Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein ostat uuden puhelimen?

Vierailija
01.05.2019 |

Tekisi mieli ostaa uusi puhelin, kun ajattelemani malli olisi nyt tarjouksessa. Tämä vanha on 3 vuotta vanha ja toimii ihan hyvin. Akku vaan ei kestä enää ja pari kertaa puhelin on jumittunut jotenkin.

Minulla on Samsung Galaxy s7 ja nyt olisi s9 tarjouksessa.

Miten usein ostat uuden puhelimen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk välein about

Vierailija
2/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen Samsung J5 ollut nyt kolme vuotta eikä mitään vikaa. Joten eipä ole kiire hankkia uutta, käytän tuon eka loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä n. kolmen vuoden välein. Yleensä silloin, kun vanha puhelin ei vastaa enää tarpeisiin.

Vierailija
4/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vanha puhelin ei enään toimi tai akku ei pidä paria tuntia pidempään.

Vierailija
5/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siinä vaiheessa kun kapula on hajota käteen, näin oli edellisen luurin kohdalla, nykyinen taitaa olla 4 vuotta vanha ja pelittää hyvin.

Vierailija
6/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikein puhelinkuume. :D tekisi mieli ostaa uusi, mutta toisaalta en raaskisi. Tämä on vasta neljäs kännykkäni (ja ensimmäinen älypuhelin), joten en ole turhan tiuhaan vaihtanut puhelinta.

Ap.

Vierailija
7/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän oli uutinen että Samkku hidasti tahallaan vanhoja puhelimia, jotta asiakas ostaisi uuden. Itse vaihdoin hidastelevan puhelimeni Huaweihin.

Vierailija
8/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin, kolmen vuoden välein. Yleensä siinä vaiheessa on hyvä kun takuu on loppumaisillaan tai loppunut hiljattain niin hyvä myydä ja ostaa uusi.

Vierailija
9/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 3 vuoden välein, yleensä.siinä vaiheessa akku ei enää kestä ja muutoinkin puhelin on jo kulunut.

Vierailija
10/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitähän oli uutinen että Samkku hidasti tahallaan vanhoja puhelimia, jotta asiakas ostaisi uuden. Itse vaihdoin hidastelevan puhelimeni Huaweihin.

Minullakin oli ennen siis Samsung. Tuon tahallisen hidastamusuutisen jälkeen en todellakaan tue tuota merkkiä. Olin ostanut jopa uuden akun, jotta voisin käyttää puhelintani. Mutta siitä tuli älyttömän hidas ja se aina jumiutui.

Vierailija
11/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ihmetyttää kun oma yli 3 vuotta ja enään ei pankkipalvelukaan toimi ja aikanaan niin kovin halpakaan ollut?

Millaiset investoinnit pitää puhelimeen kohta laittaa toimiakseen edes muutaman vuoden?

Vierailija
12/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinvalmistajien akkuhuijaus näymmä toimii mainiosti. Ennen olisi vaan ostettu uusi akku kun hyytyy, nyt uusi puhelin.

Vierailija
13/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta ollenkaan. 2v välein työnantaja kustantaa uuden puhelimen, maksimihinta 600€ alv. 0%

Vierailija
14/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinvalmistajien akkuhuijaus näymmä toimii mainiosti. Ennen olisi vaan ostettu uusi akku kun hyytyy, nyt uusi puhelin.

Lisäksi maksavat vielä tonnin pintaa...

Vierailija
15/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessakun puhelin menee rikki. 

Enää en osta kalliita puhelimia, max 300€. Honoriin olen ollut ihan tyytyväinen. 

Vierailija
16/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ostin 10 vuotta sitten. Se ei enää suostunut latautumaan jotain puoli vuotta sitten. Kaivoin kaapista vanhemman version ja se pelittää edelleen. Ehkä se pitäs antaa periksi ja ostaa uusi? Ei vaan yhtään huvita ns. älyluuri.

Vierailija
17/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAuheen vanhoja kännyjä teillä

Vierailija
18/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin iPhone 4S:n 2012 ja seuraavaksi iPhone SE:n 2016. Toivon tämän kestävän vielä ainakin pari vuotta.

Vierailija
19/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen on palvellut 10 vuotta tähän mennessä.

Vierailija
20/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut oma puhelin 20 vuotta. Ensimmäinen hajosi palveltuaan melkein 15 vuotta. Nyt käytössä toinen. Uuden ostan sitten kun tämä hajoaa.