Piditkö tänään yo-lakkia päässäsi?
Kommentit (19)
Jep. Lakkiaisten jälkeen en ollut muutamaan vuoteen perinteistä kiinnostunut, mutta opiskelujen jälkeen olen pitänyt sitä joka vuosi.
En pitänyt. En jaksanut kaivaa sitä esille, vaikka vaatehuoneen ylähyllyllä tiedän sen laatikossaan majailevan. Enpä ole kyllä ollut edes "ihmisten ilmoilla", että mitäpä tuota olisin päähäni laittanut, muuta kuin tuulettamista varten. :D
En, se on jossain komerossa mun porukoilla. En ole vapun 2010 jälkeen pitänyt, suoraan sanottuna en haluaisi muistella kouluun ja työhön liittyviä asioita vapaapäivänä :D
YO 2009
En pitänyt. Syy: itse sain ne 4 L:ää sillä oikealla tavalla: Yo-kirjoitukset olivat vain ja ainoastaan niinä oikeina päivinä.
Kirjoituspäivinä oli itsellä herätyskello, puhelinherätys ja äiti herätyskelloineen varmistamassa.
Näitä neljä vuotta "opiskelleita" nippanappa läpipäässeitä en ylioppilaaksi katso.
Siksi en tuota yo-lakkia enää halua pitää.
Pidin, vaikkakin vain kotona kandityötä naputellessa! Hauska matalan kynnyksen perinne minusta.
En. Oli kyllä mukana jos olisi tullut fiilis laittaa päähän. Ei tullut.
Kerran olen yo-lakkia pitänyt, ja se oli se lakkiaispäivä. Sen jälkeen on vappuisin tullut jo 30 vuotta käytettyä teekkarilakkia.
En. Yo-lakkini mystisesti katosi fuksilakiksi turmeltuna noin 18 vuotta sitten. Löytäjä pitäköön.
En. Kävin kyllä kaupungillakin vappujuhlissa, mutta lakki oli jossain kaapin porukoilla. Viimeksi opiskelijana on tullut yliopiston vappubileissä käytettyä.
En. En viittinyt kun kotona olen vaan löllöttänyt telkkaria tuijottaen.