Tylsääkin tylsempi vappu
Kaikki ovat keskenänsä ja minä yksin.Ei ole herkkua nämä juhlapäivät varsinkaan arkena.Kohta sitten juhannus jolloin taas tuntee olonsa surkeaksi kun kaikki menee mökeillensä ym ja itse yksin.
Kommentit (14)
Ei minullakaan ollut kovin toimelias vappu (siis että olisin ollut ihmisten kanssa tekemisissä). En laittanut ylioppilaslakkia päähäni ja menetin neljä lippaa.
Sain kuitenkin yhden hyvän kokoisen lohen, jonka savustin.
Minulla on ollut kaamea masennusvappu, lähinnä vaan itkenyt. Ei ketään jonka kanssa tehdä mitään eikä ketään jolle puhua.
Ahdistaa niin paljon juhannukset ja joulut.
Tylsät ihmiset ovat aina yksin.
Kuka sellaisen kanssa haluaisi olla?
Hyvä päivä ollut siivota ja pyykätä. Hauskaa vappua. Tauolla simaa ja munkkia ja kohta jatkuu pyykkien silitys. Huomenna töihin.
No mitä hittoa tällaisena yhtenä päivänä keskellä viikkoa muka jaksaisi tehdä, aivan idioottimaista. Normaali "tylsä" päivä se oli minullakin, lähinnä latausta että jaksaa taas torstaina töihin.
Vierailija kirjoitti:
No mitä hittoa tällaisena yhtenä päivänä keskellä viikkoa muka jaksaisi tehdä, aivan idioottimaista. Normaali "tylsä" päivä se oli minullakin, lähinnä latausta että jaksaa taas torstaina töihin.
Niin ja lykyssä saa ehkä muidenkin hommia tehdä, kun eräät päättäneet ottaa vähän "simaa" ja vetävät taktiset saikut loppuviikolle. Että mahtavia tällaset vaput, joo.
Sama täällä. Heräsinkin tänään jo 5 kun parikin tilannetta päällä töissä niin ahdistaa mennä sinne huomenna. Äsken vaan makasin sängyllä kun yritin ottaa päikkärit mutta ahdisti niin paljon että piti vaan tsempata itseäni hengittämään ja henkisesti valmistautumaan huomiseen työpäivään. Voi kunpa vois vaan k uolla pois.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ehkä yksi päivä mutta juhannuksena useampi kuten myös jouluisin.
Ärsyttää ihmiset jotka eivät vaan osaa samaistua eikä ymmärtä miltä se tuntuu olla AINA yksin.Juhlapyhät korostaa sitä entisestään.
Ihan tavallinen päivähän tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ehkä yksi päivä mutta juhannuksena useampi kuten myös jouluisin.
Ärsyttää ihmiset jotka eivät vaan osaa samaistua eikä ymmärtä miltä se tuntuu olla AINA yksin.Juhlapyhät korostaa sitä entisestään.
Minkä minä sille voin, ettet viihdy yksin, kuten minä.
Ihan tavis kankkuspäivä tämä vappupäivä on.
Minä taas haluaisin viettää Vapun yksin.
*Snifff-ff*
BYÄÄÄÄÄÄÄÄ