Älkää ryhtykö suhteeseen ihan kivan ihmisen kanssa
Jos haluaa rakkauden kestävän suhteessa, alkuhuumaa, vetovoimaa ja helliä tunteita pitää olla alussa. Jos on erossa kumppanistaan, niin pitäisi tuntea ikävää. Sellainen suhde ei ole vahvalla pohjalla, missä ei ole näitä tunteita suhteen alkupuolella. Enkä tarkoita, että pitäisi olla jotain salamarakastumista, mutta jos toinen on vain ihan kiva kuukaudesta toiseen, niin ei sellaisen kanssa kannata olla.
Kommentit (4)
Joka haluaa vuoristorataa saakoon vuoristorataa.
Multa lähtee taju ja sit oon koomas.
Jaa. Me ollaan oltu yhdessä 15 vuotta ja aina vaan paremmin viihdytään yhdessä, opitaan toisistamme ja hauskaa on. Alussa oli ihan kivaa, ajan mittaan sitten tykästyin, ihastuin ja aloin rakastaa. Olen hitaasti lämpenevä kaikissa asioissa, tämä meni näin ihan luontevasti.
Minä menin. Olen nauttinut tästä ihanasta seesteisestä parisuhteesta jo parikymmpentä vuotta. En minä, eikä mihenikään kaipaa mitään draamaa elämään. Ollaan tyytyväisiä kun päivät lipuu rauhassa omissa uomissaan.
Ei se ihan kivuus poista tunteita. Puolisoni on ihan kiva, ei komea, huippuälykäs tai rikas, mutta rakas hän on.