Karsastaako muilla silmät vain selfiessä?
Muuten ei karsasta, mutta selfiessä katson aina ”kieroon”. Mietin, onko tämä kuinka yleistä vai täytyykö lähteä tutkimaan jotain piilokarsastusta?
Kommentit (9)
Joo mulla sama! Ja toisinaan vaan toinen silmä kierossa :D
Minulla näin ja optikolla näöntarkastuksessa on kyllä ilmennyt vähän piilokarsastusta. Että olisikohan sitten juuri se.
Yksi bloggaaja ostelee järkyttävän paljon vaatteita, mutta sillä rahalla voisi korjauttaa silmänsä, joista toinen katsoo oikealle ja toinen vasemmalle.
En tiedä kun kaikki selfiet on kikkelistä. Laskurin mukaan 10 684. Haluatko nähdä ne kaikki? Monessa mukana kukkia ja legohahmoja. Suosikkini on legojen toteemin palvonta kuva. Ihan hieno toteemi vaikka itse sanonkin. Vesiväreillä kuviointi otti monta tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Yksi bloggaaja ostelee järkyttävän paljon vaatteita, mutta sillä rahalla voisi korjauttaa silmänsä, joista toinen katsoo oikealle ja toinen vasemmalle.
Nooh tutulla jätkällä toinen silmä katsoo vttuun ja toinen mihin vttuun se katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Laita se kamera vähän kauemmas 🙄.
Toi on muuten ihan totta! Otan niin harvoin selfieitä ja oon siinä surkea 😄 Mutta mun migreeniä on tutkittu iät ja ajat, ja nyt kun tajusin tuon karsastuksen, niin se voisi olla yksi syy.
Onko optikkoa paikalla?