Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko maailma miesten rakentama koska mies on ratkaisukeskeinen, kun taas nainen ahdistukseen taipuvainen tunteilija?

Vierailija
01.05.2019 |

Niin kuin hyvin nähdään taas suhtautumisessa ilmastonmuutokseenkin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ny vaan millään jaksa.

Vierailija
2/10 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä analyysi. Näin se menee

mies51v

Vierailija
4/10 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysytään naisilta itse?

Tässä omasta mielestäni yksi osuvimmista naisen sitaateista:

"If civilization had been left in female hands we would still be living in grass huts." -Camille Paglia

Naisenakin olen täysin samaa mieltä Camillen sitaatin kanssa :)

Eli naisten itsensä suusta sanomana: On miesten rakentama, jokainen älyllinen olento sen tietää.

Vierailija
5/10 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi miettiä sillä tavalla kun on tullut käsky radiopuhelimeen juosta kohti konekivääritulta kuinka moni siellä juoksijoista on ollut naisia? Niimpä. Sodassa suurimmat kärsijät on naisia. Naiset menettää isiä, veljiä ja poikiaan, mutta mies menettää vain henkensä!

Vierailija
6/10 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei annettu koskaan aiemmin mahdollisuutta. Naisten voimaa ja seksuaalisuutta on pelätty kautta aikojen ja miehet ovat pyrkineet sitä hillitsemään. Onneksi on ajat muuttumassa. Voisi loppua esim typerät sodat, jotka oat miesten aikaansannosta.

Vierailija
7/10 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuidet otetaan, eikä odoteta että joku ne antaa.

Vierailija
8/10 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei annettu koskaan aiemmin mahdollisuutta. Naisten voimaa ja seksuaalisuutta on pelätty kautta aikojen ja miehet ovat pyrkineet sitä hillitsemään. Onneksi on ajat muuttumassa. Voisi loppua esim typerät sodat, jotka oat miesten aikaansannosta.

Suurin osa sodista on naisen takia. Toki miesten aloittamia, mutta naisen takia. Troijan sota tulee mieleen ehkä kuuluisimpana. Paljon naisen takia.

Ehkäpä maailmassa olisi ollut vähemmän sotia, jos useampi mies todella olisi ollut MGTOW mies.

Vierailija
9/10 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mitäs teet kun revin paidan napit auki ja rintalihaksissa lukee MGTOW  isolla? Tiputan kiväärin jalkoihin ja kieltäydyn sotimasta tussun takia. Vääpeli huutaa korvaan, mutta mä silti menen omaan suuntaan. Naiset huutaa kuorossa homoksi, mutta silti oon menossa omaan suuntaan. Bum!

Vierailija
10/10 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mitäs teet kun revin paidan napit auki ja rintalihaksissa lukee MGTOW  isolla? Tiputan kiväärin jalkoihin ja kieltäydyn sotimasta tussun takia. Vääpeli huutaa korvaan, mutta mä silti menen omaan suuntaan. Naiset huutaa kuorossa homoksi, mutta silti oon menossa omaan suuntaan. Bum!

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Peukkuja sulle.

N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän