Olisipa edes yksi ystävä
Sitä mä olisin tänään tarvinnut. Ihmistä jonka kanssa pohtia elämääni
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ei ole kuin mies, lapset ja pari työkaveria. Kaipaisin vielä muitakin.
Joo. Tänään on kyllä moni asia mietityttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ei ole kuin mies, lapset ja pari työkaveria. Kaipaisin vielä muitakin.
Eikö tuo määrä ihmisiä riitä.
Vinkki. Elämää pitää elää päivästä toiseen. Se on semmosta tämä elämä.
Vierailija kirjoitti:
No eikös siinä ole jo laumaksi asti?
Sarjassamme kun mikään ei riitä? Kun elämä on perustuksiltan kohdillaan, on se haastamattomuudessaan tylsää. Pitää pikku pilalle hemmotellun tyttösen keksiä ongelmia.
:)
Minä luulin, että minulla on montakin ystävää. Nyt kun olen "menestynyt" ja vuosien työn jälkeen myös ollut tosi uupunut ainakin vuoden niin ei minulla ole ainoatakaan ystävää.
Kukaan ei soita ja kysy kuulumisia. Kyllä he aina silloin kysyvät kun minä vaan ensin itse soitan tai laitan viestiä. Nyt kun en ole vaan jaksanut niin ei kuulu mitään.
En tarvi ystäviä yhtään mihinkään, voidaan leikkiä perhepäivällisillä, että ollaan ystäviä, kunhan jaksan taas passata ja kutsua heitä kylään. Tai sitten en enää kutsukaan.
Siskot, minun elämäni enkelit, ovat tärkeintä maailmassa. Heitä ilman en pärjäisi.
Onko teillä muilla läheisiä sisaruksia kenelle puhua omia asioita?
Minä kaipaisin sitä niin sanottua sielunsiskoa. Hyviä kavereita kyllä löytyy, mutta kaipaisin myös sellaisia ihmisiä, joiden kanssa tulee tunne samalla aaltopituudella olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin, että minulla on montakin ystävää. Nyt kun olen "menestynyt" ja vuosien työn jälkeen myös ollut tosi uupunut ainakin vuoden niin ei minulla ole ainoatakaan ystävää.
Kukaan ei soita ja kysy kuulumisia. Kyllä he aina silloin kysyvät kun minä vaan ensin itse soitan tai laitan viestiä. Nyt kun en ole vaan jaksanut niin ei kuulu mitään.
En tarvi ystäviä yhtään mihinkään, voidaan leikkiä perhepäivällisillä, että ollaan ystäviä, kunhan jaksan taas passata ja kutsua heitä kylään. Tai sitten en enää kutsukaan.Siskot, minun elämäni enkelit, ovat tärkeintä maailmassa. Heitä ilman en pärjäisi.
Onko teillä muilla läheisiä sisaruksia kenelle puhua omia asioita?
Ei ole.
Yksi hyvä ystävä on parempi kun kymmenen huonoa. Oon niin kiitollinen ystävästä, joka on jo 40 vuotta ollut rinnallani niin hyvässä kun pahassa. Kiitos.
Tuntuu ettei mullakaan ole. Yksi ystävä ei sitten haluakaan tavata vaikka on lomalla.
Toisesta ei kuulu mitään.
Veli on ainoa jota tavata sitten kotiseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisitko seikkailua vieraan miehen kanssa, joka on kyl ihan hyvä paneen? ;)
Miksi pitäisi olla ystävä. Jokainen ajattelee lopulta itseään
Ja pyrkii vain hyötymään
Hae kirjastosta vaikka Marcus Aureliuksen 'Meditations' ja lue sitä, siinä on yksi ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kaipaa ystävää siksi, että se huolehtisi heidän asioistaan
Mä haluaisin jutella ja pohtia asioita jonkun kanssa. Ei ole sukulaisiakaan. Eikä miehestä johtuvia asioita voi hänen kanssaan miettiä eikä niitä lapsen harteille voi heittää.
Mäkin kaipaan ystävää, mutta en mä halua sen kanssa pohtia elämää, en mä halua sen kanssa jutella. Mä haluan vain istua hiljaa ystävän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä on alapeukutettu (en ole sen kirjoittaja)? Vaikka on mies, ei hänen kanssaan voi välttämättä keskustella samalla tavalla ja kaikista samoista asioista kuin naispuolisen ystävän kanssa. Ja työkaverit ovat työkavereita, eivät välttämättä läheisiä ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kaipaan ystävää, mutta en mä halua sen kanssa pohtia elämää, en mä halua sen kanssa jutella. Mä haluan vain istua hiljaa ystävän kanssa.
Olla yhdessä yksin? Mielenkiintoista...
Itsellä on vain yksi hyvä ystävä, mutta näemme harvoin koska hänen elämänsä on niin kiireistä. Joskus tuntuu että olisi kiva jos olisi useampi "sielunsisko", mutta olen yhdestäkin kiitollinen. Ei sellaisia ihmisiä kasva puussa joiden kanssa oikeasti synkkaa, ainakaan omien kokemusteni mukaan.