Palkasta puuttuu lisät
Apua. Huomasin juuri nettipankista palkkatietoja tarkastellessa, että palkasta puuttuu kokonaan ilta- ja yölisät sekä kilometrikorvaukset. Aloin ihmetellä viime kuukausien identtistä palkkasummaa. Eli mulle oli maksettu ainoastaan peruspalkka miinus vähennykset, vaikka oon tehnyt tuona aikana myös satunnaisia ilta- ja yövuoroja sekä joutunut käyttämään omaa autoa pakollisiin siirtymiin työajalla. Kaikki kilometrit ja tunnit on toimitettu esimiehelle ja tästä eteenpäin palkanlaskijalle.
Kommentit (5)
Kiitos! Näin se varmasti täytyy heti huomenna tehdä. Onneksi mulla on kaikki tunnit ja kilometrit tuolta ajanjaksolta ylhäällä. Ei ole mitään muita maksusuorituksia työnantajalta kuin aina kuun viimeinen päivä tullut palkka.
-Ap
Pidä omana tappionasi, ihan turhaa lähteä soittelemaan palkanlaskijalle. Itse olet työpaikkasi valinnut..
Mistä nää palkanlaskijat valmistuu? Itte pitää AINA laskea palkkansa, että saa oikein. Ei se mun hommani ole, vaan palkanlaskijan. Kaikki tiedot saa etukäteen ja oikein, silti ei onnistu. Kyllästyttää!!
Hienoa! Tiedät ainakin, mihin ottaa yhteyttä ➡ vauva.fi!
Ota yhteys palkanlaskijaan. Siellä on sattunut jokin virhe. Itsekin sain kerran takautuvasti ikälisät.
Entä onko mahdollista, että nuo lisät on maksettu eri päivänä kuin muu palkka? Kannattaa tarkistaa sekin. Itse olen ollut kerran vuorotyössä ja siellä nuo lisät maksettiin eri päivänä kuin muu palkka.