjolla. Ei ole välttämättä ostamassa tai vaihtamassa. Tarvetta vaihtamiseen ei ole, mutta kiva katsella ja kun hyvä tulee myyntiin sopivalla hinnalla niin vaihtaa autoa. Ja sitten taas seurailee ja katsoo parempaa...

Vierailija
39/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy sanoa, etten oikeasti tiedä, mitä tuo miesten sanominen tarkoittaa... mikä on hiukan kiusallista, sillä olen naisena pohdiskellut samaa: millaisen suhteen haluan? Onko minusta sitoutumaan, oltuani monta vuotta sinkkuna? Haluanko koskaan naimisiin? Haluanko edes seurustella!? Olisiko pelkkä romanssi riittävä? Vai haluaisinko ihanan kumppanin loppuelämäksi, säilyttäen kuitenkin itsenäisyyteni? Totesin, että teen asian turhan hankalaksi.

Jos menisin treffeille, se tarkoittaisi, että menisin tsekkaamaan onko mies sellainen, jonka kanssa tuntuu hyvältä olla ja haluaisinko tavata hänet uudelleen; jos haluaisin tavata hänet vielä kolmannen kerran, voisin seuraavaksi päättää, haluanko aloittaa hänen kanssaan seurustelusuhteen vai en. Vaikka suhde etenisi molempien ehdoilla ja tilanteen mukaan, enkä voisi siis etukäteen PÄÄTTÄÄ miten sen on mentävä, voin toki toivoa parasta. Ihanteellisessa tapauksessa löytäisin ihmisen, jonka kanssa haluaisin viettää loppuelämäni. Kyllä sen pystyy sanomaan jo tapailun aikana, eli muutaman treffin jälkeen. Miten sitten oikeasti käy, on asia erikseen.

Suomalaiset kyllä ottaa treffit aivan liian vakavasti. Treffien/tapailun tarkoitus ei ole mikään muu kuin selvittää, kelpaako toinen siihen tarkoitukseen, johon hänet haluaisit. On hassua, jos herrasmies joutuu sitä vielä teroittamaan. No, eipä se tosiaan ollit minulle selvä mutta... jos mies sanoisi näin, tuntuisi varmaan, ettei hän uskalla toimia kanssani rohkeasti eikä ole erityisen kiinnostunut, vähän vain. En tiedä, suomalaiset on ihan oma kummallinen lajinsa näissää asioissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan