Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako edes treffata näitä "En varsinaisesti etsi parisuhdetta, se syntyy jos syntyy" miehiä?

Vierailija
01.05.2019 |

Näitä treffipalstoilla riittää. Onko tuo nyt vaan se, mitä sanotaan, että saadaan seksiä? Naiset salaa toivoo, että suhde kuitenkin syntyisi?

Tässä olen käynyt treffeillä miehen kanssa, joka sanoi, että ei varsinaisesti etsi mitään, katselee mitä vastaan tulee, vaikka suhde jossain vaiheessa kiva olisikin. Eikö nyt vaan halua tapailla mua vakavammin?

hitto että ärsyttää tämmöinen ihmissuhdepelailu.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä kuulostavat järkimiehiltä

Vierailija
2/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy että miksi ne sitten haluaa naisseuraa, pilkkiseuraksiko. Jos ne haluaa vain sekstailla eri naisten kanssa tietäen ettei ko. nainen kuitenkaan seurustelukumppanina kiinnosta, niin se on hyvä tietää etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata todellakaan siis jos itse haet suhdetta. Nämä katsellaan-miehet kannattaa jättää omaan ihan rauhaansa miettimään :D

Vierailija
4/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelin, että haluavat antaa ymmärtää, etteivät ole epätoivoisia.

Vierailija
5/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Toisaalta minusta on niin että ihmisiä voi tavata muuten vaan, ilman suurta alkukiinnostusta, paineettomasti ja sittenhän sen näkee kehkeytyykö jonkun kanssa jotain vai ei. Toisaalta miettii että tuo voi olla just sitä että nuo etsii oikeasti vain sitoumuksetonta seksitapailuseuraa ja sellainen taas ei mua kiinnosta.

Vierailija
6/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on aivan luonnollinen ja toivottavakin tilanne. Enemmän minä kavahdan sellaisia, jotka oikein etsimällä etsii parisuhdetta, ja on valmiita ottamaan lähes kenet tahansa ettei vaan tarvitse olla yksin. Ei kai sitä voi kenellekään luvata, että kyllä tässä nyt aletaan seurustella, ennen kuin on tutustuttu kunnolla. 

Vierailija
7/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä niiden pitäisi luvata? Että sä oot niiden elämän nainen ja ne vie sut vihille viimeistään juhannuksena? Tottakai pitää katsoa mitä tulee, ennen kuin alkaa lupailemaan mitään!

Vierailija
8/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että et halua harrastaa seksiä liian aikaisin. Helpoin tapa nähdä onko mies kiinnostunut enemmästä vai ei.

Vierailija
9/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tolleen naiset ovat minulle sanoneet eli "ei kannata etsiä ketään, kyllä se oikea tulee vastaan sitten".

Nyt sitten kun miehet ovat oppineet niin ei sekään kelpaa. Nyt vttu naiset skarpatkaa vähän.

Varmaan jos mies laittaisi "etsin parisuhdetta" niin naiset olisivat että voi voi mikä epätoivoinen reppana /mitä vikaa siinä on kun ei etsi seksiä kuten muut miehet / en tykkää valehtelijoista, voisi se kyllä sano suoraan että seksiä etsii... ja vasemmalle vaan menisi.

Vierailija
10/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne naisetkaan aina ole parisuhdetta etsimässä. Varsinkaan nykypäivänä. Miksi miehen pitäisi heti ryhtyä parisuhteeseen?

Vierailija
11/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kai kukaan nainenkaan kenen kanssa tahansa halua suhteeseen ???????? kyl tollasia naisiakin on.

Vierailija
12/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin aikanaan ihan vakavasti ihmistä, jonka kanssa voisin alkaa parisuhteeseen. Tästä lähtökohdasta katsottuna en halunnut pelata mitään pelejä tai arpoa, millä mielin toinen on liikkeellä. Skippasin siis nuo tuollaiset ja ehkä sinuakin neuvoisin tekemään niin, mikäli parisuhde on kiikarissa - tai vaihtoehtoisesti kysymään suoraan, mitä toinen tuolla tarkoittaa.

Oma tilanteeni on se, että löysin etsimäni, hän oli myös samalla asenteella liikkeellä. myöhemmin päädyimme naimisiin ja perheenkin perustamaan.

Vierailija
13/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy että miksi ne sitten haluaa naisseuraa, pilkkiseuraksiko. Jos ne haluaa vain sekstailla eri naisten kanssa tietäen ettei ko. nainen kuitenkaan seurustelukumppanina kiinnosta, niin se on hyvä tietää etukäteen.

Vaikutat oi kyllä minä niin mieleni pahoitin tyypiltä.

Voisko olla et tarkoittavat mitä sanovat. Et jos tulee hyvä tapaus eteen niin voi vielä innostua suhteeseen. Täytyykö sitä aina niin hampaat irvessä olla supervakava koko ajan? Mitä huonoa siinä on et aikuiset ihmiset nauttii toistensa seurasta ja pitää hauskaa yhdessä? Pitääkö aina päätyä papin eteen?

Vierailija
14/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistähän sanoo noin. Se tarkoittaa suomeksi sitä että deittailevat useita ja yrittävät valita niistä parhaan tai etsivät jotain vielä parempaa koko ajan. Se voit olla sinäkin jos muut naiset eivät olekaan yhtä hyviä kuin sinä mutta siihen menee aikaa ennen kuin se selviää.

Yksi tuttuni on kyllä seurustellut tällaisen en ole varma -miehen kanssa kuin huomaamatta jo yli 10 vuotta. Mies lopulta tottui siihen että nainen oli koko ajan hänen kanssaan eikä sitten enää halunnutkaan olla yksin. Nainen ei painostanut mitenkään joten mies ei lähtenyt pakoon. Ihan outo taktiikka kyllä mutta puree miehiin. Siis he eivät myöntäneet edes seurustelevansa vaikka nainen asui jo miehellä :)

Miehethän eivät oikeasti kestä yksinäisyyttä lainkaan.

Ja lopulta jokainen heistä alkaa seurustella. Myös nämä en etsi mitään -miehet. Yleensä jonkun 20-vuotiaan blondin kanssa joka haluaa lapsia. Silloin mies yhtäkkiä haluaakin seurustella.

Vierailija
15/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan tuollaiset miehet kuitenkin lopulta haluavat parisuhteen, ja saattavat jopa tietoisesti etsiä nimenomaan vakavampaa. Eivät kuitenkaan halua myöntää heti. Tylsä homma, koska minä en halua sitä parisuhdetta.

Vierailija
16/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoisi noin niin tulkitsisin sen niin että ei tosiaan etsi tai sitten ei ole musta kiinnostunut.

Jos jostain kiinnostuu toden teolla niin ei sille sanota noin.

Vierailija
17/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, kirjoitin pitkän kommentin joka katosi jonnekin bittiavaruuteen. Kiitos taas. 

En siis itsekään etsi seuraa hampaat irvessä, mutta en halua myöskään olla kenellekään mikään varavaihtoehto, jolle lupaillaan hieman että enempää saattaisi pidemmällä tutustumisella olla tiedossa, mutta oikeasti ei kuitenkaan. Itsekin tapailen siis rauhassa ennen mitään sitoutumista, mutta en halua pyörittää montaa samaan aikaan ja pistän homman heti poikki jos ei kiinnosta. Mitkään seksisuhteet eivät kiinnosta. Sikäli olen siis vakavalla asenteella liikkeellä. Ap

Vierailija
18/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi sellaisen naisen kanssa treffeille, joka kertoo että ei etsi suhdetta. Ei kiinnosta käydä treffeillä vain "tapaamassa kiinnostavia ihmisiä", keksin helposti sata kiinnostavampaa asiaa.

Vierailija
19/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoisi noin niin tulkitsisin sen niin että ei tosiaan etsi tai sitten ei ole musta kiinnostunut.

Jos jostain kiinnostuu toden teolla niin ei sille sanota noin.

Eikun oho en nähnyt tota ”se syntyy jos syntyy” -kohtaa.

Vierailija
20/39 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat oi kyllä minä niin mieleni pahoitin tyypiltä.

Voisko olla et tarkoittavat mitä sanovat. Et jos tulee hyvä tapaus eteen niin voi vielä innostua suhteeseen. Täytyykö sitä aina niin hampaat irvessä olla supervakava koko ajan? Mitä huonoa siinä on et aikuiset ihmiset nauttii toistensa seurasta ja pitää hauskaa yhdessä? Pitääkö aina päätyä papin eteen?

Ei siinä mitään muuta kuin että miehethän pelaa hommaa niin että ovat itse aktiivisesti yhteydessä ja ikään kuin kiinnostuneita, vaikka mitään oikeaa kiinnostusta mihinkään kunnolliseen suhteeseen ei ole. Erehtyy luulemaan että mies on kiinnostunut ja haluaa viettää aikaa yhdessä vaikka kyse on vain siitä että toista käytetään paremman puutteessa -panoseurana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi