Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ylipainoisuuden ympäristövaikutus
01.05.2019 |
Jos koko Suomi alkaisi syödä kulutuksensa mukaan, ruuan kokonaiskulutus laskisi jopa kymmeniä prosentteja, samoin siitä aiheutuneet päästöt. Päästövähennys oliai vielä suurempi, jos olettaisimme myös tarvittavan peltoalan vähentyvän, jolloin nuoret metsät = hiilinielut lisääntyisivät. Kevyemmän ihmisen kuljettaminen myös vie ajoneuvolta vähemmän polttoainetta.
Normaalipainoisuus on siis myös ympäristöteko.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa