Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omakotitalossa asuva haaveiletko asuvasi kerrostalossa

Vierailija
01.05.2019 |

Tai rivarissa, luulisi että olisi mukavampaa asua kuin omakotitalossa missä kaiken joutuu itse tekemään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
2/15 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan muuttaa omakotitalosta kerrostaloon niin teen sen -ei siihen mitään haaveilua tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan muuttaa omakotitalosta kerrostaloon niin teen sen -ei siihen mitään haa  ve ilua tarvita.

Vierailija
4/15 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile, kerrostaloon joutuminen olisi painajainen. Olenkin jo päättänyt, että jos en jossain vaiheessa pysty enää asumaan omakotitalossa, menen sitten suorilta vartaloilta heikoille jäille. 

Vierailija
5/15 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana "haa v ei l  u a" on sensuurin kynsissä!!!

Mitä vittua?

NAU-RET-TA-VAA.

Vierailija
6/15 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloon en muuta ikinä! Naapurien kyttääminen  ja metelöinti ja valittaminen järkyttävää, porraskäytävässä hiippailu tympäisee.

Ihanaa istua kahvilla  omalla pihalla tänäänkin, tulppaanien ja narsissien keskellä!  Kirsikkapuissa isot nuput, myös omanpuut ja karviaiset työntää kohta kukkaa.  Koira pyörii jaloissa ja aurinko paistaa.  Eihän tässä mitään työtä liikaa ole. Jos joskus vanhana tuntisin että jotain työtä liikaa, aina löytyy ihmsiiä jotka rahasta tekevät mitä vaan, mielellään.

Vierailija
7/15 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut pitkään kerrostalossa ja halusin jossain vaiheessa omaa pihaa. Tykkään edelleen kymmenen vuoden jälkeen näistä kuuluisista pakollisista töistä. Ennemmin tunti pihalla kuin salilla. Sitten kun lakkaa huvittamasta palaan kerrostaloon.

En ymmärrä näitä aloituksia. Kai jokainen valitsee itselleen sopivimman asumismuodon taloudellisten reunaehtojen ja oman järkensä mukaan. Jos haluaa ettei naapureita näy ei kuulu, muuttaa syrjemmäs ja kestää tien auraukset ym muut sijainnista johtuvat työt / niiden ostamisen.

Vierailija
8/15 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. Ehkä joskus 80+v voisin ajatella rivaria. mutta muuta en.

Menossa nyt 3. itselle tehty okt 23v aikana, ihan taivas

Vierailija
9/15 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloon en muuta ikinä! Naapurien kyttääminen  ja metelöinti ja valittaminen järkyttävää, porraskäytävässä hiippailu tympäisee.

Ihanaa istua kahvilla  omalla pihalla tänäänkin, tulppaanien ja narsissien keskellä!  Kirsikkapuissa isot nuput, myös omanpuut ja karviaiset työntää kohta kukkaa.  Koira pyörii jaloissa ja aurinko paistaa.  Eihän tässä mitään työtä liikaa ole. Jos joskus vanhana tuntisin että jotain työtä liikaa, aina löytyy ihmsiiä jotka rahasta tekevät mitä vaan, mielellään.

Ei meillä ainakaan kytätä naapureita, ei metelöidä eikä valiteta eikä hiippailla rapuissa. Tosi outoja yleistyksiä. Enemmän naapurit pyrkivät juttusille kun asuin okt:ssa.

Vierailija
10/15 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: Mitä pahaa siinä on, kun joku kysyy kysymyksen? Eikö keskustelupalstat ole sitä varten että keskustellaan? Jos loukkaannuit kysymyksestä, miksi vastasit?

Ja vastaus hyvään kysymykseen: kyllä, toisinaan. Minun omakotiasumiseni ei ole pelkkiä kukkivia tulppaaneita ja auringonpaistetta. Sitäkin onneksi joskus. Kyllä eri asumismuotoja on tullut pohdittua, ja kokemustakin on kerros-, rivi-, pari- ja ok-talosta. Juuri nyt viimeisin silti meille mukavin vaihtoehto.

Vierailija
11/15 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen rivari vois olla joskus ihan kiva, sitten myöhemmin. Kerrostaloon ei muuten kuin pakon edessä, ei jaksa kuunnella huonon äänieristyksen takia ihmisten mölinöitä, kolinoita, askelten jumpsutusta ja piereskelyä. Vihaan ihmisiä. Olisin se kärttyinen kerrostalokyttääjä, joka laittelis heippalappuja ilmoitustaululle ja tehtailis valituksia. 

Vierailija
12/15 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana "haa v ei l  u a" on sensuurin kynsissä!!!

Mitä vittua?

NAU-RET-TA-VAA.

Tuossahan nuo näkyy molemmat kommentit peräjälkeen. 

Vierailija
13/15 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile.

Vierailija
14/15 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Olisi pahin painajainen. Olen todella sosiaalisessa työssä ja seurusteluaikoina kun vielä asuttiin kerrostalossa ahdistuin ihan,kun piti ulos lähteä ja siellä taas pihalla istuskeli Ritva/Pentti/Siru/Aino,jotka väkisin halusivat koiran kanssa lässyttää ja vielä minun kanssa enemmän. Nyt korvessa omakotitalossa ja AH tätä rauhaa. Koira ja mä touhutaan pihalla omiamme ja vaikka alasti olisi,niin siitä ei tietäisi kun linnut ja oravat. Parasta!!

Vierailija
15/15 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile. En koe että kaiken joutuu tekemään itse vaan täällä on paljon mitä saan tehdä! Mukava laittaa pihaa kesäksi ja kunnostaa kasvihuonetta. Pihalla saa olla kaikessa rauhassa, meidän lähin naapuri on 400 metrin päässä. Traktorilla tekee hetkessä lumityöt ja muut raskaat hommat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme