Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava elää kymppitonnin pääomatuloilla, mikä looser!

Vierailija
01.05.2019 |

Itse tienaan viisinkertaisesti hah!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"verotettavalla" tulolla.

Rahamiehet ei paljon veroja maksele.

Vierailija
2/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuttavasi ilmoittatudu työttömäksi? Saisi työttömyyskorvauksen. Jos työpaikka uhkaa, voisi jättäytyä taas pääomatulojen varaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuttavasi ilmoittatudu työttömäksi? Saisi työttömyyskorvauksen. Jos työpaikka uhkaa, voisi jättäytyä taas pääomatulojen varaan.

No mun mies ei ilmoittaudu työttömäksi sen takia, että työpaikka uhkaisi niin pian, ettei vaiva kannata.

Vierailija
4/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mies ei ilmoittaudu työttömäksi sen takia, että työpaikka uhkaisi niin pian, ettei vaiva kannata.

Paljonko on pääomatulot joilla elelee?

Vierailija
5/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan tuttava on melko varakas. Omistaa useita sijoitusasuntoja joista saa vuokratuloja ym. On työttömäksi ilmoittautuhut, muttei aio menmä töihin. Olen rehellisesti sanoen kade. Tekee sitä mitä haluaa ja ei ole huolen häivää taloudellisesti.

Vierailija
6/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenpä sulla ap lienee aikaa selvittää mitä eroa on sanoilla 'loser' ja 'looser'.

Vierailija
7/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suuri perintö, joka mahdollistaa saman. En siitä muille huutele. Siinäpäs naureskelkoon, että se on työtön ja köyhä.

Vierailija
8/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suuri perintö, joka mahdollistaa saman. En siitä muille huutele. Siinäpäs naureskelkoon, että se on työtön ja köyhä.

Minuakin säälitään ja ollaan vahingoniloisia mun "työttömyydestä". Totuus on etten tarvitse enää töitä. Musta on tavallaan hauskaa kun tietää mitä muut ajattelevat ja luulevat.

Vierailija
9/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkälle hänellä mahtaa se kymppitonni riittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme