Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinne aivan paniikissa jo

PS, KOK, KEPU, KD
01.05.2019 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006090398.html

"Rinne muistuttikin, että hallitusneuvottelijan tehtävä on luovutettu hänelle itselleen.

– Halla-aholla on varmaan paljon hyviä mielipiteitä omasta näkökulmastaan, mutta minä olen nyt johtamassa tätä hallituksen muodostamisen prosessia. Katsotaan, mitä minä saan aikaiseksi."

MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ...

No katsotaan :D

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä päivää, kun Jussi ottaa hallitustunnustelijan vastuun. Veikkaan että niin vielä käy. Sitten aletaan puhua siitä, miten oikeasti laitetaan Suomen asiat kuntoon. Annetaan Antin nyt vielä hetken yrittää.

Vierailija
2/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Rinteen muodostelu on aivan ajan hukkaa. PS, KOK ja KEPU ovat niin kaukana demareiden linjauksista aivan perustavanlaatuisissa kysymyksissä että enemmistöhallituksen aikaansaaminen on yhtä todennäköistä kuin jäävuoren törmääminen Egyptin pyramideihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko Halla-aho valmis m.aahanmuutto-, Eurooppa- tai ilmastopolitiikassa tulemaan muiden puolueiden linjalle. Jos on, niin katsotaan sitten."

Erikoinen näkemys hallituksen muodostamisesta, että yhden puolueen pitäisi tulla muiden linjoille. Yleensä tapana on, että hallitus on kompromissi puolueiden välillä, eikä niin, että yksi vain joutuu tulemaan muiden linjoille.

Vierailija
4/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kannattaisi ihan omin silmin lukea PS:n vastaukset hallitustunnustelijan kysymyksiin. Näkisitte, että median mustamaalaus PS kohtaan on pelkkää suomalaisten manipulointia. PS nousua pelätään sekä oikealla että vasemmalla.

Vastaukset ovat viisaita, harkittuja ja kiihkottomia. Vastaavat maalaisjärkeen. PS:llä on kohta puolet kansasta takanaan. Sitä aika moni taho jo pelkää.

Vierailija
5/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei hävitä mitään jos annettaisiin persujen muodostaa hallitus.

Vierailija
6/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu nöyrtymään vieiä.

Vierailija
7/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinne ei näytä hahmottavan tätä kokonaisuutta. Jos katsoo maailmaa putken läpi ja ajattelee MINÄ MINÄ MINÄ ja pelkästään MEIDÄN TAVOITTEET mielessä niin eihän siitä mitään tule.

Vierailija
8/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se ole mennyt jo ensimetreillä vtuiks, kun tahkoavat vaan sen rauhantaeensa kanssa? 

Vierailija
9/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinne voisi mennä eläkkeelle. Ei tarvitsisi käsi olla jatkuvasti nitropurkilla.

Vierailija
10/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ole mennyt jo ensimetreillä vtuiks, kun tahkoavat vaan sen rauhantaeensa kanssa? 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/13430b91-7f96-43b7-9ef5-06d48b0a5…

Vaaleilla valitun kansanedustajan mandaatti on käytännössä kiveen hakattu. Al-Taee voi jatkaa eduskunnassa seuraavat neljä vuotta, vaikka SDP erottaisi hänet eduskuntaryhmästään.

al-Taee on Rinteen piikkinä seuraavat neljä vuotta. Naurattaisi ellei itkettäisi.

Vierailija
11/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinne ei näytä hahmottavan tätä kokonaisuutta. Jos katsoo maailmaa putken läpi ja ajattelee MINÄ MINÄ MINÄ ja pelkästään MEIDÄN TAVOITTEET mielessä niin eihän siitä mitään tule.

Ja PS:n kannattajat laulaa samaa laulua....

Vierailija
12/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy kyllä SDP:n kuplatakapirunaisten käsiala tuossa kyselylistassa. Tuskin ay-jyrää ihan ensimmäiseksi kiinnostaa jotkut kehitysapurahat, tai ainakaan demareiden miesäänestäjiä ei kiinnosta. Päästäisivät naiset Rinteen eläkkeelle ja menisivät itse puolueen johtoon, mutta ei taida naisia oikea vastuu kiinnostaa?

Vierailija
13/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä pahimmat piikit eduskunnassa ovat Hakkarainen ja Huhtasaari.

Vierailija
14/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä pahimmat piikit eduskunnassa ovat Hakkarainen ja Huhtasaari.

Noloja ehkä mutta ei sentään myyriä.

Vierailija
15/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDPn kansanedustajat ovat ryhtyneet kansanjohtajaksi, vaikka heidän pitäisi olla kansanedustajia. Kansanedustajan tehtävä on kuunnella kansaa ja olla kansanedustaja valtioon päin. Kansanedustajan tehtävä ei ole olla kansanjohtaja kuten SDP tekee.

SDP on puolue joka on huorannut politiikassa jo sata vuotta, eikä se pysty ajattelemaan äänestäjiensä etua. Sen olemassaolo on jo itsetarkoitus. SDP toimii toimiakseen itsensä takia EI äänestäjiensä takia.

Nyt on tullut uusia puolueita jotka eivät ole ryvettyneitä ja kuuntelevat kansaa eivätkä tunge omia etuja sisältäviä ratkaisuja äänestäjilleen eivätkä veljelle rahoittajien kanssa

Vierailija
16/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP on puolue joka on huorannut politiikassa jo sata vuotta, eikä se pysty ajattelemaan äänestäjiensä etua. Sen olemassaolo on jo itsetarkoitus. SDP toimii toimiakseen itsensä takia EI äänestäjiensä takia.

Hoh hoijaa. Vaikka en demareita äänestäkään, niin sanosin että aika törkeä lausunto.

Sinäkin luultavasti nautit asioista, jotka nimenomaan demarit ovat saaneet tähän maahan aikaan. Kahdeksantuntinen työpäivä, kunnon vuosiloma duunarillekin. Yleinen oppivelvollisuus, vaikkei se silloin koulua käydessä koko ajan nautinnolta tuntunut. Sairausvakuutus, työeläke - kaikki nämä nykyään itsestään selvyyksiltä tuntuvat asiat ovat demarit saaneet historian saatossa aikaan, vaikka porvaristo on niitä vastustanut ja pitänyt mahdottomana toteuttaa.

Se on kyllä totta että demarit sittemmin ovat jymähtäneet puolustamaan entisiä saavutuksiaan, miettimättä miten niitä tulisi soveltaa muuttuvassa yhteiskunnassa. Mutta väittää että koko puolueen historia olisi huoraamista ja omien äänestäjien unohtamista, se on törkeää vääristelyä ja luultavasti perustuu silkkaan tietämättömyyteen historiasta.

Vierailija
17/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho on hupaisa. Että kahden tai kolmen isoimman puolueen pitäisi muodostaa hallitus? Ei sitten yhtään tullut seuranneeksi politiikkaa Kataisen sixpackin aikana? Siinähän hallitus oli ideologisesti aivan liian laajapohjainen saadakseen aikaan yhtään mitään. Sellainen tulisi nytkin kolmen ison hallituksesta.

Vierailija
18/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen Rinteen vastauksen niin, että häntä v'''ttaa median persurummutus. Suuret mediakonsernisthan -erityisesti ip-lehdet - laulavat talouseliitin lauluja ja talouseliitti haluaa porvarihallitukselle jatkon. Koska porvarihallitus on kasvattanut talouseliitin kukkaroa juuri niinkuin talouseliitti on käskenyt. Perususomalaiset on talouspoliittisesti kuin Kokoomus, eli Halla-aho käy eliitille pääministeriksi, etenkin kun Hallista ei kiinnostele se talouspolitiikka niin saavat eliitin kätyrit sitten kirjoitella asiat ihan omien etujensa mukaan.

Vierailija
19/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Rinteestä tähän hommaan, tuntuu kyllä olevan täysin hakoteillä.

Vierailija
20/40 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP on haitallinen puolue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme